RESOLUCIÓ INT/1094/2011, de 4 de maig, de convocatòria de les proves de selecció per obtenir l'habilitació com a personal de control d'accés (núm. de registre de la convocatòria PCA/01/2011).
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament D'Interior |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
INT/1094/2011, de 4 de maig, de convocatòria de les proves de selecció per obtenir l'habilitació com a personal de control d'accés (núm. de registre de la convocatòria PCA/01/2011).
D'acord amb el que estableix l'article 24.2 de la Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives, així com el que disposen els articles 61 a 63 i l'annex V del Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives aprovat pel Decret 112/2010, de 31 d'agost, en relació amb els requisits i les proves de selecció que han de superar els aspirants a obtenir l'habilitació de personal de control d'accés de determinats establiments o espais oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives;
D'acord amb el que estableix l'article 61 en relació amb l'apartat 4 de l'annex V del Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives aprovat pel Decret 112/2010, de 31 d'agost, i en ús de les atribucions que tinc conferides,
Resolc:
Convocar les proves de selecció per obtenir l'habilitació de personal de control d'accés, amb subjecció a les bases que figuren a l'annex 1 d'aquesta Resolució.
Contra aquesta Resolució i les seves bases, que no exhaureixen la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs d'alçada davant el conseller d'Interior en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya , d'acord amb el que preveuen els articles 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Igualment, les persones interessades poden interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.
Barcelona, 4 de maig de 2011
Andreu Joan Martínez i Hernández
Director general d'Administració de Seguretat
Annex 1
Bases
1 Normes generals
1.1 S'obre la convocatòria de les proves de selecció per obtenir l'habilitació de personal de control d'accés, d'acord amb els programes dels mòduls de coneixements i de caràcter pràctic que es determinen a l'annex V del Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives aprovat pel Decret 112/2010, de 31 d'agost.
1.2 Les funcions que han d'exercir les persones que siguin habilitades com a personal de control d'accés són les que estableix l'article 60 del Reglament esmentat.
2 Requisits de les persones participants
2.1 Per prendre part en aquesta convocatòria, les persones participants han de complir els requisits que s'especifiquen a l'article 61 del Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives, que són els següents:
-
Ser major d'edat.
-
Tenir la ciutadania espanyola o d'algun dels països que integren la Unió Europea o estar en possessió del permís de residència i de treball.
-
No haver estat condemnat per delictes contra les persones, el patrimoni o la salut pública, o justificar que els antecedents dels delictes comesos han estat cancel·lats.
-
Tenir coneixements mínims de les llengües oficials a Catalunya, a fi de poder atendre el públic que se'ls adreci en qualsevol d'elles.
-
Haver realitzat el curs de formació impartit pel centre de formació degudament habilitat.
-
Satisfer la taxa establerta a l'apartat 3.3 d'aquesta convocatòria.
2.2 Els requisits establerts anteriorment s'han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés.
3 Presentació de sol·licituds
3.1 Documentació que s'ha de presentar.
3.1.1 Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria han de presentar, dins el termini i en els llocs establerts a la base 3.2, la documentació següent:
-
Sol·licitud de participació adreçada al director general d'Administració de Seguretat, d'acord amb el model que figura a l'annex 3.
-
Fotocòpia del document nacional d'identitat o passaport o permís de residència i de treball, en el cas de les persones estrangeres.
-
Certificat original d'antecedents penals, emès l'any 2011.
-
Dues fotografies en format de carnet.
-
Fotocòpia del certificat emès pel centre de formació, degudament habilitat, que acrediti la seva assistència efectiva a, com a mínim, el 90% de les 60 hores de durada del curs de formació del personal de control d'accés, que ha d'estar degudament compulsada pel mateix centre.
-
Fotocòpia del resguard de la imposició que acrediti el pagament de la taxa corresponent.
3.1.2 Les persones que no presentin la documentació especificada i/o no compleixin els requisits necessaris restaran excloses del procés selectiu.
3.2 Termini i llocs de presentació de sol·licituds.
Les sol·licituds, amb la documentació annexa establerta a la base 3.1.1, es poden presentar al registre del Departament d'Interior, carrer Diputació, 355, 08009 Barcelona, o bé a qualsevol dels llocs i pels mitjans que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en el termini de 20 dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya .
En el cas que s'opti per presentar la sol·licitud en una oficina de correus, es farà en un sobre obert per tal que la sol·licitud sigui datada i segellada pel/per...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba