ORDRE ENS/253/2011, de 29 de setembre, per la qual s'adapten els negociats del Departament d'Ensenyament al Decret 297/2011, de 22 de març, de reestructuració del Departament, i se n'aprova l'adscripció de funcions.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament D'Ensenyament
Rango de LeyOrdre

ORDRE

ENS/253/2011, de 29 de setembre, per la qual s'adapten els negociats del Departament d'Ensenyament al Decret 297/2011, de 22 de març, de reestructuració del Departament, i se n'aprova l'adscripció de funcions.

Mitjançant el Decret 297/2011, de 22 de març, es va reestructurar el Departament d'Ensenyament per tal d'adequar l'organització a les necessitats actuals, fins al nivell de secció.

Amb la finalitat de cloure el procés de reestructuració, és necessari que l'estructura vigent relativa als negociats s'adapti a l'organització fixada pel Decret 297/2011.

Així mateix, per tal de respondre a l'objectiu de claredat, coherència, simplificació i racionalització normatives, i amb vista a més seguretat jurídica, aquesta Ordre preveu la derogació de les normes organitzatives que, malgrat que no s'hagin derogat expressament, en el decurs del temps han quedat clarament desfasades, obsoletes o en desús.

Per tot això, de conformitat amb el que disposa l'article 25 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Article 1

L'objecte d'aquesta Ordre és l'establiment de l'estructura dels negociats dels Serveis Centrals i dels serveis territorials del Departament d'Ensenyament.

Secció 1

Negociats dels Serveis Centrals

Article 2

El Negociat d'Informació al Públic depèn del Servei de Comunicació i Publicacions de la Subdirecció General d'Organització, Coneixement i Sistemes d'Informació de la Direcció de Serveis i té les funcions següents:

  1. Vetllar perquè el personal que atén el públic, presencialment o telefònicament, disposi de la informació que necessita.

  2. Gestionar les accions adreçades a la informació i l'atenció a la ciutadania.

  3. Controlar i gestionar els punts d'atenció a la ciutadania del Departament.

  4. Coordinar i planificar les actuacions del personal dels punts d'atenció a la ciutadania del Departament.

  5. Gestionar el sistema de queixes, reclamacions i suggeriments de la ciutadania.

Article 3

El Negociat d'Indemnitzacions i Serveis depèn de la Secció d'Habilitació i Indemnitzacions, dins del Servei de Gestió Pressupostària de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:

  1. Tramitar i comprovar les dietes, assistències i indemnitzacions del personal relacionades amb les activitats del Departament, així com fer-ne el processament informàtic i resoldre les incidències i les consultes que en deriven.

  2. Tramitar i fer el seguiment dels passatges i allotjaments dels viatges d'àmbit nacional i internacional del Departament, i de les despeses que comporten.

  3. Elaborar els documents comptables relacionats amb les funcions anteriors.

Article 4

El Negociat de Despeses de Béns Corrents i de Serveis depèn de la Secció de Pressupost i Comptabilitat, dins del Servei de Gestió Pressupostària de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:

  1. Comprovar i tramitar els expedients de despesa de béns corrents, de serveis i d'altres i elaborar els corresponents documents comptables i reserves de crèdit, i fer-ne el seguiment.

  2. Gestionar les altes i les modificacions de les dades dels corresponents creditors i resoldre les consultes.

  3. Tramitar, controlar i gestionar els fons a justificar de les persones habilitades del Departament.

Article 5

El Negociat de Despeses d'Inversions, Transferències Corrents i de Capital depèn de la Secció de Pressupost i Comptabilitat, dins del Servei de Gestió Pressupostària de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:

  1. Comprovar i tramitar els expedients de despesa relatius a les inversions, transferències corrents i de capital i elaborar i tramitar els corresponents documents comptables i reserves de crèdit i fer-ne el seguiment.

  2. Gestionar les altes i les modificacions de les dades dels corresponents creditors i resoldre les consultes.

Article 6

El Negociat de Contractació de Serveis i Subministraments depèn de la Secció de Contractacions, dins del Servei de Contractacions i Subministraments de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:

  1. Elaborar, fer el seguiment i tramitar els expedients de contractació de serveis i subministraments del Departament en totes les seves modalitats, tant per a les unitats administratives com per als centres i serveis educatius.

  2. Controlar les incidències derivades de la contractació i fer les gestions escaients.

Article 7

El Negociat de Contractació d'Obres depèn de la Secció de Contractacions, dins del Servei de Contractacions i Subministraments de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:

  1. Preparar, tramitar i coordinar els expedients de contractació d'obres de reforma, ampliació i millora (RAM), de noves construccions escolars i d'edificis administratius, fins a la formalització dels contractes corresponents.

  2. Tramitar la devolució de garanties dels contractes d'obres.

  3. Tramitar les modificacions dels contractes d'obres, pròrrogues, revisions de preus, penalitzacions, etc.

  4. Informar les empreses dels processos de licitació i de la situació dels expedients de contractació d'obres.

  5. Actualitzar i mantenir la base de dades de contractació de la Secció de Contractacions quant a les obres i incidències que en derivin.

  6. Controlar i fer el seguiment continu de la situació dels expedients de contractació d'obres.

  7. Col·laborar en l'elaboració d'estadístiques de la contractació d'obres del Departament.

Article 8

El Negociat de Subministraments i Serveis depèn de la Secció de Gestió de Serveis Administratius, dins del Servei de Contractacions i Subministraments de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:

  1. Atendre i gestionar els subministraments de mobiliari, material fungible i inventariable de les unitats administratives del Departament.

  2. Controlar l'estoc del material fungible inventariable del magatzem del Departament.

  3. Atendre i gestionar les peticions relatives a l'elaboració i adquisició d'impresos per a les unitats administratives del Departament.

  4. Controlar el manteniment dels equips d'oficina.

Article 9

El Negociat de Tramitació i Facturació depèn de la Secció de Gestió de Serveis Administratius, dins del Servei de Contractacions i Subministraments de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:

  1. Elaborar les propostes de documents comptables dels serveis administratius del Departament.

  2. Comprovar, tramitar i registrar factures i cessions de crèdit derivats dels contractes dels serveis administratius del...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR