RESOLUCIÓ EMC/304/2017, de 16 de febrer, per la qual es dona publicitat als convenis de col·laboració formalitzats per l'Agència Catalana de Turisme el primer semestre de l'any 2016.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament d'Empresa i Coneixement
Rango de LeyResolució

En compliment del que disposa la normativa de publicitat i transparència vigent, entre d'altres, la regulació establerta en diversos articles de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern,

Resolc:

--1 Donar publicitat als convenis de col·laboració formalitzats per l'Agència Catalana de Turisme el primer semestre de l'any 2016, que consten a l'annex d'aquesta Resolució.

--2 El text íntegre del convenis que es detallen a l'annex es pot consultar al web del Registre de convenis de col·laboració i cooperació de la Generalitat http://registredeconvenis.gencat.cat/ que és accessible des del Portal de la Transparència.

Barcelona, 16 de febrer de 2017

Xavier Espasa i Añoveros

Director general

Annex 1

Convenis de col·laboració formalitzats per l'Agència Catalana de Turisme el primer semestre de l'any 2016:

--1 Convenis de col·laboració sense despesa:

Entitat: Value Retail Management Spain, SL

Objecte: promoció del turisme de compres de Catalunya, mitjançant el reforç i la millora del posicionament de la destinació turística de Catalunya en mercats estatals i internacionals afavorint la comercialització a l'exterior, principalment a Xina, Sud-est asiàtic (Indonèsia, Tailàndia, Singapur, Malàisia), Corea, Rússia, països C.E.I. França, Alemanya, Benelux, Regne Unit, Itàlia, Brasil i Mèxic.

Formalització: conveni de 28 de desembre de 2015.

Codi d'inscripció al Registre de convenis 2015/8/153

Entitat: Asociación Catalana de Agencias de Viajes especializados. (ACAVE)

Objecte: promoció dels productes turístics estratègics identificats en el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2013-2015.

Formalització: conveni de 2 de gener de 2016

Codi d'inscripció al Registre de convenis: 2016/8/045 .

Entitat: Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya mitjançant l'Agència Catalana de Turisme, el consorci Turisme de Barcelona, l'Associació Barcelona Medical Agency i l'Associació Barcelona Centre Mèdic.

Objecte: impulsar la promoció de Barcelona i Catalunya com a destinació de turisme mèdic als principals mercats emissors internacionals a través de la marca Barcelona Medical Destination, i consolidar el flux creixent de pacients internacionals cap els centres mèdics catalans basant-se en l'excel·lència de l'oferta del nostre país i, en particular, de la...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR