RESOLUCIÓ GAP/410/2010, d'11 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/005/10).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/410/2010, d'11 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/005/10).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable d'administració del sistema corporatiu d'informació de recursos humans.

El lloc esmentat consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable d'administració del sistema corporatiu d'informació de recursos humans de la Direcció General de Modernització de l'Administració del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 11 de febrer de 2010

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable d'administració del sistema corporatiu d'informació de recursos humans.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció General de Modernització de l'Administració.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24.1.

Complement específic: 13.168,44 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: A/B.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior i cos de gestió d'administració general.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Participar i donar suport en l'anàlisi funcional, desenvolupament i explotació del sistema corporatiu d'informació de recursos humans de l'Administració de la Generalitat de Catalunya (projecte ARHPA), amb la finalitat de garantir la coherència i la qualitat de la informació relativa al personal al servei de la Generalitat de Catalunya, i la correcta integració de les aplicacions i funcionalitats existents per a la gestió dels recursos humans.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Realitzar l'anàlisi i revisió dels processos i continguts del sistema d'informació per a la gestió de recursos humans.

  2. Participar en la identificació i definició de noves funcionalitats i requeriments d'informació per a la gestió de recursos humans, integrant-los com a millores a desenvolupar en el sistema d'informació de personal.

  3. Fer el seguiment de les actuacions necessàries per al manteniment evolutiu i correctiu de les aplicacions informàtiques relacionades amb la gestió de recursos humans, motivades per canvis normatius, noves utilitats o qualsevol altre motiu.

  4. Coordinar i gestionar, d'acord amb les directrius de l'Àrea del Sistema Corporatiu d'Informació dels Recursos Humans, el pla de formació associat a l'aplicació de gestió de recursos humans.

  5. Vetllar pel compliment de la normativa sobre protecció de dades en la gestió i explotació del sistema d'informació de personal.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Participa en les reunions i grups de treball encarregats de definir els processos i procediments de gestió de recursos humans de la Generalitat amb la finalitat de construir el sistema d'informació de recursos humans en l'entorn SAP.

    2. Col·labora i dóna suport al responsable del nucli de procés d'administració de personal en la presa de requeriments i la definició dels criteris i dels continguts a implementar, per tal de donar cobertura a les necessitats de la Generalitat en la gestió de recursos humans.

    3. Analitza l'adequació de les funcionalitats recollides en l'estàndard de SAP en relació amb els procediments existents en l'actual sistema d'informació.

    4. Col·labora amb el responsable de procés en la revisió i estudi de les no conformitats i les mancances que s'hagin detectat en el disseny funcional respecte al model actual de gestió.

    5. Fa el seguiment de les propostes de millora i adaptacions funcionals que caldrà desenvolupar a mida en relació amb les funcionalitats que no cobreix l'estàndard de SAP.

    6. Revisa i analitza la documentació lliurada per l'equip tècnic de consultors en la fase de disseny i construcció del sistema (BBP, dissenys funcionals, identificació de llacunes, manuals, guies d'usuari i altra documentació).

    7. Col·labora i dóna suport en les proves de validació i certificació del sistema.

    8. Analitza les incidències en l'explotació de les eines i mòduls de SAP proposant les modificacions que consideri adequades i les mesures correctores a implementar en...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR