RESOLUCIÓ INT/1094/2011, de 4 de maig, de convocatòria de les proves de selecció per obtenir l'habilitació com a personal de control d'accés (núm. de registre de la convocatòria PCA/01/2011).

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament D'Interior
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

INT/1094/2011, de 4 de maig, de convocatòria de les proves de selecció per obtenir l'habilitació com a personal de control d'accés (núm. de registre de la convocatòria PCA/01/2011).

D'acord amb el que estableix l'article 24.2 de la Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives, així com el que disposen els articles 61 a 63 i l'annex V del Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives aprovat pel Decret 112/2010, de 31 d'agost, en relació amb els requisits i les proves de selecció que han de superar els aspirants a obtenir l'habilitació de personal de control d'accés de determinats establiments o espais oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives;

D'acord amb el que estableix l'article 61 en relació amb l'apartat 4 de l'annex V del Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives aprovat pel Decret 112/2010, de 31 d'agost, i en ús de les atribucions que tinc conferides,

Resolc:

Article 1

Convocar les proves de selecció per obtenir l'habilitació de personal de control d'accés, amb subjecció a les bases que figuren a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

Article 2

Contra aquesta Resolució i les seves bases, que no exhaureixen la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs d'alçada davant el conseller d'Interior en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya , d'acord amb el que preveuen els articles 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Igualment, les persones interessades poden interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.

Barcelona, 4 de maig de 2011

Andreu Joan Martínez i Hernández

Director general d'Administració de Seguretat

Annex 1

Bases

—1 Normes generals

1.1 S'obre la convocatòria de les proves de selecció per obtenir l'habilitació de personal de control d'accés, d'acord amb els programes dels mòduls de coneixements i de caràcter pràctic que es determinen a l'annex V del Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives aprovat pel Decret 112/2010, de 31 d'agost.

1.2 Les funcions que han d'exercir les persones que siguin habilitades com a personal de control d'accés són les que estableix l'article 60 del Reglament esmentat.

—2 Requisits de les persones participants

2.1 Per prendre part en aquesta convocatòria, les persones participants han de complir els requisits que s'especifiquen a l'article 61 del Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives, que són els següents:

  1. Ser major d'edat.

  2. Tenir la ciutadania espanyola o d'algun dels països que integren la Unió Europea o estar en possessió del permís de residència i de treball.

  3. No haver estat condemnat per delictes contra les persones, el patrimoni o la salut pública, o justificar que els antecedents dels delictes comesos han estat cancel·lats.

  4. Tenir coneixements mínims de les llengües oficials a Catalunya, a fi de poder atendre el públic que se'ls adreci en qualsevol d'elles.

  5. Haver realitzat el curs de formació impartit pel centre de formació degudament habilitat.

  6. Satisfer la taxa establerta a l'apartat 3.3 d'aquesta convocatòria.

    2.2 Els requisits establerts anteriorment s'han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés.

    —3 Presentació de sol·licituds

    3.1 Documentació que s'ha de presentar.

    3.1.1 Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria han de presentar, dins el termini i en els llocs establerts a la base 3.2, la documentació següent:

  7. Sol·licitud de participació adreçada al director general d'Administració de Seguretat, d'acord amb el model que figura a l'annex 3.

  8. Fotocòpia del document nacional d'identitat o passaport o permís de residència i de treball, en el cas de les persones estrangeres.

  9. Certificat original d'antecedents penals, emès l'any 2011.

  10. Dues fotografies en format de carnet.

  11. Fotocòpia del certificat emès pel centre de formació, degudament habilitat, que acrediti la seva assistència efectiva a, com a mínim, el 90% de les 60 hores de durada del curs de formació del personal de control d'accés, que ha d'estar degudament compulsada pel mateix centre.

  12. Fotocòpia del resguard de la imposició que acrediti el pagament de la taxa corresponent.

    3.1.2 Les persones que no presentin la documentació especificada i/o no compleixin els requisits necessaris restaran excloses del procés selectiu.

    3.2 Termini i llocs de presentació de sol·licituds.

    Les sol·licituds, amb la documentació annexa establerta a la base 3.1.1, es poden presentar al registre del Departament d'Interior, carrer Diputació, 355, 08009 Barcelona, o bé a qualsevol dels llocs i pels mitjans que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en el termini de 20 dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya .

    En el cas que s'opti per presentar la sol·licitud en una oficina de correus, es farà en un sobre obert per tal que la sol·licitud sigui datada i segellada pel/per...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR