ORDRE IRP/294/2008, de 10 de juny, per la qual es determina la composició de la Mesa de Contractació del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació.

SecciónDiversos
EmisorDepartament D'Interior, Relacions Institucionals i Participacio
Rango de LeyOrdre

ORDRE

IRP/294/2008, de 10 de juny, per la qual es determina la composició de la Mesa de Contractació del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació.

D'acord amb el que estableix l'article 295 de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic, i l'article 79 del Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre, que aprova el Reglament de la Llei de contractes de les administracions públiques;

Vist el Decret 243/2007, de 6 de novembre, d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, el qual s'estructura en les unitats directives següents: Secretaria General, Secretaria de Seguretat i Secretaria de Relacions Institucionals i Participació;

A proposta del secretari general del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació;

De conformitat amb l'article 12.d) de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Article únic
  1. La Mesa de Contractació del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, assisteix l'òrgan de contractació i és l'òrgan competent per a la valoració de les ofertes, en els termes que preveu la normativa sobre contractes del sector públic.

  2. Resta exclosa de l'àmbit d'aplicació d'aquesta Ordre, la Secretaria de Relacions Institucionals i Participació i les unitats directives que en depenen.

    3.1 La Mesa de Contractació del Departament està integrada, amb caràcter permanent, pels membres següents:

    President/a: director/a de Serveis.

    Vicepresident/a: subdirector/a general de Gestió Econòmica i Contractació, el/la qual assumirà la presidència en cas d'absència del president/a.

    Vocals:

    El/La cap del Servei de Contractació i Patrimoni.

    Un/a representant de la unitat administrativa que proposa el contracte.

    Una persona llicenciada en dret adscrita a l'Assessoria Jurídica del Departament.

    Un/a representant de la Intervenció Delegada.

    Secretari/ària: el/la cap de la Secció de Contractació.

    3.2 També s'integrarà com a vocal un representant de l'Àrea de Compres i Logística, quan es tracti de contractacions o assumptes que afectin a la seva unitat.

  3. En cas d'absència, vacant o malaltia regiran les normes de substitució dels òrgans col·legiats que es recullen al capítol VI del títol I de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR