ORDRE de 8 de setembre de 1988, per la qual s'estableixen les normes a què han d'ajustar-se les sol·licituds d'implantació o de modificació de preus i tarifes de subministrament d'aigua, i es defineix el sistema simplificat d'actualització.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme
Rango de LeyOrdre

A fi d'agilitzar el procediment de tramitació i resolució dels expedients de modificació i implantació de tarifes dels serveis de subministrament d'aigua en baixa i en alta davant la Comissió de Preus de Catalunya, i d'acord amb el contingut del Decret sobre règim procedimental dels preus autoritzats i comunicats, cal establir el contingut de l'estudi econòmic a què fa referència el Decret esmentat, com també definir el sistema simplificat d'actualització de tarifes.

D'acord amb la disposició final del Decret 149/1988, de 28 d'abril,

Ordeno:

Article 1

Per tal de facilitar el procediment de tramitació i resolució dels expedients d'implantació i de modificació de tarifes dels serveis de subministrament d'aigua, es defineixen els grups següents: Grup A): serveis en baixa que compleixin els dos requisits següents: Que el nombre d'unitats de consum no sigui superior a 10.000 durant el període de referència. Que el cabal facturat durant el període de referència no superi els 2.000.000 de m3. Grup B): resta de serveis de subministrament en baixa. Grup C): serveis de venda d'aigua exclusivament en alta.

Article 2

La informació econòmica i tècnica, que haurà d'incloure la memòria i l'estudi econòmic a què fan referència els articles 2.2.c) i 4.2.b) del Decret 149/1988, que han d'acompanyar les sol·licituds de revisió o d'implantació de tarifes dels serveis de subministrament d'aigua, haurà d'aportar-se mitjançant el model oficial que es facilitarà a la Secretaria de la Comissió de Preus de Catalunya o als serveis territorials d'aquest Departament.

Article 3

3.1 El contingut de la informació que haurà d'incloure el model oficial és el que es defineix a l'annex 1 per als serveis del grup A) i del grup B), i a l'annex 2 per als serveis del grup C). 3.2 El model esmentat caldrà acompanyar-lo amb els documents següents: 3.2.1 Per als serveis que es prestin en règim de gestió directa:

  1. Certificació de despeses i ingressos del servei, estesa per l'interventor, corresponents a 12 mesos tancats, com a màxim, sis mesos abans de l'entrada de la sol·licitud a la Comissió de Preus de Catalunya.

  2. Les últimes declaracions presentades davant la Junta de Sanejament corresponents a 12 mesos consecutius de prestació del servei, i referides com a màxim a sis mesos abans de l'entrada de la sol·licitud a la Comissió de Preus de Catalunya. Cas que es tracti de serveis prestats en zones sense pla de sanejament, certificació de les facturacions o llistats de facturació, corresponents al període esmentat.

  3. L'informe sanitari corresponent de les aigües subministrades.

  4. Còpia de la inscripció al registre industrial i les seves actualitzacions. 3.2.2 Per als serveis que prestin altres entitats en règim de concessió, empresa municipal o empresa mixta:

  5. Balanç i comptes d'explotació del darrer any, corresponent a la prestació del servei de subministrament d'aigua en l'àmbit de la tarifa que se sol·licita. Quan es tracti d'entitats compreses en el grup B) definit a l'article 1 d'aquesta Ordre, s'aportaran els documents esmentats amb la seva corresponent auditoria.

  6. Les últimes declaracions presentades davant la Junta de Sanejament corresponents a 12 mesos consecutius de prestació del servei, i referides com a màxim a sis mesos abans de l'entrada de la sol·licitud a la Comissió de Preus de Catalunya. Cas que es tracti de serveis prestats en zones sense pla de sanejament, certificació de les facturacions o llistats de facturació, corresponents al període esmentat.

  7. Informe sanitari corresponent de les aigües subministrades.

  8. Còpia de la inscripció al registre industrial i les seves actualitzacions. 3.2.3 Per als serveis que prestin empresaris individuals:

  9. Declaracions del patrimoni i de renda, d'ingressos i despeses del servei. Liquidació de l'IVA. Tot això referit a l'últim exercici complet.

  10. Les últimes declaracions presentades davant la...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR