ORDRE EDU/505/2006, de 24 d'octubre, per la qual s'adapten els negociats del Departament d'Educació i Universitats al Decret 132/2005, de 28 de juny, de reestructuració del Departament d'Educació, i al Decret 212/2006, de 23 de maig, d'estructuració del Departament d'Educació i Universitats, i se n'aprova l'adscripció de funcions.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartamento de Agricultura, Ganadería y Pesca
Rango de LeyOrdre

ORDRE

EDU/505/2006, de 24 d'octubre, per la qual s'adapten els negociats del Departament d'Educació i Universitats al Decret 132/2005, de 28 de juny, de reestructuració del Departament d'Educació, i al Decret 212/2006, de 23 de maig, d'estructuració del Departament d'Educació i Universitats, i se n'aprova l'adscripció de funcions.

Mitjançant el Decret 132/2005, de 28 de juny, es reestructura el Departament d'Educació per tal d'adequar l'organització a les necessitats actuals.

El Decret 143/2006, de 13 de maig, de creació, denominació i determinació de l'àmbit de competència dels departaments de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, estableix que el Departament d'Educació passa a denominar-se Departament d'Educació i Universitats i se suprimeix el Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació.

El Decret 212/2006, de 23 de maig, d'estructuració del Departament d'Educació i Universitats integra tots els òrgans i àrees funcionals previstos al Decret 132/2005, de 28 de juny, de reestructuració del Departament d'Educació, i al Decret 313/2004, de 8 de juny, de reestructuració del Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació.

Amb la finalitat de cloure el procés de reestructuració esmentat és convenient procedir a l'adaptació de l'estructura vigent relativa als negociats a la nova organització fixada pel Decret 132/2005, de 28 de juny, i pel Decret 212/2006, de 23 de maig.

En conseqüència, de conformitat amb la disposició final 1 del Decret 132/2005, de 28 de juny, i la disposició final primera del Decret 212/2006, de 23 de maig, i d'acord amb el que disposa l'article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Article 1

L'estructuració dels negociats del Departament d'Educació i Universitats queda configurada tal com estableixen els articles següents.

Article 2

Secretaria General

Direcció de Serveis

2.1 Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior.

Servei de Pressupostos i Gestió Financera

Secció d'Habilitació i Indemnitzacions

Negociat d'Indemnitzacions i Serveis

Correspon al Negociat d'Indemnitzacions i Serveis:

  1. Tramitar i comprovar les dietes, assistències i indemnitzacions del personal relacionades amb les activitats del Departament, així com fer-ne el processament informàtic i resoldre les incidències i les consultes que se'n deriven.

  2. Tramitar i fer el seguiment dels passatges i allotjaments dels viatges d'àmbit nacional i internacional del Departament, i de les despeses que comporten.

  3. Elaborar els documents comptables relacionats amb les funcions anteriors.

    Secció de Pressupost i Comptabilitat

    Negociat d'Ingressos

    Correspon al Negociat d'Ingressos:

  4. Controlar i tramitar la justificació dels ingressos del Departament.

  5. Controlar els comptes corrents restringits del Departament.

  6. Gestionar la comptabilitat de les liquidacions dels ingressos dels òrgans recaptadors.

  7. Tramitar les devolucions dels ingressos indeguts.

    Negociat de Despeses de Béns Corrents i de Serveis

    Correspon al Negociat de Despeses de Béns Corrents i de Serveis:

  8. Comprovar i tramitar els expedients de despesa de béns corrents, de serveis i d'altres i elaborar els corresponents documents comptables i reserves de crèdit, i fer-ne el seguiment.

  9. Gestionar les altes i les modificacions de les dades dels corresponents creditors i resoldre les consultes.

  10. Tramitar, controlar i gestionar els fons a justificar dels habilitats del Departament.

    Negociat de Despeses d'Inversions, Transferències Corrents i de Capital

    Correspon al Negociat de Despeses d'Inversions, Transferències Corrents i de Capital:

  11. Comprovar i tramitar els expedients de despesa relatius a les inversions, transferències corrents i de capital i elaborar i tramitar els corresponents documents comptables i reserves de crèdit i fer-ne el seguiment.

  12. Gestionar les altes i les modificacions de les dades dels corresponents creditors i resoldre les consultes.

    Servei de Contractacions i Subministraments

    Secció de Contractacions

    Negociat de Contractació de Serveis i Subministraments

    Correspon al Negociat de Contractació de Serveis i Subministraments:

  13. Elaborar, fer el seguiment i tramitar els expedients de contractació de serveis i subministraments del Departament en totes les seves modalitats, tant per a les unitats administratives com per als centres i serveis educatius.

  14. Controlar les incidències derivades de la contractació i fer les gestions escaients.

    Secció de Subministraments i Gestió de Crèdits

    Negociat de Subministraments i Serveis

    Correspon al Negociat de Subministraments i Serveis:

  15. Atendre i gestionar els subministraments de mobiliari, material fungible i inventariable de les unitats administratives del Departament.

  16. Controlar l'estoc del material fungible i inventariable del magatzem del Departament.

  17. Atendre i gestionar les peticions relatives a l'elaboració i adquisició d'impresos per a les unitats administratives del Departament.

  18. Controlar el manteniment dels equips d'oficina.

    Negociat de Gestió de Crèdits

    Correspon al Negociat de Gestió de Crèdits:

  19. Elaborar les propostes de documents comptables dels serveis administratius del Departament.

  20. Comprovar, tramitar i registrar factures i cessions de crèdit derivats dels contractes dels serveis administratius del Departament.

  21. Controlar els crèdits relatius al funcionament dels serveis administratius del Departament.

    Servei de Gestió d'Immobles i Règim Interior

    Secció d'Instal·lacions i Manteniment

    Negociat de Manteniment

    Correspon al Negociat de Manteniment:

  22. Gestionar el manteniment dels edificis administratius adscrits als Serveis Centrals i Serveis Territorials i controlar les despeses.

  23. Fer el seguiment puntual de les funcions prestades per les empreses externes encarregades del manteniment dels locals dels Serveis Centrals i Serveis Territorials del Departament.

    Secció de Règim Interior

    Negociat d'Informació al Públic

    Correspon al Negociat d'Informació al Públic:

    Coordinar, supervisar i actualitzar la informació interna i externa que es facilita des dels Serveis Centrals del Departament.

    Negociat de Registre

    Correspon al Negociat de Registre:

  24. Coordinar i supervisar l'entrada, la sortida i la distribució dels documents administratius dels Serveis Centrals, així com la missatgeria, la paqueteria i el franqueig.

  25. Certificar els moviments registrals a petició dels ciutadans, unitats del Departament o altres òrgans de l'Administració.

  26. Gestionar l'aplicació s@rcat i crear i mantenir els usuaris, plantilles, notícies, etc.

    Negociat d'Afers Interns

    Correspon al Negociat d'Afers Interns:

  27. Organitzar la gestió de les sales de reunió i la sala de manipulats.

  28. Administrar les places d'aparcament de l'edifici de Serveis Centrals.

  29. Gestionar els vehicles i el parc mòbil del Departament.

  30. Fer el control de les màquines expenedores de begudes i aliments.

    2.2 Subdirecció General de Personal d'Administració i Serveis.

    Servei de Personal d'Administració i Serveis

    Secció de Gestió del Personal d'Administració i Serveis

    Negociat de Provisió de Llocs de Treball de Personal Funcionari d'Administració i Serveis

    Correspon al Negociat de Provisió de Llocs de Treball de Personal Funcionari d'Administració i Serveis:

  31. Tramitar i dur a terme la coordinació administrativa de les convocatòries públiques per a la provisió de llocs de treball del personal funcionari d'administració i serveis, tant comandaments com singulars.

  32. Fer el seguiment dels processos de provisió i selecció que afecten llocs de treball de personal funcionari d'administració i serveis del Departament.

  33. Tramitar i dur a terme la coordinació administrativa dels processos de selecció de personal per a la provisió temporal de llocs de treball de personal funcionari d'administració i serveis.

  34. Coordinar i fer el seguiment de les tasques que desenvolupen els Serveis Territorials en relació amb les funcions anteriors.

    Negociat de Registre de Personal i de Gestió de Personal Funcionari d'Administració i Serveis

    Correspon al Negociat de Registre de Personal i de Gestió de Personal Funcionari d'Administració i Serveis:

  35. Mantenir i controlar el registre general del personal d'administració i serveis.

  36. Custodiar els expedients del personal d'administració i serveis.

  37. Fer la gestió administrativa de les incidències i les situacions administratives del personal funcionari d'administració i serveis.

  38. Coordinar i tramitar les propostes de provisió dels llocs de treball de personal funcionari d'administració i serveis.

  39. Coordinar i fer el seguiment de les tasques que desenvolupen els Serveis Territorials en relació amb les funcions anteriors.

    Secció de Nòmines del Personal d'Administració i Serveis

    Negociat de Gestió i Coordinació...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR