DECRET 117/2018, de 19 de juny, de reestructuració del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública |
Rango de Ley | Decret |
El Decret 1/2018, de 19 de maig, de creació, denominació i determinació de l'àmbit de competència dels departaments de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, ha modificat l'àmbit competencial de diversos departaments de l'Administració de la Generalitat i ha modificat la denominació d'altres.
El Decret 262/2016, de 7 de juny, de reestructuració del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, fixa l'estructura del Departament i determina les funcions de les unitats que el configuren fins al nivell de secció.
Aquest Decret adapta l'estructura del Departament, que ha passat a denominar-se Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública, a les necessitats derivades del nou àmbit competencial.
De conformitat amb l'article 23.4 de la Llei 13/2008, del 5 de novembre, de la presidència de la Generalitat i del Govern, la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya;
A proposta del conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública, i d'acord amb el Govern,
Decreto:
Estructura del Departament
1.1 El Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública, sota la direcció de la persona que n'és titular, s'estructura en els òrgans següents:
-
La Secretaria General.
-
La Secretaria de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital.
-
La Secretaria d'Administració i Funció Pública.
1.2 Resten adscrits al Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública:
-
El Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació.
-
La Fundació Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya.
-
L'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
-
El Consorci Administració Oberta de Catalunya.
1.3 L'Autoritat Catalana de Protecció de Dades es relaciona amb el Govern de la Generalitat de Catalunya mitjançant el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública.
1.4 El Consell de Direcció és l'òrgan que assisteix la persona titular del Departament en les funcions de coordinació general i en l'elaboració de la seva política, fa el seguiment de la seva execució i és presidit per aquesta persona i integrat, a més, per les persones titulars de les unitats directives amb rang orgànic mínim de direcció general, el/la cap del Gabinet...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba