DECRET 322/1994, de 16 de novembre, pel qual es modifica, en part, l'estructura de la Secretaria General del Departament de Comerç, Consum i Turisme.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme
Rango de LeyDecret

El Decret 411/1987, de 22 de desembre, va establir l'estructura orgànica del Departament de Comerç, Consum i Turisme fins al nivell de secció.

Atesa la necessitat de completar i millorar l'organització administrativa de la Secretaria General i d'atribuir a algunes de les seves unitats la denominació i el nivell orgànic més adequats al contingut de les funcions que tenen assignades;

Atesa la necessitat de racionalitzar i redistribuir les funcions de la Secretaria General entre les unitats orgàniques que en depenen, cal procedir a la modificació, parcial, de la seva estructura.

Per tant, a proposta del conseller de Comerç, Consum i Turisme, i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Es crea, sota la dependència orgànica i funcional del secretari general, l'Assessoria Jurídica, amb nivell orgànic de Subdirecció General, amb les funcions següents:

  1. Assessorar en matèria jurídica les diferents unitats directives del Departament i els organismes que en depenen, i resoldre les consultes que li siguin formulades.

  2. Coordinar i supervisar l'actuació de les diferents unitats d'assessorament jurídic del Departament i dels organismes que en depenen.

  3. Controlar, coordinar i dirigir el desenvolupament normatiu de les competències del Departament.

  4. Dur a terme les relacions de coordinació amb el Gabinet Jurídic Central.

  5. Qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel secretari general.

Article 2

Es modifiquen les funcions del Servei de Secretaria Administrativa, adscrit a la Subdirecció General d'Administració i Règim Interior, que queden definides de la següent manera:

  1. Supervisió de la gestió del personal del Departament: convocatòries, concursos, selecció i contractació, incidències, situacions, nòmines i règims de previsió social.

  2. Seguiment i control de les relacions de llocs de treball i de l'oferta d'ocupació pública.

  3. Elaboració d'informes i propostes de resolució de recursos i/o reclamacions en matèria de personal.

  4. Estudi i elaboració de propostes de normativa sobre règim interior.

  5. Ordenació del registre i de l'arxiu del Departament.

  6. Gestió dels mitjans necessaris de caràcter general per al funcionament del Departament.

Article 3

La Secció de Règim Interior i Patrimoni, adscrita al Servei de Secretaria Administrativa, passa a denominar-se Secció de Règim Interior i Majordomia, amb les...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR