DECRET 290/1990, de 12 de novembre, de reestructuració de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament de Governació i Relacions Institucionals |
Rango de Ley | Decret |
L'Escola d'Administració Pública de Catalunya, reestablerta pel Decret de 14 de maig de 1979, ha exercit les seves funcions d'acord amb l'estructura bàsica aprovada pel Decret 313/1982, de 22 de juliol, amb algunes petites variacions incorporades pels decrets 225/1985, de 6 d'agost, i 253/1989, de 9 d'octubre.
Mitjançant la Llei 4/1987, de 24 de març, es va establir la regulació de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, constituïda com a organisme autònom de caràcter administratiu, adscrita al Departament de Governació, i se'n van fixar, entre altres aspectes, les seves funcions.
Les tasques legalment encomanades a l'Escola reclamen una reordenació dels seus òrgans administratius actuals, i també la creació de noves unitats, a fi de dotar-la de l'estructura necessaria per aconseguir les fites que té assignades.
Per tant, d'acord amb la legislació vigent, a proposta del conseller de Governació i amb la deliberació prèvia del Consell Executiu,
Decreto:
L'Escola d'Administració Pública de Catalunya s'estructura en les unitats següents:
-
Subdirecció General de l'Escola.
-
Àrea de Formació.
-
Àrea de Gestió Administrativa.
2.1 Corresponen a la Subdirecció General de l'Escola les funcions següents:
-
Cooperar amb el director de l'Escola en l'exercici de les funcions de gestió, direcció dels seus serveis i del personal, representació de l'Escola i organització de cursos, i substituir-lo si és necessari.
-
Realitzar les tasques de planificació, organització, direcció i control de les activitats que hagi d'exercir l'Escola en l'àmbit de la selecció de personal.
-
Qualsevol altra funció que li encomani el director de l'Escola. 2.2 Es crea, adscrit a la Subdirecció General de l'Escola, el Servei de Selecció. 2.3 Corresponen al Servei de Selecció les tasques d'organització i control de les activitats a realitzar en l'àmbit de selecció, per tal de donar el suport necessari als diferents tribunals.
3.1 Dins el Servei de Selecció es creen les seccions següents: Secció de Professiografia. Secció de Gestió. 3.2 Correspon a la Secció de Professiografia realitzar les tasques d'organització, de coordinació y de confecció de les proves selectives, i també l'estudi, la investigació y l'assessorament sobre matèries relacionades amb la selecció de personal. 3.3 Correspon a la Secció de Gestió la supervisió i la coordinació...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba