ORDRE IRP/534/2010, de 16 de novembre, per la qual s'aproven les bases generals que han de regir les subvencions a associacions no lucratives per valorar l'impacte ambiental de plans, programes i projectes, i s'obre convocatòria per a l'any 2011.

DOGC. Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya núm. 5761, 23 de novembre de 2010Disposicions Generals › Departament D'Interior, Relacions Institucionals i Participacio

Vinculat com:

Extracte


ORDRE IRP/534/2010, de 16 de novembre, per la qual s'aproven les bases generals que han de regir les subvencions a associacions no lucratives per valorar l'impacte ambiental de plans, programes i projectes, i s'obre convocatòria per a l'any 2011.

ORDRE

IRP/534/2010, de 16 de novembre, per la qual s'aproven les bases generals que han de regir les subvencions a associacions no lucratives per valorar l'impacte ambiental de plans, programes i projectes, i s'obre convocatòria per a l'any 2011.

La Directiva 2003/35/CE del Parlament i del Consell Europeu, per la qual s'estableixen mesures de participació del públic en l'elaboració de determinats plans i programes relacionats amb el medi ambient i per la qual es modifiquen, en allò que es refereix a la participació del públic i l'accés a la justícia, les directives 85/337/CEE i 96/61/CE del Consell, transposada per la Llei 27/2006, de 18 de juliol, per la qual es regulen els drets d'accés a la informació, de participació pública i d'accés a la justícia en matèria de medi ambient, estableix que, de manera obligatòria, les administracions públiques dels estats membres han de facilitar la participació pública en l'elaboració de plans i programes amb impacte mediambiental. D'igual manera, aquesta normativa estableix el mateix requisit per a diversos projectes.

D'acord amb les previsions legals i d'acord amb el Decret 401/2004, de 5 d'octubre, pel qual es regula la participació de les organitzacions no governamentals i altres entitats sense ànim de lucre vinculades a l'ecologia i a la protecció del medi ambient en les activitats i programes del Departament de Medi Ambient i Habitatge, aquest Departament va crear el Registre d'Entitats de Medi Ambient i Sostenibilitat.

Aquest Registre ha de ser l'instrument per facilitar la relació entre la Generalitat de Catalunya i les entitats mediambientals, i ha d'afavorir la informació, la consulta i la participació d'aquestes entitats en l'elaboració i aprovació de plans i programes.

En aquest marc, l'objectiu d'aques...

Veure el contingut complet d'aquest document

Enllaços patrocinats




ver las páginas en versión mobile | web

ver las páginas en versión mobile | web

© Copyright 2012, vLex. Tots els Drets Reservats.

Continguts a vLex Espanya

Explori vLex

Per a professionals

per a socis

Companyia