RESOLUCIÓ GRI/2053/2003, de 27 de juny, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/014/03).

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorConsorci Català de Promoció Exterior de la Cultura
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GRI/2053/2003, de 27 de juny, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/014/03).

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacant un lloc de cap del Servei de Plantilles i Registre de Personal de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

L'esmentat lloc consta a la vigent relació dels llocs de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de cap del Servei de Plantilles i Registre de Personal de la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals, que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria, que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar al Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, de Barcelona) en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la secretària general del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 27 de juny de 2003

P. D. (Resolució de 7.5.2002,

DOGC de 21.5.2002)

M. Àngels Barbarà i Fondevila

Secretària general

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Identificació del lloc: lloc 1.

Nom del lloc: cap del Servei de Plantilles i Registre de Personal.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Secretaria d'Administració i Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.

Complement específic: 22.343,40 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: comandament.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Planificar, coordinar i impulsar la gestió del desenvolupament de les relacions de llocs de treball, del Registre general de personal i de les situacions administratives del personal al servei de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb la normativa vigent i els objectius fixats pels superiors jeràrquics, per tal d'aconseguir l'adequada administració dels serveis públics, especialment en l'àmbit dels recursos humans.

4.2 Finalitats/funcions:

a) Impulsar i avaluar les polítiques relacionades amb les plantilles de personal i les relacions i els catàlegs de llocs de treball.

b) Col·laborar amb la resta d'òrgans que siguin competents en el dimensionament de les plantilles.

c) Participar en la valoració i la classificació de llocs de treball competència de la Secretaria.

d) Impulsar i tramitar les modificacions dels catàlegs o de les relacions de llocs de treball que hagin de ser aprovades pel Govern o per la Comissió Tècnica de la Funció Pública.

e) Resoldre les consultes que es refereixin a plantilles i relacions de llocs de treball.

f) Mantenir i gestionar el Registre general de personal, competència de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

g) Supervisar el manteniment dels registres d'antics funcionaris de la Generalitat i altres auxiliars que es puguin constituir, i resoldre totes les qüestions que se'n derivin.

h) Gestionar les incidències del personal que siguin competència de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

i) Emetre informe sobre les propostes de resolucions en matèria de situacions administratives, controlar-les i supervisar-les.

j) Emetre certificats de serveis prestats quan així ho sol·liciti l'interessat i de la resta de qüestions de registre de personal.

k) Qualsevol altra que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.

4.3 Tasques bàsiques o activitats:

a) Impulsar i coordinar les propostes de modificació de les relacions de llocs de treball de personal funcionari, laboral i eventual, que hagin de ser aprovades pel Govern o per la Comissió Tècnica de la Funció Pública, així com la seva publicació.

b) Assessorar tècnicament en l'emissió dels informes en matèria de retribucions així com en els estudis sobre intervals de nivells corresponents a cada cos o escala.

c) Proposar mesures, amb criteris homogeneïtzadors, sobre la classificació i la valoració de les descripcions de llocs de treball realitzades pels departaments i organismes, i sobre la classificació d'aquests llocs.

d) Proposar mesures per aconseguir la correcta explotació de les dades dels sistemes d'informació de personal.

e) Planificar i coordinar l'extracció de dades per a la difusió de la informació que consta en el Registre general de personal.

f) Coordinar les actuacions necessàries que permetin l'elaboració dels ens per a les eleccions sindicals.

g) Establir criteris per a la correcta informació i...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR