DECRET 327/2000, de 10 d'octubre, de reestructuració de la Secretaria General del Departament de Cultura.

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyDecret

327/2000, de 10 d’octubre, de reestructuració de la Secretaria General del Departament de Cultura.

Mitjançant el Decret 184/1996, de 7 de juny, de supressió, creació i reorganització de departaments de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, el Departament de Cultura va assumir les competències i funcions en matèria d’esport. Aquest fet, l’augment de competències i activitats del Departament de Cultura en els darrers anys, i la creació de noves infraestructures culturals, fan que calgui dur a terme una reestructuració de la Secretaria General del Departament.

Amb l’objectiu de facilitar la coordinació del conjunt d’unitats directives i la racionalització de les funcions que tenen assignades, es crea la Direcció de Serveis d’acord amb el que disposen els articles 11 i 15 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

D’altra banda, l’aplicació de la Llei 7/1996, de 5 de juliol, d’organització dels serveis jurídics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el Reglament dels serveis jurídics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, aprovat pel Decret 257/1997, de 30 de setembre, fa necessària la reorganització de diverses unitats.

En conseqüència, d’acord amb els antecedents esmentats i de conformitat amb la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, a proposta del conseller de Cultura, i d’acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Secretaria General

—1 El/La titular de la Secretaria General exerceix les funcions que li atribueix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, les que li assigni la normativa vigent i les que li pugui delegar el/la titular del Departament de Cultura.

—2 La Secretaria General s’estructura en els òrgans següents:

a) La Direcció de Serveis.

b) L’Assessoria Jurídica.

c) El Gabinet Tècnic.

Article 2

Direcció de Serveis

—1 A la Direcció de Serveis li corresponen les funcions següents:

a) L’administració, el règim interior i la gestió dels serveis generals del Departament, i la coordinació dels serveis que porten a terme els organismes que en depenen.

b) La direcció i la coordinació de les unitats que en depenen i també la coordinació de la resta de serveis administratius del Departament.

c) La planificació i l’impuls de projectes i accions encaminats a la integració, rendibilització i optimització de les actuacions de les diferents unitats del Departament.

d) La direcció d’iniciatives que condueixin a la millora, el seguiment i l’avaluació de l’organització dels serveis generals del Departament.

e) El manteniment de les relacions funcionals amb els altres departaments que li encarregui el/la titular de la Secretaria General.

f) La supervisió de l’elaboració de l’avantprojecte de pressupost del Departament en col·laboració amb els altres òrgans del Departament.

g) La coordinació i la gestió dels assumptes relatius al personal adscrit als diferents òrgans del Departament, sens perjudici de les competències d’altres unitats directives.

h) L’exercici de les funcions de coordinació i supervisió de la informatització i dels sistemes d’informació del Departament, sens perjudici de les competències d’altres unitats directives.

i) La supervisió de les contractacions i de la gestió patrimonial.

j) La supervisió de les obres, de les instal·lacions i del seu manteniment, sens perjudici de les competències d’altres unitats directives.

k) La coordinació del Registre de la Propietat Intel·lectual de Catalunya.

l) Les altres funcions que li delegui el/la titular de la Secretaria General.

—2 De la Direcció de Serveis, en depenen:

a) El Servei de Recursos Humans i Règim Interior.

b) El Servei de Gestió Econòmica.

c) El Servei de Contractació i Patrimoni.

d) El Servei d’Obres i Instal·lacions.

e) El Registre de la Propietat Intel·lectual de Catalunya.

f) L’Àrea d’Informatització i Sistemes d’Informació.

Article 3

Servei de Recursos Humans i Règim Interior

—1 Al Servei de Recursos Humans i Règim Interior li corresponen les funcions següents:

a) L’aplicació en el Departament de les polítiques del Govern en matèria de recursos humans.

b) La proposta de mesures que permetin adequar els efectius del Departament a les necessitats en matèria de recursos humans.

c) La gestió i l’administració del personal del Departament, d’acord amb la normativa vigent.

d) L’elaboració de les directrius referents a plans sobre necessitats de recursos humans.

e) La planificació, la coordinació i el control de la formació del personal.

f) La coordinació del Registre general i de l’arxiu central administratiu del Departament.

g) L’elaboració, la proposta i el seguiment de les instruccions relatives al règim interior del Departament.

h) L’assessorament en matèria de recursos humans als òrgans del Departament.

i) L’elaboració del capítol 1 de l’avantprojecte de pressupost i el control de la despesa corresponent.

j) El seguiment de la negociació laboral en què participi el Departament i l’aplicació dels convenis subscrits.

k) Les altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades.

—2 Del Servei de Recursos Humans i Règim Interior, en depèn la Secció d’Administració de Personal, Inspecció i Règim Interior.

Article 4

Secció d’Administració de Personal, Inspecció i Règim Interior

A la Secció d’Administració de Personal...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR