ORDRE MAH/611/2010, de 23 de desembre, de tramitació electrònica dels procediments d'intervenció administrativa d'activitats de l'annex I de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental d'activitats.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Medi Ambient i Habitatge
Rango de LeyOrdre

ORDRE

MAH/611/2010, de 23 de desembre, de tramitació electrònica dels procediments d'intervenció administrativa d'activitats de l'annex I de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental d'activitats.

La Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, té per objecte establir el sistema d'intervenció administrativa de les activitats amb incidència ambiental, en el qual es prenen en consideració les afeccions sobre el medi ambient i les persones. Aquest sistema d'intervenció administrativa integra també l'avaluació d'impacte ambiental de les activitats.

L'article 11 de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, preveu que les relacions interadministratives, i les de la ciutadania amb les administracions ambientals, s'han de dur a terme amb tècniques i mitjans telemàtics, tot respectant les garanties i els requisits dictats per les normes de procediment administratiu, i afegeix que el Govern ha d'establir per reglament els sistemes de gestió i comunicació necessaris per fer efectiu l'ús dels mitjans tècnics i remoure els obstacles formals i materials que n'impedeixen o en dificulten la implantació. L'article 17.4 també disposa que la documentació necessària per sol·licitar l'autorització o les modificacions que se'n fan posteriorment s'han de presentar en el format i el suport informàtic que fixa el departament competent en matèria de medi ambient.

En aquest sentit, primer el Decret 56/2009, de 7 d'abril, per a l'impuls i el desenvolupament dels mitjans electrònics a l'Administració de la Generalitat, i després la Llei 29/2010, de 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya, constitueixen, juntament amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el marc normatiu general de les relacions interadministratives i amb la ciutadania per mitjans electrònics.

Atès el que disposen l'article 12 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i l'article 39.3 de la Llei 13/2008, de 5 de novembre, de la presidència de la Generalitat i del Govern, i en ús de les atribucions que em confereixen l'article 17.4 de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, i l'article 13 del Decret 56/2009, de 7 d'abril,

Ordeno:

Article 1

Objecte i àmbit d'aplicació

Aquesta...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR