ACORD GOV/35/2017, de 28 de març, pel qual es modifica l'adscripció i la composició del Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al Territori, creat per l'Acord GOV/113/2015, de 21 de juliol.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda
Rango de LeyAcord

Per l'Acord GOV/113/2015, de 21 de juliol, es va crear el Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al Territori, que té per objecte impulsar la posada en funcionament dels edificis corporatius de la Generalitat de Catalunya al territori, així com acordar, impulsar i fer executar les propostes de millora organitzatives i funcionals relatives als òrgans de l'Administració de la Generalitat ubicats en aquests edificis.

El punt 1 de l'Acord del Govern esmentat adscriu el Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al Territori al Departament de la Presidència.

Atès que, d'acord amb Decret 33/2016, de 19 de gener, de reestructuració del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda, les delegacions territorials del Govern resten adscrites al Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda i a l'article 10 s'estableix que sota la direcció de la persona titular del departament les delegacions territorials del Govern s'organitzen i exerceixen les seves funcions d'acord amb el que estableixen l'article 25 de la Llei 13/2008, del 5 de novembre, de la presidència de la Generalitat i del Govern, i la resta de la normativa vigent aplicable;

Atesa la necessitat d'adaptar la composició del Comitè de Coordinació, establerta en el punt 4 de l'Acord GOV/113/2015, de 21 de juliol, a la nova estructura dels departaments de l'Administració de la Generalitat, establerta pel Decret 2/2016, de 13 de gener, de creació, denominació i determinació de l'àmbit de competència dels departaments de l'Administració de la Generalitat de Catalunya;

Per tot això, a proposta del vicepresident del Govern i conseller d'Economia i Hisenda, el Govern

Acorda:

-1 Modificar el punt 1 de l'Acord GOV/113/2015, de 21 de juliol, pel qual es crea el Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al Territori, que queda redactat de la manera següent:

“-1 La creació del Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al Territori, òrgan interdepartamental de caràcter temporal que té per objecte:

“a) Impulsar la posada en funcionament dels edificis corporatius de la Generalitat de Catalunya al territori.

“b) Acordar, impulsar i fer executar les propostes de millora organitzatives i funcionals relatives als òrgans de l'Administració de la Generalitat ubicats en aquests edificis.

“El Comitè s'adscriu al departament del qual depenguin les delegacions territorials del Govern.”

-2 Modificar el punt 4 de l'Acord...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR