ORDRE TSF/9/2017, de 23 de gener, per la qual es garanteix el servei d'atenció telefònica d'urgències i d'emergències que presten a la població les empreses regulades pel Conveni col·lectiu del sector de contact center.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Treball, Afers Socials i Famílies
Rango de LeyOrdre

Vista la convocatòria de vaga presentada pel sindicat Confederació General del Treball, CGT, a les empreses del sector de contact center (amb registre d'entrada de data 22 de desembre de 2016 en el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social), que està prevista per al dia 26 de gener de 2017, des de les 0.00 hores fins a les 24.00 hores (per als treballadors que iniciïn la seva jornada laboral abans de les 0.00 hores, el 25 de gener, la vaga començarà amb l'inici de la seva jornada laboral, i per als que la finalitzin després de les 24.00 hores, el 27 de gener, la vaga acabarà amb la finalització de la seva jornada laboral) i que afecta tots els treballadors i treballadores de les empreses regulades pel Conveni col·lectiu del sector de contact center;

Vista la convocatòria de vaga presentada pel sindicat Confederació General del Treball, CGT, a les empreses del sector de contact center (amb registre d'entrada de data 16 de gener de 2017 als Serveis Territorials del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies a Barcelona), que està prevista per al dia 26 de gener de 2017, des de les 0.00 hores fins a les 24.00 hores (per als treballadors que iniciïn la seva jornada laboral abans de les 0.00 hores, el 25 de gener, la vaga començarà amb l'inici de la seva jornada laboral, i per als que la finalitzin després de les 24.00 hores, el 27 de gener, la vaga acabarà amb la finalització de la seva jornada laboral) i que afecta tots els treballadors i treballadores de les empreses regulades pel Conveni col·lectiu del sector de contact center dins de la província de Barcelona;

Vist que el servei de resposta dels números telefònics d'urgències i emergències que presten les empreses regulades pel Conveni col·lectiu del sector de contact center resulta necessari i imprescindible per atendre necessitats vitals i que, per això, l'atenció de les urgències i emergències sanitàries, d'ordre públic, de violència de gènere, de protecció civil, de bombers, de salvament marítim, d'avaries de gas, aigua i electricitat, d'informació de trànsit i altres d'anàlogues, s'ha de considerar un servei essencial per a la comunitat, perquè la seva interrupció afectaria drets i béns protegits constitucionalment com són els drets a la vida i a la salut dels ciutadans proclamats als articles 15 i 43 de la Constitució espanyola;

Vist que l'autoritat governativa ha de dictar les mesures necessàries a fi de mantenir els serveis...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR