RESOLUCIÓ GAP/59/2010, de 15 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament i d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/10).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/59/2010, de 15 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament i d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/10).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap de la Secció de Serveis Generals i de responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior.
Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de cap de la Secció de Serveis Generals i de responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/10), que es detallen en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 15 de gener de 2010
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
Lloc 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: cap de la Secció de Serveis Generals
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció de Serveis.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 22.2.
Complement específic: 9.158,64 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: comandament.
Forma de provisió: concurs específic.
Norma funcional: 4842.
.2 Requisits de participació
Grup: A/B.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general.
Especificació de cossos: cos superior i cos de gestió.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Coordinar i realitzar les activitats de suport en matèria de serveis generals a les unitats del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les directrius del Departament en aquesta matèria i les instruccions del/de la superior jeràrquic/a amb la finalitat de satisfer les necessitats dels usuaris interns i externs amb la màxima diligència i eficàcia.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Gestionar els vehicles del Departament i tots els serveis relacionats amb el parc mòbil del Departament.
-
Coordinar i tramitar les peticions de serveis de vehicles de representació a l'òrgan responsable dels vehicles de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
-
Prestar suport dels mitjans audiovisuals a tots els actes que ho requereixin.
-
Dirigir i coordinar el personal subaltern del Departament.
-
Gestionar el servei de correus, franqueig, paqueteria i missatgeria.
-
Controlar els aparells i línies de telefonia fixa i mòbil i fer-ne la distribució.
-
Adquirir, controlar i distribuir el material no inventariable.
-
Coordinar els trasllats de personal.
-
Comprar i distribuir el mobiliari i portar-ne el control.
-
Controlar les sales de reunions i els espais comuns i fer-ne l'adequació, així com subministrar els materials i serveis necessaris per al desenvolupament correcte de les activitats que s'hi duguin a terme.
-
Coordinar i supervisar els serveis de neteja.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Supervisa les peticions de vehicles de servei sol·licitades.
-
Supervisa les despeses generades i el quilometratge dels vehicles de serveis.
-
Fa el seguiment del manteniment dels vehicles de servei.
-
Coordina i tramita les peticions de vehicles de representació a l'òrgan responsable de l'Administració de la Generalitat, així com totes les incidències que hi hagi (canvis d'horari, de xofer, anul·lacions, etc.).
-
Vetlla perquè els actes que requereixin mitjans audiovisuals es portin a terme sense incidències.
-
Distribueix tasques entre el personal subaltern.
-
Organitza i coordina les cobertures del personal subaltern en cas d'absència.
-
Valida els permisos i llicències del personal al seu càrrec.
-
Supervisa les tasques relatives a correus i franqueig.
-
Supervisa i fa el seguiment del servei de missatgeria i valisa.
-
Supervisa la distribució dels aparells de telefonia mòbil.
-
Controla les línies de telefonia fixa.
-
Controla i fa el seguiment dels consums de telefonia fixa i mòbil.
-
Gestiona i fa el seguiment de les incidències relatives a telefonia fixa i mòbil davant del Servei d'Atenció a l'Usuari (SAU).
-
Supervisa les peticions de material no inventariable, la seva distribució i el control d'estocs.
-
Supervisa la compra i distribució del mobiliari, així com exerceix el seu control.
-
Supervisa i controla les peticions de sales de reunions i el subministrament del material que se sol·liciti.
-
Coordina i supervisa el serveis de neteja amb els responsables d'edifici i supervisors de l'empresa, atenent les possibles incidències.
-
Controla i fa el seguiment de les despeses relatives a les aplicacions pressupostàries assignades a la Secció.
-
Gestiona l'adquisició d'uniformes per al personal subaltern i tècnic que en necessiti.
-
Fa el seguiment de les màquines de begudes calentes, de refrescs i de sòlids i de les fonts d'aigua.
.5 Altres característiques
5.1 Coneixements bàsics:
En contractació administrativa.
En normativa de funció pública.
En gestió de pressupost.
En direcció d'equips.
En gestió de compres.
En ofimàtica a nivell d'usuari.
5.2 Altres coneixements:
En la coordinació i la realització d'activitats de suport en matèria de serveis generals.
5.3 Competències professionals:
En direcció i desenvolupament de les persones.
En comunicació, persuasió i influència.
En treball en equip i en treball en xarxa.
En planificació i organització.
En anàlisi de problemes i presa de decisions.
Lloc 2
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior.
Departament: Governació i...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba