ORDRE CLT/152/2014, de 30 d'abril, per la qual s'aproven i es modifiquen taules d'avaluació i accés documental.

Emissor:Departament de Cultura
Rang de Llei:Ordre
Secció:Disposicions Generals
 
EXTRACTO GRATUITO

Atès el que disposen l’article 19.2 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents, i l’article 10.2 del Decret 13/2008, de 22 de gener, sobre accés, avaluació i tria de documents;

Vistes les propostes de taules d’avaluació i accés documental aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental en la sessió del 10 de desembre de 2013,

 

ORDENO:

 

Article 1

S’aproven les taules d’avaluació i accés documental que figuren a l’annex 1 d’aquesta Ordre.

 

Article 2

Es modifiquen les taules d’avaluació documental i taules d’avaluació i accés documental següents, que passen a tenir la redacció que figura a l’annex 2 d’aquesta Ordre:

  1. La taula amb codi 30, aprovada per l’Ordre CLT/66/2004 de 4 de març, per la qual s’aproven taules d’avaluació documental (DOGC núm. 4097, de 23 de març de 2004).

  2. Les taules amb codis 37 i 61, aprovades per l’Ordre de 30 de gener de 1995, per la qual s’aproven diferents taules d’avaluació documental (DOGC núm. 2012, de 15.02.1995).

  3. La taula amb codi 169, aprovada per l’Ordre de 15 d’octubre de 1997, per la qual s’aproven diferents taules d’avaluació documental (DOGC núm. 2517, de 13.11.1997).

  4. Les taules amb codis 245, 247 i 248, aprovades per l’Ordre de 12 de març de 1999, per la qual s’aproven i es modifiquen taules d’avaluació documental (DOGC núm. 2861, de 06.04.1999).

  5. La taula amb codi 272, aprovada per l’Ordre de 25 de maig de 1999, per la qual s’aproven i es modifiquen taules d’avaluació documental (DOGC núm. 2905, de 08.06.1999).

  6. La taula amb codi 348, aprovada per l’Ordre de 20 de setembre de 2000, per la qual s’aproven i es modifiquen taules d’avaluació documental (DOGC núm. 3241, de 09.10.2000).

  7. La taula amb codi 446, aprovada per l’Ordre CLT/84/2002, de 15 de març, per la qual s’aproven i es modifiquen taules d’avaluació documental (DOGC 3604, de 27.03.2002).

  8. La taula amb codi 501, aprovada per l’Ordre CLT/66/2004, de 4 de març, per la qual s’aproven taules d’avaluació documental (DOGC núm. 4097, de 23.03.2004).

  9. La taula amb codis 539 i 541, aprovades per l’Ordre CLT/482/2006, de 20 de setembre, per la qual s’aproven i es modifiquen taules d’avaluació documental (DOGC núm. 4745, de 23.10.2006).

  10. Les taules amb codis 598 i 605, aprovada per l’Ordre CMC/300/2008, de 4 de juny, per la qual s’aproven, es modifiquen i es deixen sense efecte taules d’avaluació documental (DOGC núm. 5157, de 20.06.2008).

  11. La taula amb codi 660, aprovada per l’Ordre CLT/435/2012, de 17 de desembre, per la qual s’aproven taules d’avaluació i accés documental (DOGC 6292, de 14.01.2013).

     

    Barcelona, 30 d’abril de 2014

     

    Ferran Mascarell i Canalda

    Conseller de Cultura

     

     

    ANNEX 1

     

    1. Documentació comuna al conjunt de les administracions públiques catalanes

       

      Codi: 708

      Sèrie documental: expedients personals d’alumnes de les llars d’infants municipals.

      Organisme: administracions públiques catalanes.

       

      Avaluació

      Disposició: destrucció total.

      Termini: un any des de la finalització de l’expedient.

       

      Accés

      Règim d’accés: accés restringit.

      Motivació: pot contenir dades referents a la intimitat.

      Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

      Fonamentació jurídica: art. 27.2 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; art. 37.2 de la Llei estatal 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

       

       

      Codi: 709

      Sèrie documental: IRPF. Comunicació de dades familiars i personals al pagador.

      Organisme: administracions públiques catalanes.

       

      Avaluació

      Disposició: destrucció total.

      Termini: quatre anys a partir de la finalització de l’exercici.

       

      Accés

      Règim d’accés: accés restringit.

      Motivació: conté dades personals.

      Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

      Fonamentació jurídica: art. 27.3 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; art. 37.3 de la Llei estatal 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

       

       

      Codi: 710

      Sèrie documental: fitxes de control de les piscines d’ús públic.

      Organisme: administracions públiques catalanes.

       

      Avaluació

      Disposició: destrucció total.

      Termini: dos anys des de la finalització de l’expedient.

       

      Accés

      Règim d’accés: accés lliure, amb restriccions.

      Motivació: ocasionalment poden contenir dades de caràcter personal.

      Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

      Fonamentació jurídica: art. 27.3 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; art. 37.3 de la Llei estatal 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

       

       

    2. Documentació pròpia de l’Administració de la Generalitat de Catalunya

       

      Codi: 690

      Sèrie documental: expedients d'inspecció a mediadors d'assegurances.

      Organisme: departament competent en matèria d’economia.

       

      Avaluació

      Disposició: destrucció total.

      Termini: quatre anys des de la finalització de l’expedient. En els casos en què l’expedient es remet a l’Administració de justícia, destrucció total en el termini de deu anys des de la finalització de l’expedient.

       

      Accés

      Règim d’accés: accés lliure, amb restriccions.

      Motivació: ocasionalment poden contenir dades de caràcter personal.

      Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

      Fonamentació jurídica: art. 27.3 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; art. 37.3 de la Llei estatal 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

       

       

      Codi: 711

      Sèrie documental: expedients d’inspecció a mutualitats de previsió social.

      Organisme: departament competent en matèria d’economia.

       

      Avaluació

      Disposició: destrucció total.

      Termini: quatre anys des de la finalització de l’expedient. En els casos en què l’expedient es remet a l’Administració de justícia, destrucció total en el termini de deu anys des de la finalització de l’expedient.

       

      Accés

      Règim d’accés: accés lliure, amb restriccions.

      Motivació: ocasionalment poden contenir dades de caràcter personal.

      Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

      Fonamentació jurídica: art. 27.3 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; art. 37.3 de la Llei estatal 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

       

       

      Codi: 712

      Sèrie documental: expedients d'autorització de plantes i instal·lacions frigorífiques.

      Organisme: departament competent en matèria d’indústria.

       

      Avaluació

      Disposició: destrucció total.

      Termini: cinc anys des de la baixa de la planta o instal·lació

       

      Accés

      Règim d’accés: accés lliure, amb restriccions.

      Motivació: ocasionalment poden contenir dades de caràcter personal.

      Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

      Fonamentació jurídica: art. 27.3 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; art. 37.3 de la Llei estatal 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

       

       

      Codi: 713

      Sèrie documental: expedients d’edició de textos normatius per publicar al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya .

      Organisme: Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions.

       

      Avaluació

      Disposició: destrucció total.

      Termini: un any des de la seva publicació.

       

      Accés

      Règim d’accés: accés lliure.

       

       

      Codi: 714

      Sèrie documental: Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya .

      Organisme: Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions.

       

      Avaluació

      Disposició: conservació permanent.

       

      Accés

      Règim d’accés: accés lliure.

       

       

      Codi: 715

      Sèrie documental: ajuts a la cessió de la llet i productes lactis als centres escolars.

      Organisme: departament competent en matèria agroalimentària.

       

      Avaluació

      Disposició: destrucció total.

      Termini: sis anys des de la remissió del Compte General a la Sindicatura de Comptes.

      En el cas de finançament mitjançant un programa de la Unió Europea, sempre haurà d’haver transcorregut un termini de tres anys des de la finalització del programa.

       

      Accés

      Règim d’accés: accés lliure, amb restriccions.

      Motivació: ocasionalment poden contenir dades de caràcter personal.

      Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

      Fonamentació jurídica: art. 27.3 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; art. 37.3 de la Llei estatal 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

       

       

      Codi: 716

      Sèrie documental: ajuts a la utilització de mantega i nata per a gelateria i rebosteria.

      Organisme: departament competent en matèria agroalimentària.

       

      Avaluació

      Disposició: destrucció total.

      Termini: sis anys des de la remissió del Compte General a la Sindicatura...

Para continuar leyendo

SOLICITA TU PRUEBA GRATIS