RESOLUCIÓ GAP/809/2006, de 17 de març, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció General d'Administració Local (convocatòria de provisió núm. GO/005/06).

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/809/2006, de 17 de març, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció General d'Administració Local (convocatòria de provisió núm. GO/005/06).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant un lloc de cap de la Secció de Recerca de Règim Local.

L'esmentat lloc consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de cap de la Secció de Recerca de Règim Local del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/005/06), que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, al Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Via Laietana, 14, 08003 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Doctor Ferran, 6-8, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 17 de març de 2006

P. D. (Resolució GAP/618/2004, DOGC de 19.3.2004)

Ramon Llorens Ibarz

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Identificació del lloc: lloc 1.

Nom del lloc: Secció de Recerca de Règim Local.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció General d'Administració Local.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24.

Complement específic: 12.348,24 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: comandament.

Forma de provisió: concurs específic.

Titulació específica: llicenciat/ada en dret.

.2 Requisits de participació

Grup: A

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general del grup corresponents.

Especificació de cossos: cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Realitzar tasques de recerca i estudi del marc jurídic del règim local a la Direcció General d'Administració Local del Departament de Governació i Administracions Públiques, i d'acord amb les directrius del superior jeràrquic, per tal de possibilitar el seu desplegament normatiu i la seva divulgació i aplicació als ens locals de Catalunya.

4.2 Finalitats/funcions:

a) Elaborar propostes de desplegament normatiu de les lleis de règim local.

b) Fer recerca, ordenació i sistematització de la legislació, els treballs doctrinals i la jurisprudència, i facilitar-los als ens locals.

c) Elaborar models de documentació administrativa aplicables a l'àmbit local.

d) Fer estudis i investigació jurídica sobre el règim local.

4.3 Tasques bàsiques o activitats:

a) Cerca la normativa general i específica de les administracions locals i sobre les matèries que hi poden incidir per tal d'analitzar-la i emetre els informes sobre règim local que li siguin demanats.

b) Identifica i defineix l'objectiu de l'encàrrec i elabora l'informe corresponent, d'acord amb les especificacions requerides.

c) Examina d'entre els diferents reculls de normativa i jurisprudència les disposicions i els pronunciaments judicials que poden ser d'interès per als ens locals sobre règim i funcionament de l'administració local, els selecciona i organitza, d'acord amb els criteris d'agrupació del servei.

d) Difon i manté actualitzada la informació de la base de dades informàtica que conté aquesta, la normativa i la jurisprudència d'interès per al món local.

e) Avalua i sintetitza els treballs doctrinals que sobre règim local s'estima convenient difondre i facilitar als ens locals.

f) Coordina els treballs d'elaboració dels models de documentació administrativa que es carreguen a la base de dades de models d'expedients administratius de la web Municat.

g) Analitza els procediments susceptibles d'estandardització, detecta els punts crítics, estudi les possibles alternatives i formula les propostes de procediment tipus, incorporant-hi els documents normalitzats que hi donen contingut.

h) Rep les sol·licituds...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR