DECRET 61/1989, de 13 de març, de modificació de l'estructura de la Junta de Residus.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Politica Territorial i Obres Publiques
Rango de LeyDecret

Els Decrets 138/1984, d'11 d'abril, i 110/1985, de 21 de març, van regular l'estructura de la Junta de Residus i van crear, com a unitats mitjançant les quals han estat desenvolupades les activitats encomanades a aquest organisme autònom, el Consell Rector, el Director i el Servei de Residus.

L'increment notori que ha experimentat, en aquest últim període, el volum de les activitats que té encomanades aconsellen modificar aquella estructura orgànica, per tal de dotar la Junta, a través de la Direcció de Residus, dels òrgans necessaris per a l'exercici de les activitats que ha de dur a terme.

D'acord amb el que disposa la normativa vigent, a proposta del Conseller de Política Territorial i Obres Públiques i d'acord amb el Consell Executiu, Decreto:

Article 1

1.1 La Direcció de Residus és l'òrgan encarregat de la gestió dels assumptes ordinaris de la Junta de Residus respecte de la planificació, informació, promoció, organització, gestió i supervisió de les accions que concerneixen els residus industrials i de coordinació amb la Direcció General del Medi Ambient.

1.2 La Direcció de Residus està comandada per un Director amb la categoria administrativa de Subdirector General.

1.3 El Director de Residus exercirà les funcions i tindrà les facultats següents:

  1. Exercir la direcció administrativa i de personal.

  2. Assistir a les sessions del Consell Rector per informar els seus membres i executar els acords que s'hi adoptin.

  3. Tramitar i resoldre, si escau, tots els expedients administratius, de projectes de tractament de residus industrials, i proposar l'atorgament de les autoritzacions que concedeix el Consell Rector per desenvolupar activitats d'eliminació i tractament de residus industrials especials.

  4. Administrar els béns adscrits a la Junta i gestionar els contractes públics i privats.

  5. Gestionar, en nom de la Junta de Residus, els contractes públics i privats que siguin necessaris. Disposarà les despeses i ordenarà els pagaments que corresponguin, sempre dins les limitacions que estableixen les disposicions vigents.

  6. Dirigir els treballs de planificació, informació, promoció, autorització, organització i gestió i supervisió de les accions que concerneixen els residus industrials, i

    les inspeccions i anàlisis orientades a controlar aquests treballs.

  7. Establir, en relació amb els laboratoris i els establiments col·laboradors reconeguts per la Junta de Residus als efectes que preveuen els reglaments, les bases generals i...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR