ORDRE ENS/253/2011, de 29 de setembre, per la qual s'adapten els negociats del Departament d'Ensenyament al Decret 297/2011, de 22 de març, de reestructuració del Departament, i se n'aprova l'adscripció de funcions.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament D'Ensenyament |
Rango de Ley | Ordre |
ORDRE
ENS/253/2011, de 29 de setembre, per la qual s'adapten els negociats del Departament d'Ensenyament al Decret 297/2011, de 22 de març, de reestructuració del Departament, i se n'aprova l'adscripció de funcions.
Mitjançant el Decret 297/2011, de 22 de març, es va reestructurar el Departament d'Ensenyament per tal d'adequar l'organització a les necessitats actuals, fins al nivell de secció.
Amb la finalitat de cloure el procés de reestructuració, és necessari que l'estructura vigent relativa als negociats s'adapti a l'organització fixada pel Decret 297/2011.
Així mateix, per tal de respondre a l'objectiu de claredat, coherència, simplificació i racionalització normatives, i amb vista a més seguretat jurídica, aquesta Ordre preveu la derogació de les normes organitzatives que, malgrat que no s'hagin derogat expressament, en el decurs del temps han quedat clarament desfasades, obsoletes o en desús.
Per tot això, de conformitat amb el que disposa l'article 25 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,
Ordeno:
L'objecte d'aquesta Ordre és l'establiment de l'estructura dels negociats dels Serveis Centrals i dels serveis territorials del Departament d'Ensenyament.
Secció 1
Negociats dels Serveis Centrals
El Negociat d'Informació al Públic depèn del Servei de Comunicació i Publicacions de la Subdirecció General d'Organització, Coneixement i Sistemes d'Informació de la Direcció de Serveis i té les funcions següents:
-
Vetllar perquè el personal que atén el públic, presencialment o telefònicament, disposi de la informació que necessita.
-
Gestionar les accions adreçades a la informació i l'atenció a la ciutadania.
-
Controlar i gestionar els punts d'atenció a la ciutadania del Departament.
-
Coordinar i planificar les actuacions del personal dels punts d'atenció a la ciutadania del Departament.
-
Gestionar el sistema de queixes, reclamacions i suggeriments de la ciutadania.
El Negociat d'Indemnitzacions i Serveis depèn de la Secció d'Habilitació i Indemnitzacions, dins del Servei de Gestió Pressupostària de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:
-
Tramitar i comprovar les dietes, assistències i indemnitzacions del personal relacionades amb les activitats del Departament, així com fer-ne el processament informàtic i resoldre les incidències i les consultes que en deriven.
-
Tramitar i fer el seguiment dels passatges i allotjaments dels viatges d'àmbit nacional i internacional del Departament, i de les despeses que comporten.
-
Elaborar els documents comptables relacionats amb les funcions anteriors.
El Negociat de Despeses de Béns Corrents i de Serveis depèn de la Secció de Pressupost i Comptabilitat, dins del Servei de Gestió Pressupostària de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:
-
Comprovar i tramitar els expedients de despesa de béns corrents, de serveis i d'altres i elaborar els corresponents documents comptables i reserves de crèdit, i fer-ne el seguiment.
-
Gestionar les altes i les modificacions de les dades dels corresponents creditors i resoldre les consultes.
-
Tramitar, controlar i gestionar els fons a justificar de les persones habilitades del Departament.
El Negociat de Despeses d'Inversions, Transferències Corrents i de Capital depèn de la Secció de Pressupost i Comptabilitat, dins del Servei de Gestió Pressupostària de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:
-
Comprovar i tramitar els expedients de despesa relatius a les inversions, transferències corrents i de capital i elaborar i tramitar els corresponents documents comptables i reserves de crèdit i fer-ne el seguiment.
-
Gestionar les altes i les modificacions de les dades dels corresponents creditors i resoldre les consultes.
El Negociat de Contractació de Serveis i Subministraments depèn de la Secció de Contractacions, dins del Servei de Contractacions i Subministraments de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:
-
Elaborar, fer el seguiment i tramitar els expedients de contractació de serveis i subministraments del Departament en totes les seves modalitats, tant per a les unitats administratives com per als centres i serveis educatius.
-
Controlar les incidències derivades de la contractació i fer les gestions escaients.
El Negociat de Contractació d'Obres depèn de la Secció de Contractacions, dins del Servei de Contractacions i Subministraments de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:
-
Preparar, tramitar i coordinar els expedients de contractació d'obres de reforma, ampliació i millora (RAM), de noves construccions escolars i d'edificis administratius, fins a la formalització dels contractes corresponents.
-
Tramitar la devolució de garanties dels contractes d'obres.
-
Tramitar les modificacions dels contractes d'obres, pròrrogues, revisions de preus, penalitzacions, etc.
-
Informar les empreses dels processos de licitació i de la situació dels expedients de contractació d'obres.
-
Actualitzar i mantenir la base de dades de contractació de la Secció de Contractacions quant a les obres i incidències que en derivin.
-
Controlar i fer el seguiment continu de la situació dels expedients de contractació d'obres.
-
Col·laborar en l'elaboració d'estadístiques de la contractació d'obres del Departament.
El Negociat de Subministraments i Serveis depèn de la Secció de Gestió de Serveis Administratius, dins del Servei de Contractacions i Subministraments de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:
-
Atendre i gestionar els subministraments de mobiliari, material fungible i inventariable de les unitats administratives del Departament.
-
Controlar l'estoc del material fungible inventariable del magatzem del Departament.
-
Atendre i gestionar les peticions relatives a l'elaboració i adquisició d'impresos per a les unitats administratives del Departament.
-
Controlar el manteniment dels equips d'oficina.
El Negociat de Tramitació i Facturació depèn de la Secció de Gestió de Serveis Administratius, dins del Servei de Contractacions i Subministraments de la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior de la Direcció de Serveis, i té les funcions següents:
-
Elaborar les propostes de documents comptables dels serveis administratius del Departament.
-
Comprovar, tramitar i registrar factures i cessions de crèdit derivats dels contractes dels serveis administratius del...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba