ORDRE ENS/16/2016, de 3 de febrer, de modificació de l'Ordre ENS/330/2014, de 6 de novembre, de procediment de promoció docent per estadis.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament D'Ensenyament
Rango de LeyOrdre

L'apartat 4 de l'annex de l'Ordre ENS/330/2014, de 6 de novembre, estableix l'aplicació al professorat dels resultats de l'avaluació del centre i determina que, en cada centre que hagi obtingut una valoració de nivell 3 o nivell 4 i s'hagin presentat sol·licituds de valoració del professorat per aquesta modalitat, s'ha de constituir una comissió de valoració que ha de determinar el grau d'implicació del professorat en l'assoliment dels objectius fixats pel centre i en la millora dels seus resultats o en el manteniment de bons resultats.

Atès que es considera necessari potenciar la intervenció i participació de la direcció dels centres públics en l'avaluació de l'exercici de l'activitat docent, d'acord amb les funcions que té encomanades per l'article 142.5.j de la Llei 12/2009, del 10 de juliol, d'educació, és procedent modificar la composició de la comissió de valoració establerta a l'apartat 4 de l'annex de l'Ordre ENS/330/2014.

D'altra banda, i per tal de garantir el principi de transparència a tenir en compte en els procediments d'avaluació, d'acord amb el que s'estableix a l'article 184.1 de la Llei 12/2009, cal incloure a l'annex de l'Ordre ENS/330/2014 els elements i descriptors que han de regir en l'avaluació de l'activitat docent del professorat que opti per aquesta modalitat d'avaluació.

Efectuat el tràmit de consulta als representants sindicals de la Mesa sectorial del personal docent no universitari,

Ordeno:

Article 1

Es modifica l'apartat 4 de l'annex de l'Ordre ENS/330/2014, en allò que fa referència a la composició de la comissió de valoració que, en conseqüència, queda redactat en els termes següents:

“4. Aplicació al professorat dels resultats de l'avaluació del centre

En aquest apartat es tenen en compte els indicadors de centre referits als resultats des d'una perspectiva que integra l'avaluació interna i l'avaluació externa.

L'avaluació dels resultats del centre incorpora, entre altres elements: els rendiments educatius, les avaluacions de les competències bàsiques assolides pels alumnes, el resultat de les avaluacions externes d'alumnes, especialment les referides a la finalització de cada etapa educativa, la continuïtat dels estudiants en l'etapa d'educació postobligatòria i les dades relatives al context socioeducatiu i a l'abandó escolar.

Correspon a la Inspecció d'Educació efectuar anualment una valoració de l'assoliment dels objectius establerts per a...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR