RESOLUCIÓ EMC/304/2017, de 16 de febrer, per la qual es dona publicitat als convenis de col·laboració formalitzats per l'Agència Catalana de Turisme el primer semestre de l'any 2016.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament d'Empresa i Coneixement |
Rango de Ley | Resolució |
En compliment del que disposa la normativa de publicitat i transparència vigent, entre d'altres, la regulació establerta en diversos articles de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern,
Resolc:
--1 Donar publicitat als convenis de col·laboració formalitzats per l'Agència Catalana de Turisme el primer semestre de l'any 2016, que consten a l'annex d'aquesta Resolució.
--2 El text íntegre del convenis que es detallen a l'annex es pot consultar al web del Registre de convenis de col·laboració i cooperació de la Generalitat http://registredeconvenis.gencat.cat/ que és accessible des del Portal de la Transparència.
Barcelona, 16 de febrer de 2017
Xavier Espasa i Añoveros
Director general
Annex 1
Convenis de col·laboració formalitzats per l'Agència Catalana de Turisme el primer semestre de l'any 2016:
--1 Convenis de col·laboració sense despesa:
Entitat: Value Retail Management Spain, SL
Objecte: promoció del turisme de compres de Catalunya, mitjançant el reforç i la millora del posicionament de la destinació turística de Catalunya en mercats estatals i internacionals afavorint la comercialització a l'exterior, principalment a Xina, Sud-est asiàtic (Indonèsia, Tailàndia, Singapur, Malàisia), Corea, Rússia, països C.E.I. França, Alemanya, Benelux, Regne Unit, Itàlia, Brasil i Mèxic.
Formalització: conveni de 28 de desembre de 2015.
Codi d'inscripció al Registre de convenis 2015/8/153
Entitat: Asociación Catalana de Agencias de Viajes especializados. (ACAVE)
Objecte: promoció dels productes turístics estratègics identificats en el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2013-2015.
Formalització: conveni de 2 de gener de 2016
Codi d'inscripció al Registre de convenis: 2016/8/045 .
Entitat: Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya mitjançant l'Agència Catalana de Turisme, el consorci Turisme de Barcelona, l'Associació Barcelona Medical Agency i l'Associació Barcelona Centre Mèdic.
Objecte: impulsar la promoció de Barcelona i Catalunya com a destinació de turisme mèdic als principals mercats emissors internacionals a través de la marca Barcelona Medical Destination, i consolidar el flux creixent de pacients internacionals cap els centres mèdics catalans basant-se en l'excel·lència de l'oferta del nostre país i, en particular, de la...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba