DECRET 196/1988, d'1 d'agost, pel qual s'estructura la Secretaria General del Departament de Benestar Social.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Benestar i Família
Rango de LeyDecret

Mitjançant el Decret 141/1988, de 4 de juliol, es va crear el Departament de Benestar Social, amb els objectius específics d'aquesta àrea de govern. Pel Decret 144/1988, de 5 de juliol, el Departament de Benestar Social assumia les competències i les funcions relatives a l'orientació del benestar social i a l'acció cívica; i pels decrets 187/1988, d'1 d'agost, i 186/1988, d'1 d'agost, assumeix les competències i les funcions en matèria de serveis i assistència social i formació permanent d'adults.

S'escau, ara, dotat el Departament d'una estructura orgànica bàsica que permeti desenvolupar les funcions que actualment li corresponen i que s'anirà complementant a mesura que ho exigeixi l'assumpció de noves competències.

Amb aquesta finalitat, i de conformitat amb el que estableix la Llei 3/1982, de 25 de març, del Parlament, del President i del Consell Executiu de la Generalitat;

A proposta del Conseller de Benestar Social i d'acord amb el Consell Executiu,

DECRETO:

Article 1

Es crea la Secretaria General del Departament de Benestar Social.

Article 2

Correspondrà al Secretari General l'exercici de les funcions a què fa referència el Decret 27/1983, de 4 de febrer, i d'aquelles que li siguin encomanades per ordre o delegació del titular del Departament.

Article 3

Dependran de la Secretaria General els serveis següents: Servei Jurídic. Servei de Gestió Econòmica. Servei de Secretaria Administrativa.

Article 4

Correspondrà al Servei Jurídic: L'estudi dels projectes de disposicions de caràcter general i l'assessorament en tota mena de disposicions emanades de qualsevol òrgan del Departament. La revisió jurídica de la normativa del Departament i l'assessorament en matèria jurídica a qualsevol òrgan del Departament. L'estudi de resolucions de recursos contra disposicions del Departament, especialment quan la resolució ha de ser del Conseller. La informació en dret, sobre els expedients i les actuacions competència del Departament que li siguin sotmesos pel Conseller o pel Secretari General, i quan sigui preceptiu d'acord amb les disposicions vigents. La selecció i la recopilació de la legislació, dels treballs doctrinals i de la documentació que es relaciona amb matèries pròpies del Departament. Qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel Secretari General referent a aquestes matèries.

Article 5

El Servei...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR