DECRET 327/2000, de 10 d'octubre, de reestructuració de la Secretaria General del Departament de Cultura.
Sección | Disposicions Generals |
Rango de Ley | Decret |
327/2000, de 10 d’octubre, de reestructuració de la Secretaria General del Departament de Cultura.
Mitjançant el Decret 184/1996, de 7 de juny, de supressió, creació i reorganització de departaments de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, el Departament de Cultura va assumir les competències i funcions en matèria d’esport. Aquest fet, l’augment de competències i activitats del Departament de Cultura en els darrers anys, i la creació de noves infraestructures culturals, fan que calgui dur a terme una reestructuració de la Secretaria General del Departament.
Amb l’objectiu de facilitar la coordinació del conjunt d’unitats directives i la racionalització de les funcions que tenen assignades, es crea la Direcció de Serveis d’acord amb el que disposen els articles 11 i 15 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.
D’altra banda, l’aplicació de la Llei 7/1996, de 5 de juliol, d’organització dels serveis jurídics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el Reglament dels serveis jurídics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, aprovat pel Decret 257/1997, de 30 de setembre, fa necessària la reorganització de diverses unitats.
En conseqüència, d’acord amb els antecedents esmentats i de conformitat amb la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, a proposta del conseller de Cultura, i d’acord amb el Govern,
Decreto:
Secretaria General
—1 El/La titular de la Secretaria General exerceix les funcions que li atribueix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, les que li assigni la normativa vigent i les que li pugui delegar el/la titular del Departament de Cultura.
—2 La Secretaria General s’estructura en els òrgans següents:
a) La Direcció de Serveis.
b) L’Assessoria Jurídica.
c) El Gabinet Tècnic.
Direcció de Serveis
—1 A la Direcció de Serveis li corresponen les funcions següents:
a) L’administració, el règim interior i la gestió dels serveis generals del Departament, i la coordinació dels serveis que porten a terme els organismes que en depenen.
b) La direcció i la coordinació de les unitats que en depenen i també la coordinació de la resta de serveis administratius del Departament.
c) La planificació i l’impuls de projectes i accions encaminats a la integració, rendibilització i optimització de les actuacions de les diferents unitats del Departament.
d) La direcció d’iniciatives que condueixin a la millora, el seguiment i l’avaluació de l’organització dels serveis generals del Departament.
e) El manteniment de les relacions funcionals amb els altres departaments que li encarregui el/la titular de la Secretaria General.
f) La supervisió de l’elaboració de l’avantprojecte de pressupost del Departament en col·laboració amb els altres òrgans del Departament.
g) La coordinació i la gestió dels assumptes relatius al personal adscrit als diferents òrgans del Departament, sens perjudici de les competències d’altres unitats directives.
h) L’exercici de les funcions de coordinació i supervisió de la informatització i dels sistemes d’informació del Departament, sens perjudici de les competències d’altres unitats directives.
i) La supervisió de les contractacions i de la gestió patrimonial.
j) La supervisió de les obres, de les instal·lacions i del seu manteniment, sens perjudici de les competències d’altres unitats directives.
k) La coordinació del Registre de la Propietat Intel·lectual de Catalunya.
l) Les altres funcions que li delegui el/la titular de la Secretaria General.
—2 De la Direcció de Serveis, en depenen:
a) El Servei de Recursos Humans i Règim Interior.
b) El Servei de Gestió Econòmica.
c) El Servei de Contractació i Patrimoni.
d) El Servei d’Obres i Instal·lacions.
e) El Registre de la Propietat Intel·lectual de Catalunya.
f) L’Àrea d’Informatització i Sistemes d’Informació.
Servei de Recursos Humans i Règim Interior
—1 Al Servei de Recursos Humans i Règim Interior li corresponen les funcions següents:
a) L’aplicació en el Departament de les polítiques del Govern en matèria de recursos humans.
b) La proposta de mesures que permetin adequar els efectius del Departament a les necessitats en matèria de recursos humans.
c) La gestió i l’administració del personal del Departament, d’acord amb la normativa vigent.
d) L’elaboració de les directrius referents a plans sobre necessitats de recursos humans.
e) La planificació, la coordinació i el control de la formació del personal.
f) La coordinació del Registre general i de l’arxiu central administratiu del Departament.
g) L’elaboració, la proposta i el seguiment de les instruccions relatives al règim interior del Departament.
h) L’assessorament en matèria de recursos humans als òrgans del Departament.
i) L’elaboració del capítol 1 de l’avantprojecte de pressupost i el control de la despesa corresponent.
j) El seguiment de la negociació laboral en què participi el Departament i l’aplicació dels convenis subscrits.
k) Les altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades.
—2 Del Servei de Recursos Humans i Règim Interior, en depèn la Secció d’Administració de Personal, Inspecció i Règim Interior.
Secció d’Administració de Personal, Inspecció i Règim Interior
A la Secció d’Administració de Personal...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba