ORDRE ECO/317/2014, de 2 d'octubre, per la qual s'implanta el grau en màrqueting a l'Escola Universitària de Turisme Mediterrani, centre adscrit a la Universitat de Girona.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDEPARTAMENT D'ECONOMIA I CONEIXEMENT
Rango de LeyOrdre

La Programació universitària de Catalunya, aprovada per Resolució de 16 de setembre de 2013 per al curs 2013-2014, preveu la implantació i el reconeixement de la implantació dels estudis oficials de grau a les universitats públiques i privades de Catalunya.

De conformitat amb el que estableixen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats; la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya; el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials; el Reial decret 557/1991, de 12 d’abril, sobre creació i reconeixement d’universitats i centres universitaris; el Decret 258/1997, de 30 de setembre, pel qual es regula la Programació universitària de Catalunya i els procediments de creació o reconeixement i de reordenació de centres docents universitaris i d’implantació d’ensenyaments; els Estatuts de la Universitat de Girona, a proposta del Consell de Govern i amb l’informe favorable del Consell Social, i a proposta del director general d’Universitats,

Ordeno:

Article 1

S’implanta el grau en màrqueting a l’Escola Universitària de Turisme Mediterrani, centre adscrit a la Universitat de Girona, en el marc de la...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR