RESOLUCIÓ GAP/2600/2009, de 10 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana (convocatòria de provisió núm. GO/007/09).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

BODY LINK="#0000ff" VLINK="#800080">

RESOLUCIÓ

GAP/2600/2009, de 10 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana (convocatòria de provisió núm. GO/007/09).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap de l'Àrea de Gestió Administrativa i el de cap del Servei de Promoció de l'Associacionisme i el Voluntariat .

Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya. La descripció dels llocs de treball que cal proveir s'ha inclòs al manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de cap de l'Àrea de Gestió Administrativa i de cap del Servei de Promoció de l'Associacionisme i el Voluntariat de la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, al Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), a Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), a Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), a Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i a les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos a la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 10 de setembre de 2009

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

Lloc 1:

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: cap de l'Àrea de Gestió Administrativa.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Secretaria d'Acció Ciutadana.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 26.

Complement específic: 29.650,20 euros.

Horari: de dedicació especial i jornada superior a la normal.

Tipus de lloc: comandament.

Forma de provisió: concurs específic.

Norma funcional: 4972.

.2 Requisits de participació

Grups: A i B.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general dels grups corresponents.

Especificació de cossos: cos superior i cos de gestió.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Coordinar els assumptes relatius al personal, a la gestió pressupostària, al règim interior i a la gestió dels serveis generals de la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb la normativa corresponent, amb la finalitat d'aconseguir un bon suport de personal de tots els treballadors dels equipaments i de serveis centrals, una previsió i un control de les despeses i un bon funcionament dels serveis generals de la Secretaria.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Preparar l'avantprojecte de pressupost de la Secretaria en coordinació amb la Secretaria General del Departament.

  2. Coordinar els assumptes relatius al personal, a la gestió pressupostària, al règim interior i a la gestió dels serveis generals de la Secretaria en coordinació amb la Secretaria General del Departament.

  3. Fer el seguiment pressupostari de les despeses realitzades per la Secretaria en matèria de programes i subvencions.

  4. Coordinar les propostes i l'execució dels plans de formació dels recursos humans de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  5. Coordinar i supervisar els expedients econòmics i de contractació promoguts per les diferents unitats de la Secretaria.

  6. Coordinar la gestió dels recursos, de les subvencions i dels convenis de col·laboració amb entitats i ajuntaments.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

  7. Elaborar l'avantprojecte del pressupost de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  8. Elaborar els escenaris pressupostaris.

  9. Controlar i fer el seguiment de l'execució del pressupost.

  10. Controlar i gestionar la despesa realitzada per la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  11. Controlar i supervisar les subvencions atorgades per la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  12. Controlar i supervisar els pagaments als creditors.

  13. Coordinar i supervisar les contractacions del personal de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  14. Coordinar les vacances del personal de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  15. Supervisar les absències i els marcatges del personal de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  16. Representar la Secretaria d'Acció Ciutadana al Comitè de Seguretat i Salut.

  17. Validar i autoritzar les dietes i indemnitzacions de tot el personal de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  18. Proposar nous plans de formació segons la necessitat de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  19. Realitzar propostes de dimensionament de la plantilla.

  20. Participar en les juntes de mèrits i capacitats i comissions de valoració dels concursos que afecten places de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  21. Dirigir el personal de l'Àrea.

  22. Elaborar els informes corresponents a l'Àrea.

    .5 Altres característiques

    5.1 Coneixements convenients:

    En control pressupostari.

    En procediment administratiu.

    En la normativa de règim interior.

    En la normativa en funció pública i dret laboral.

    En el programa informàtic GECAT.

    5.2 Altres coneixements:

    En l'estructura i en el funcionament dels equipaments de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

    En la gestió del pressupost, dels recursos humans, del règim interior i dels serveis generals a la Secretaria d'Acció Ciutadana.

    5.3 Competències professionals:

    En la direcció i en el desenvolupament de les persones.

    En comunicació, persuasió i influència.

    En flexibilitat i gestió del canvi.

    Lloc 2:

    .1 Característiques del lloc de treball

    Nom del lloc: cap del Servei de Promoció de l'Associacionisme i el Voluntariat.

    Departament: Governació i Administracions Públiques.

    Unitat directiva: Direcció General d'Acció Comunitària.

    Localitat: Barcelona.

    Nivell: 27.

    Complement específic: 31.678,20 euros.

    Horari: de dedicació especial i jornada superior a la normal.

    Tipus de lloc: comandament.

    Forma de provisió: concurs específic.

    Norma funcional: 4972.

    .2 Requisits de participació

    Grup: A.

    Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

    Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

    Especificació de cossos: cos superior.

    .3 Coneixement de la llengua catalana

    Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent.

    .4...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR