ORDRE IRP/294/2008, de 10 de juny, per la qual es determina la composició de la Mesa de Contractació del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació.
Sección | Diversos |
Emisor | Departament D'Interior, Relacions Institucionals i Participacio |
Rango de Ley | Ordre |
ORDRE
IRP/294/2008, de 10 de juny, per la qual es determina la composició de la Mesa de Contractació del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació.
D'acord amb el que estableix l'article 295 de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic, i l'article 79 del Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre, que aprova el Reglament de la Llei de contractes de les administracions públiques;
Vist el Decret 243/2007, de 6 de novembre, d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, el qual s'estructura en les unitats directives següents: Secretaria General, Secretaria de Seguretat i Secretaria de Relacions Institucionals i Participació;
A proposta del secretari general del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació;
De conformitat amb l'article 12.d) de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,
Ordeno:
-
La Mesa de Contractació del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, assisteix l'òrgan de contractació i és l'òrgan competent per a la valoració de les ofertes, en els termes que preveu la normativa sobre contractes del sector públic.
-
Resta exclosa de l'àmbit d'aplicació d'aquesta Ordre, la Secretaria de Relacions Institucionals i Participació i les unitats directives que en depenen.
3.1 La Mesa de Contractació del Departament està integrada, amb caràcter permanent, pels membres següents:
President/a: director/a de Serveis.
Vicepresident/a: subdirector/a general de Gestió Econòmica i Contractació, el/la qual assumirà la presidència en cas d'absència del president/a.
Vocals:
El/La cap del Servei de Contractació i Patrimoni.
Un/a representant de la unitat administrativa que proposa el contracte.
Una persona llicenciada en dret adscrita a l'Assessoria Jurídica del Departament.
Un/a representant de la Intervenció Delegada.
Secretari/ària: el/la cap de la Secció de Contractació.
3.2 També s'integrarà com a vocal un representant de l'Àrea de Compres i Logística, quan es tracti de contractacions o assumptes que afectin a la seva unitat.
-
En cas d'absència, vacant o malaltia regiran les normes de substitució dels òrgans col·legiats que es recullen al capítol VI del títol I de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba