DECRET 322/1994, de 16 de novembre, pel qual es modifica, en part, l'estructura de la Secretaria General del Departament de Comerç, Consum i Turisme.
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme |
Rango de Ley | Decret |
El Decret 411/1987, de 22 de desembre, va establir l'estructura orgànica del Departament de Comerç, Consum i Turisme fins al nivell de secció.
Atesa la necessitat de completar i millorar l'organització administrativa de la Secretaria General i d'atribuir a algunes de les seves unitats la denominació i el nivell orgànic més adequats al contingut de les funcions que tenen assignades;
Atesa la necessitat de racionalitzar i redistribuir les funcions de la Secretaria General entre les unitats orgàniques que en depenen, cal procedir a la modificació, parcial, de la seva estructura.
Per tant, a proposta del conseller de Comerç, Consum i Turisme, i d'acord amb el Govern,
Decreto:
Es crea, sota la dependència orgànica i funcional del secretari general, l'Assessoria Jurídica, amb nivell orgànic de Subdirecció General, amb les funcions següents:
-
Assessorar en matèria jurídica les diferents unitats directives del Departament i els organismes que en depenen, i resoldre les consultes que li siguin formulades.
-
Coordinar i supervisar l'actuació de les diferents unitats d'assessorament jurídic del Departament i dels organismes que en depenen.
-
Controlar, coordinar i dirigir el desenvolupament normatiu de les competències del Departament.
-
Dur a terme les relacions de coordinació amb el Gabinet Jurídic Central.
-
Qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel secretari general.
Es modifiquen les funcions del Servei de Secretaria Administrativa, adscrit a la Subdirecció General d'Administració i Règim Interior, que queden definides de la següent manera:
-
Supervisió de la gestió del personal del Departament: convocatòries, concursos, selecció i contractació, incidències, situacions, nòmines i règims de previsió social.
-
Seguiment i control de les relacions de llocs de treball i de l'oferta d'ocupació pública.
-
Elaboració d'informes i propostes de resolució de recursos i/o reclamacions en matèria de personal.
-
Estudi i elaboració de propostes de normativa sobre règim interior.
-
Ordenació del registre i de l'arxiu del Departament.
-
Gestió dels mitjans necessaris de caràcter general per al funcionament del Departament.
La Secció de Règim Interior i Patrimoni, adscrita al Servei de Secretaria Administrativa, passa a denominar-se Secció de Règim Interior i Majordomia, amb les...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba