RESOLUCIÓ GAP/809/2006, de 17 de març, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció General d'Administració Local (convocatòria de provisió núm. GO/005/06).
Sección | Disposicions Generals |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/809/2006, de 17 de març, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció General d'Administració Local (convocatòria de provisió núm. GO/005/06).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant un lloc de cap de la Secció de Recerca de Règim Local.
L'esmentat lloc consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de cap de la Secció de Recerca de Règim Local del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/005/06), que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, al Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Via Laietana, 14, 08003 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Doctor Ferran, 6-8, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 17 de març de 2006
P. D. (Resolució GAP/618/2004, DOGC de 19.3.2004)
Ramon Llorens Ibarz
Director de Serveis
Annex 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Identificació del lloc: lloc 1.
Nom del lloc: Secció de Recerca de Règim Local.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció General d'Administració Local.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 24.
Complement específic: 12.348,24 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: comandament.
Forma de provisió: concurs específic.
Titulació específica: llicenciat/ada en dret.
.2 Requisits de participació
Grup: A
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general del grup corresponents.
Especificació de cossos: cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Realitzar tasques de recerca i estudi del marc jurídic del règim local a la Direcció General d'Administració Local del Departament de Governació i Administracions Públiques, i d'acord amb les directrius del superior jeràrquic, per tal de possibilitar el seu desplegament normatiu i la seva divulgació i aplicació als ens locals de Catalunya.
4.2 Finalitats/funcions:
a) Elaborar propostes de desplegament normatiu de les lleis de règim local.
b) Fer recerca, ordenació i sistematització de la legislació, els treballs doctrinals i la jurisprudència, i facilitar-los als ens locals.
c) Elaborar models de documentació administrativa aplicables a l'àmbit local.
d) Fer estudis i investigació jurídica sobre el règim local.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
a) Cerca la normativa general i específica de les administracions locals i sobre les matèries que hi poden incidir per tal d'analitzar-la i emetre els informes sobre règim local que li siguin demanats.
b) Identifica i defineix l'objectiu de l'encàrrec i elabora l'informe corresponent, d'acord amb les especificacions requerides.
c) Examina d'entre els diferents reculls de normativa i jurisprudència les disposicions i els pronunciaments judicials que poden ser d'interès per als ens locals sobre règim i funcionament de l'administració local, els selecciona i organitza, d'acord amb els criteris d'agrupació del servei.
d) Difon i manté actualitzada la informació de la base de dades informàtica que conté aquesta, la normativa i la jurisprudència d'interès per al món local.
e) Avalua i sintetitza els treballs doctrinals que sobre règim local s'estima convenient difondre i facilitar als ens locals.
f) Coordina els treballs d'elaboració dels models de documentació administrativa que es carreguen a la base de dades de models d'expedients administratius de la web Municat.
g) Analitza els procediments susceptibles d'estandardització, detecta els punts crítics, estudi les possibles alternatives i formula les propostes de procediment tipus, incorporant-hi els documents normalitzats que hi donen contingut.
h) Rep les sol·licituds...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba