ORDRE EDU/358/2009, de 14 de juliol, per la qual s'adapten els negociats dels Serveis Centrals del Departament d'Educació al Decret 269/2007, d'11 de desembre, de reestructuració del Departament d'Educació, i se n'aprova l'adscripció de funcions.

SecciónDiversos
EmisorDepartament D'Educacio
Rango de LeyOrdre

ORDRE

EDU/358/2009, de 14 de juliol, per la qual s'adapten els negociats dels Serveis Centrals del Departament d'Educació al Decret 269/2007, d'11 de desembre, de reestructuració del Departament d'Educació, i se n'aprova l'adscripció de funcions.

Mitjançant el Decret 269/2007, d'11 de desembre, es va reestructurar el Departament d'Educació per tal d'adequar l'organització a les necessitats actuals. Aquest Decret ha estat modificat pel Decret 109/2009, de 14 de juliol, per tal de donar una nova regulació a la Subdirecció General de Comunicació i Atenció a la Comunitat Educativa.

Mitjançant l'Ordre EDU/107/2008, de 5 de març, es van adaptar els negociats dels serveis territorials del Departament d'Educació al Decret 269/2007, d'11 de desembre, i se'n va aprovar l'adscripció de funcions.

Mitjançant el Decret 247/2008, de 16 de desembre, s'ha modificat l'estructura organitzativa dels diferents serveis territorials existents. L'Ordre EDU/566/2008, de 30 de desembre, ha adaptat parcialment l'estructura de negociats dels serveis territorials del Departament d'Educació al Decret 247/2008, de 16 de desembre, de reestructuració parcial del Departament.

Amb la finalitat de cloure el procés de reestructuració en l'àmbit dels Serveis Centrals és convenient procedir a l'adaptació de l'estructura vigent relativa als negociats a l'organització fixada pel Decret 269/2007, d'11 de desembre.

En conseqüència, d'acord amb el que disposa l'article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Article 1

Objecte

L'objecte d'aquesta Ordre és l'establiment de l'estructura dels negociats dels Serveis Centrals del Departament d'Educació.

Article 2

Negociat de Convocatòries d'Accés als Cossos Docents

El Negociat de Convocatòries d'Accés als Cossos Docents depèn de la Secció de Selecció del Personal Docent dins del Servei de Selecció i Avaluació del Personal Docent de la Subdirecció General de Gestió del Personal Docent de la Direcció General de Recursos del Sistema Educatiu, i té les següents funcions:

  1. Tramitar, coordinar i fer el seguiment dels procediment relatius a les convocatòries per a l'accés als cossos docents i al nomenament de personal funcionari.

  2. Elaborar la documentació i els suports necessaris per als tribunals que han d'actuar en els procediments selectius.

  3. Revisar la documentació de les persones aspirants seleccionades en els procediments selectius.

  4. Revisar la documentació de les comissions de selecció relatives al personal funcionari en pràctiques.

  5. Elaborar l'expedient per a la tramitació dels nomenaments del personal funcionari de carrera.

  6. Elaborar la documentació i els suports necessaris en les actuacions administratives relacionades amb la carrera docent.

  7. Coordinar i supervisar les tasques que desenvolupen els serveis territorials i el Consorci d'Educació de Barcelona en relació amb les funcions anteriors.

Article 3

Negociat de Seguretat Social i Muface del Personal Docent

El Negociat de Seguretat Social i Muface del Personal Docent depèn de la Secció de Nòmines de Personal Docent dins del Servei de Nòmines de Personal Docent de la Subdirecció General de Plantilles, Provisió i Nòmines de la Direcció General de Recursos del Sistema Educatiu, i té les següents funcions:

  1. Gestionar i tramitar les cotitzacions al règim de la Seguretat Social del personal docent.

  2. Controlar el pagament de les quotes i gestionar i controlar el pressupost assignat per al pagament de la Seguretat Social.

  3. Gestionar, controlar i fer el seguiment de les incidències del personal docent acollit al règim de Muface.

  4. Coordinar i fer el seguiment de les tasques que desenvolupen els Serveis Territorials en relació amb les funcions anteriors.

Article 4

Negociat de Règim Administratiu de Centres Públics

El Negociat de Règim Administratiu de Centres Públics depèn de la Secció de Règim Administratiu de Centres Públics dins del Servei de Règim Administratiu de Centres Educatius de la Subdirecció General de Centres Educatius de la Direcció General de Recursos del Sistema Educatiu, i té les següents funcions:

  1. Gestionar el registre de les propostes de creació de centres educatius públics de la Generalitat de Catalunya i tramitar els expedients de creació corresponents.

  2. Gestionar el registre de les propostes d'implantació d'ensenyaments i tramitar els expedients de les resolucions d'implantació d'ensenyaments corresponents.

  3. Gestionar el registre de les sol·licituds de les corporacions locals i tramitar els expedients de creació, modificació, supressió de centres educatius i l'autorització dels ensenyaments a impartir en els centres educatius de titularitat municipal.

  4. Tramitar els expedients dels convenis signats amb els ajuntaments.

  5. Gestionar el registre de les sol·licituds i la tramitació administrativa dels expedients dels ajuntaments relatius a les convocatòries de subvenció per a la creació i consolidació de places de llar d'infants de titularitat municipal.

Article 5

Negociat de Règim Administratiu de Centres Privats

El Negociat de Règim Administratiu de Centres Privats depèn de la Secció de Règim Administratiu de Centres Privats dins del Servei de Règim Administratiu de Centres Educatius de la Subdirecció General de Centres Educatius de la Direcció General de Recursos del Sistema Educatiu, i té les següents funcions:

  1. Gestionar el registre de les sol·licituds de les persones titulars dels centres educatius privats i tramitar els expedients relatius a l'autorització i modificació d'aquests centres.

  2. Gestionar el registre de les peticions de transformació de les llars d'infants privades en centres educatius de primer cicle d'educació infantil, així com tramitar els expedients corresponents.

  3. Controlar l'estat i vigència de les autoritzacions de centres educatius privats.

  4. Fer el seguiment de les actuacions de centres dels diferents negociats dels Serveis Territorials.

Article 6

Negociat d'Administració Econòmica de Centres Públics

El Negociat d'Administració Econòmica de Centres Públics depèn de la Secció de Règim Econòmic de Centres Públics dins del Servei de Règim Econòmic de Centres Educatius de la Subdirecció General de Centres Educatius de la Direcció General de Recursos del Sistema Educatiu, i té les següents funcions:

  1. Tramitar les resolucions d'autorització de despesa i de convocatòries de subvencions als centres educatius de titularitat pública.

  2. Recopilar les propostes de distribució dels crèdits destinats a satisfer les despeses de funcionament dels centres educatius públics, elaborar els documents comptables corresponents i resoldre les incidències relacionades amb els pagaments.

  3. Controlar la documentació presentada per les corporacions locals per tal de fer efectiu el pagament de les subvencions atorgades.

  4. Tramitar els documents comptables corresponents als convenis de finançament i subvencions a les corporacions locals i fer el seguiment de crèdits pressupostaris.

Article 7

Negociat de Concerts i Pagaments

El Negociat de Concerts i Pagaments depèn de la Secció de Règim Econòmic de Centres Privats dins del Servei de Règim Econòmic de Centres Educatius de la Subdirecció General de Centres Educatius de la Direcció General de Recursos del Sistema Educatiu, i té les següents funcions:

  1. Tramitar les resolucions relatives a concerts i a convocatòries de subvencions als centres educatius de titularitat privada.

  2. Tramitar els documents comptables corresponents a les despeses de funcionament dels centres educatius privats concertats i a les subvencions atorgades a centres educatius privats.

  3. Controlar la documentació presentada pels centres privats per tal de fer efectiu el pagament de les subvencions atorgades i fer el seguiment dels crèdits pressupostaris.

Article 8

Negociat de Pagament Delegat

El Negociat de Pagament Delegat depèn de la Secció de Gestió del Pagament Delegat dins del Servei de Pagament Delegat de la Subdirecció General de Centres Educatius de la Direcció General de Recursos del Sistema Educatiu, i té les següents funcions:

  1. ...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR