RESOLUCIÓ GAP/59/2010, de 15 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament i d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/10).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/59/2010, de 15 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament i d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/10).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap de la Secció de Serveis Generals i de responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior.

Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de cap de la Secció de Serveis Generals i de responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/10), que es detallen en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 15 de gener de 2010

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Lloc 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: cap de la Secció de Serveis Generals

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 22.2.

Complement específic: 9.158,64 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: comandament.

Forma de provisió: concurs específic.

Norma funcional: 4842.

.2 Requisits de participació

Grup: A/B.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general.

Especificació de cossos: cos superior i cos de gestió.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Coordinar i realitzar les activitats de suport en matèria de serveis generals a les unitats del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les directrius del Departament en aquesta matèria i les instruccions del/de la superior jeràrquic/a amb la finalitat de satisfer les necessitats dels usuaris interns i externs amb la màxima diligència i eficàcia.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Gestionar els vehicles del Departament i tots els serveis relacionats amb el parc mòbil del Departament.

  2. Coordinar i tramitar les peticions de serveis de vehicles de representació a l'òrgan responsable dels vehicles de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

  3. Prestar suport dels mitjans audiovisuals a tots els actes que ho requereixin.

  4. Dirigir i coordinar el personal subaltern del Departament.

  5. Gestionar el servei de correus, franqueig, paqueteria i missatgeria.

  6. Controlar els aparells i línies de telefonia fixa i mòbil i fer-ne la distribució.

  7. Adquirir, controlar i distribuir el material no inventariable.

  8. Coordinar els trasllats de personal.

  9. Comprar i distribuir el mobiliari i portar-ne el control.

  10. Controlar les sales de reunions i els espais comuns i fer-ne l'adequació, així com subministrar els materials i serveis necessaris per al desenvolupament correcte de les activitats que s'hi duguin a terme.

  11. Coordinar i supervisar els serveis de neteja.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

  12. Supervisa les peticions de vehicles de servei sol·licitades.

  13. Supervisa les despeses generades i el quilometratge dels vehicles de serveis.

  14. Fa el seguiment del manteniment dels vehicles de servei.

  15. Coordina i tramita les peticions de vehicles de representació a l'òrgan responsable de l'Administració de la Generalitat, així com totes les incidències que hi hagi (canvis d'horari, de xofer, anul·lacions, etc.).

  16. Vetlla perquè els actes que requereixin mitjans audiovisuals es portin a terme sense incidències.

  17. Distribueix tasques entre el personal subaltern.

  18. Organitza i coordina les cobertures del personal subaltern en cas d'absència.

  19. Valida els permisos i llicències del personal al seu càrrec.

  20. Supervisa les tasques relatives a correus i franqueig.

  21. Supervisa i fa el seguiment del servei de missatgeria i valisa.

  22. Supervisa la distribució dels aparells de telefonia mòbil.

  23. Controla les línies de telefonia fixa.

  24. Controla i fa el seguiment dels consums de telefonia fixa i mòbil.

  25. Gestiona i fa el seguiment de les incidències relatives a telefonia fixa i mòbil davant del Servei d'Atenció a l'Usuari (SAU).

  26. Supervisa les peticions de material no inventariable, la seva distribució i el control d'estocs.

  27. Supervisa la compra i distribució del mobiliari, així com exerceix el seu control.

  28. Supervisa i controla les peticions de sales de reunions i el subministrament del material que se sol·liciti.

  29. Coordina i supervisa el serveis de neteja amb els responsables d'edifici i supervisors de l'empresa, atenent les possibles incidències.

  30. Controla i fa el seguiment de les despeses relatives a les aplicacions pressupostàries assignades a la Secció.

  31. Gestiona l'adquisició d'uniformes per al personal subaltern i tècnic que en necessiti.

  32. Fa el seguiment de les màquines de begudes calentes, de refrescs i de sòlids i de les fonts d'aigua.

    .5 Altres característiques

    5.1 Coneixements bàsics:

    En contractació administrativa.

    En normativa de funció pública.

    En gestió de pressupost.

    En direcció d'equips.

    En gestió de compres.

    En ofimàtica a nivell d'usuari.

    5.2 Altres coneixements:

    En la coordinació i la realització d'activitats de suport en matèria de serveis generals.

    5.3 Competències professionals:

    En direcció i desenvolupament de les persones.

    En comunicació, persuasió i influència.

    En treball en equip i en treball en xarxa.

    En planificació i organització.

    En anàlisi de problemes i presa de decisions.

    Lloc 2

    Descripció del lloc de treball

    .1 Característiques del lloc de treball

    Nom del lloc: responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior.

    Departament: Governació i...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR