ORDRE EDU/505/2006, de 24 d'octubre, per la qual s'adapten els negociats del Departament d'Educació i Universitats al Decret 132/2005, de 28 de juny, de reestructuració del Departament d'Educació, i al Decret 212/2006, de 23 de maig, d'estructuració del Departament d'Educació i Universitats, i se n'aprova l'adscripció de funcions.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departamento de Agricultura, Ganadería y Pesca |
Rango de Ley | Ordre |
ORDRE
EDU/505/2006, de 24 d'octubre, per la qual s'adapten els negociats del Departament d'Educació i Universitats al Decret 132/2005, de 28 de juny, de reestructuració del Departament d'Educació, i al Decret 212/2006, de 23 de maig, d'estructuració del Departament d'Educació i Universitats, i se n'aprova l'adscripció de funcions.
Mitjançant el Decret 132/2005, de 28 de juny, es reestructura el Departament d'Educació per tal d'adequar l'organització a les necessitats actuals.
El Decret 143/2006, de 13 de maig, de creació, denominació i determinació de l'àmbit de competència dels departaments de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, estableix que el Departament d'Educació passa a denominar-se Departament d'Educació i Universitats i se suprimeix el Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació.
El Decret 212/2006, de 23 de maig, d'estructuració del Departament d'Educació i Universitats integra tots els òrgans i àrees funcionals previstos al Decret 132/2005, de 28 de juny, de reestructuració del Departament d'Educació, i al Decret 313/2004, de 8 de juny, de reestructuració del Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació.
Amb la finalitat de cloure el procés de reestructuració esmentat és convenient procedir a l'adaptació de l'estructura vigent relativa als negociats a la nova organització fixada pel Decret 132/2005, de 28 de juny, i pel Decret 212/2006, de 23 de maig.
En conseqüència, de conformitat amb la disposició final 1 del Decret 132/2005, de 28 de juny, i la disposició final primera del Decret 212/2006, de 23 de maig, i d'acord amb el que disposa l'article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,
Ordeno:
L'estructuració dels negociats del Departament d'Educació i Universitats queda configurada tal com estableixen els articles següents.
Secretaria General
Direcció de Serveis
2.1 Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior.
Servei de Pressupostos i Gestió Financera
Secció d'Habilitació i Indemnitzacions
Negociat d'Indemnitzacions i Serveis
Correspon al Negociat d'Indemnitzacions i Serveis:
-
Tramitar i comprovar les dietes, assistències i indemnitzacions del personal relacionades amb les activitats del Departament, així com fer-ne el processament informàtic i resoldre les incidències i les consultes que se'n deriven.
-
Tramitar i fer el seguiment dels passatges i allotjaments dels viatges d'àmbit nacional i internacional del Departament, i de les despeses que comporten.
-
Elaborar els documents comptables relacionats amb les funcions anteriors.
Secció de Pressupost i Comptabilitat
Negociat d'Ingressos
Correspon al Negociat d'Ingressos:
-
Controlar i tramitar la justificació dels ingressos del Departament.
-
Controlar els comptes corrents restringits del Departament.
-
Gestionar la comptabilitat de les liquidacions dels ingressos dels òrgans recaptadors.
-
Tramitar les devolucions dels ingressos indeguts.
Negociat de Despeses de Béns Corrents i de Serveis
Correspon al Negociat de Despeses de Béns Corrents i de Serveis:
-
Comprovar i tramitar els expedients de despesa de béns corrents, de serveis i d'altres i elaborar els corresponents documents comptables i reserves de crèdit, i fer-ne el seguiment.
-
Gestionar les altes i les modificacions de les dades dels corresponents creditors i resoldre les consultes.
-
Tramitar, controlar i gestionar els fons a justificar dels habilitats del Departament.
Negociat de Despeses d'Inversions, Transferències Corrents i de Capital
Correspon al Negociat de Despeses d'Inversions, Transferències Corrents i de Capital:
-
Comprovar i tramitar els expedients de despesa relatius a les inversions, transferències corrents i de capital i elaborar i tramitar els corresponents documents comptables i reserves de crèdit i fer-ne el seguiment.
-
Gestionar les altes i les modificacions de les dades dels corresponents creditors i resoldre les consultes.
Servei de Contractacions i Subministraments
Secció de Contractacions
Negociat de Contractació de Serveis i Subministraments
Correspon al Negociat de Contractació de Serveis i Subministraments:
-
Elaborar, fer el seguiment i tramitar els expedients de contractació de serveis i subministraments del Departament en totes les seves modalitats, tant per a les unitats administratives com per als centres i serveis educatius.
-
Controlar les incidències derivades de la contractació i fer les gestions escaients.
Secció de Subministraments i Gestió de Crèdits
Negociat de Subministraments i Serveis
Correspon al Negociat de Subministraments i Serveis:
-
Atendre i gestionar els subministraments de mobiliari, material fungible i inventariable de les unitats administratives del Departament.
-
Controlar l'estoc del material fungible i inventariable del magatzem del Departament.
-
Atendre i gestionar les peticions relatives a l'elaboració i adquisició d'impresos per a les unitats administratives del Departament.
-
Controlar el manteniment dels equips d'oficina.
Negociat de Gestió de Crèdits
Correspon al Negociat de Gestió de Crèdits:
-
Elaborar les propostes de documents comptables dels serveis administratius del Departament.
-
Comprovar, tramitar i registrar factures i cessions de crèdit derivats dels contractes dels serveis administratius del Departament.
-
Controlar els crèdits relatius al funcionament dels serveis administratius del Departament.
Servei de Gestió d'Immobles i Règim Interior
Secció d'Instal·lacions i Manteniment
Negociat de Manteniment
Correspon al Negociat de Manteniment:
-
Gestionar el manteniment dels edificis administratius adscrits als Serveis Centrals i Serveis Territorials i controlar les despeses.
-
Fer el seguiment puntual de les funcions prestades per les empreses externes encarregades del manteniment dels locals dels Serveis Centrals i Serveis Territorials del Departament.
Secció de Règim Interior
Negociat d'Informació al Públic
Correspon al Negociat d'Informació al Públic:
Coordinar, supervisar i actualitzar la informació interna i externa que es facilita des dels Serveis Centrals del Departament.
Negociat de Registre
Correspon al Negociat de Registre:
-
Coordinar i supervisar l'entrada, la sortida i la distribució dels documents administratius dels Serveis Centrals, així com la missatgeria, la paqueteria i el franqueig.
-
Certificar els moviments registrals a petició dels ciutadans, unitats del Departament o altres òrgans de l'Administració.
-
Gestionar l'aplicació s@rcat i crear i mantenir els usuaris, plantilles, notícies, etc.
Negociat d'Afers Interns
Correspon al Negociat d'Afers Interns:
-
Organitzar la gestió de les sales de reunió i la sala de manipulats.
-
Administrar les places d'aparcament de l'edifici de Serveis Centrals.
-
Gestionar els vehicles i el parc mòbil del Departament.
-
Fer el control de les màquines expenedores de begudes i aliments.
2.2 Subdirecció General de Personal d'Administració i Serveis.
Servei de Personal d'Administració i Serveis
Secció de Gestió del Personal d'Administració i Serveis
Negociat de Provisió de Llocs de Treball de Personal Funcionari d'Administració i Serveis
Correspon al Negociat de Provisió de Llocs de Treball de Personal Funcionari d'Administració i Serveis:
-
Tramitar i dur a terme la coordinació administrativa de les convocatòries públiques per a la provisió de llocs de treball del personal funcionari d'administració i serveis, tant comandaments com singulars.
-
Fer el seguiment dels processos de provisió i selecció que afecten llocs de treball de personal funcionari d'administració i serveis del Departament.
-
Tramitar i dur a terme la coordinació administrativa dels processos de selecció de personal per a la provisió temporal de llocs de treball de personal funcionari d'administració i serveis.
-
Coordinar i fer el seguiment de les tasques que desenvolupen els Serveis Territorials en relació amb les funcions anteriors.
Negociat de Registre de Personal i de Gestió de Personal Funcionari d'Administració i Serveis
Correspon al Negociat de Registre de Personal i de Gestió de Personal Funcionari d'Administració i Serveis:
-
Mantenir i controlar el registre general del personal d'administració i serveis.
-
Custodiar els expedients del personal d'administració i serveis.
-
Fer la gestió administrativa de les incidències i les situacions administratives del personal funcionari d'administració i serveis.
-
Coordinar i tramitar les propostes de provisió dels llocs de treball de personal funcionari d'administració i serveis.
-
Coordinar i fer el seguiment de les tasques que desenvolupen els Serveis Territorials en relació amb les funcions anteriors.
Secció de Nòmines del Personal d'Administració i Serveis
Negociat de Gestió i Coordinació...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba