RESOLUCIÓ GAP/879/2006, de 29 de març, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Secretaria General del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/004/06).

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/879/2006, de 29 de març, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Secretaria General del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/004/06).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant un lloc de responsable de la Unitat de Gestió d'Expedients.

L'esmentat lloc consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de responsable de la Unitat de Gestió d'Expedients del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, al Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Via Laietana, 14, 08003 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Doctor Ferran, 6-8, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 29 de març de 2006

P.D. (Resolució GAP/618/2004, de 05.03.04, DOGC de 19.03.04)

Ramon Llorens i Ibarz

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Identificació del lloc: lloc 1.

Nom del lloc: responsable de la Unitat de Gestió d'Expedients.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Secretaria General.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 18.

Complement específic: 5.802,48 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grups: C i D.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general dels grups corresponents.

Especificació de cossos: cos administratiu i auxiliar de la Generalitat de Catalunya.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Gestionar els expedients d'expropiació que arriben al Jurat d' Expropiació de Catalunya, Secció de Barcelona, d'acord amb el Reglament del Jurat i amb les instruccions del superior jeràrquic, i facilitar als membres del Jurat la documentació del procés per tal que s'adoptin els acords referents al preu just dels béns i drets que les administracions públiques de Catalunya expropien.

4.2 Finalitats/funcions:

a) Gestionar i tramitar els expedients de preu just.

b) Gestionar i actualitzar les bases de dades dels expedients de preu just del Jurat d'Expropiació de Catalunya.

4.3 Tasques bàsiques o activitats:

a) Registra les peces separades de preu just trameses per les administracions expropiants i observa els requisits legals.

b) Tramet a les Administracions i particulars, els acusaments de rebuda de documentació, les notificacions amb indicació de termini per respondre, i els requeriments de millora de les sol·licituds.

c) Controla el compliment dels terminis establerts per a la millora de les sol·licituds i de la documentació en general.

d) Tramet instruccions als vocals tècnics designats per les administracions expropiants, i controla el seu compliment, especialment el termini per retre informes i propostes al Jurat.

e) Formula els requeriments als vocals tècnics quan s'ha exhaurit el termini per retre els informes corresponents, i controla i fa el seguiment del compliment de l'esmentat requeriment.

f) Prepara la documentació de l'Ordre del dia de cada sessió, d'acord amb les indicacions del Secretari de la Secció i formació dels dossiers que s'han de trametre als diversos membres.

g) Formula les convocatòries de les sessions segons el calendari aprovat pel Jurat per a cada mes i d'acord amb les instruccions del Secretari de la Secció i tramesa als membres juntament amb els dossiers corresponents.

h) Controla el torn d'actuació dels membres, segons els calendaris aprovats, la disponibilitat d'aquell, la natura dels assumptes a tractar en cada sessió, i fa la proposta al Secretari de provisió de suplències per tal de garantir el quòrum necessari per a l'adopció d'acords.

i) Controla la recepció dels informes i propostes de valoració dels vocals tècnics, la inclusió en la base de dades de la Secció, i la incorporació als expedients de preu just, primer, i als dossiers de cada sessió, després, d'acord amb les instruccions del Secretari de la Secció.

j) Controla les dates de tramesa de les actes de les sessions als membres, així com de la seva aprovació.

k) Formula els certificats dels acords del Jurat, la tramesa als interessats i el control de la seva rebuda fefaent.

l) Formula edictes en...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR