DECRET 290/1990, de 12 de novembre, de reestructuració de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Governació i Relacions Institucionals
Rango de LeyDecret

L'Escola d'Administració Pública de Catalunya, reestablerta pel Decret de 14 de maig de 1979, ha exercit les seves funcions d'acord amb l'estructura bàsica aprovada pel Decret 313/1982, de 22 de juliol, amb algunes petites variacions incorporades pels decrets 225/1985, de 6 d'agost, i 253/1989, de 9 d'octubre.

Mitjançant la Llei 4/1987, de 24 de març, es va establir la regulació de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, constituïda com a organisme autònom de caràcter administratiu, adscrita al Departament de Governació, i se'n van fixar, entre altres aspectes, les seves funcions.

Les tasques legalment encomanades a l'Escola reclamen una reordenació dels seus òrgans administratius actuals, i també la creació de noves unitats, a fi de dotar-la de l'estructura necessaria per aconseguir les fites que té assignades.

Per tant, d'acord amb la legislació vigent, a proposta del conseller de Governació i amb la deliberació prèvia del Consell Executiu,

Decreto:

Article 1

L'Escola d'Administració Pública de Catalunya s'estructura en les unitats següents:

  1. Subdirecció General de l'Escola.

  2. Àrea de Formació.

  3. Àrea de Gestió Administrativa.

Article 2

2.1 Corresponen a la Subdirecció General de l'Escola les funcions següents:

  1. Cooperar amb el director de l'Escola en l'exercici de les funcions de gestió, direcció dels seus serveis i del personal, representació de l'Escola i organització de cursos, i substituir-lo si és necessari.

  2. Realitzar les tasques de planificació, organització, direcció i control de les activitats que hagi d'exercir l'Escola en l'àmbit de la selecció de personal.

  3. Qualsevol altra funció que li encomani el director de l'Escola. 2.2 Es crea, adscrit a la Subdirecció General de l'Escola, el Servei de Selecció. 2.3 Corresponen al Servei de Selecció les tasques d'organització i control de les activitats a realitzar en l'àmbit de selecció, per tal de donar el suport necessari als diferents tribunals.

Article 3

3.1 Dins el Servei de Selecció es creen les seccions següents: Secció de Professiografia. Secció de Gestió. 3.2 Correspon a la Secció de Professiografia realitzar les tasques d'organització, de coordinació y de confecció de les proves selectives, i també l'estudi, la investigació y l'assessorament sobre matèries relacionades amb la selecció de personal. 3.3 Correspon a la Secció de Gestió la supervisió i la coordinació...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR