ORDRE PRE/350/2006, de 4 de juliol, per la qual es determina la composició de la Mesa de Contractació del Departament de la Presidència.

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyOrdre

ORDRE

PRE/350/2006, de 4 de juliol, per la qual es determina la composició de la Mesa de Contractació del Departament de la Presidència.

Atès el que disposa l'article 81 del Text refós de la Llei de contractes de les administracions públiques, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2000, de 16 de juny, i l'article 79 del Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques, aprovat pel Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre;

De conformitat amb l'article 12.d) de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Article únic
  1. La Mesa de Contractació del Departament de la Presidència assisteix l'òrgan de contractació d'aquest Departament, en els termes previstos a la normativa sobre contractes de les administracions públiques.

  2. En el cas dels contractes als quals fa referència al Decret 96/2001, de 20 de març, sobre organització i competències per a la contractació dels subministraments i dels seus serveis complementaris, relacionats o derivats dins l'Administració de la Generalitat, actua com a Mesa de Contractació la Comissió de Subministraments del Departament.

    En el cas de la resta de contractes, la Mesa de Contractació del Departament de la Presidència està integrada pels membres següents:

    President/a: director/a de Serveis.

    Vicepresident/a primer/a: gerent de Serveis Comuns, el qual assumirà la presidència en cas d'absència del director/a de Serveis.

    Vicepresident/a segon/a: subdirector/a de Règim Econòmic i Contractació, el qual assumirà la presidència en cas d'absència dels anteriors.

    Vocals:

    Subdirector/a d'Obres i Serveis.

    Cap del Servei d'Ajuts i Contractació.

    Una persona adscrita al Gabinet Tècnic.

    Una persona adscrita a la Gerència de Serveis Comuns.

    Una persona adscrita a la unitat administrativa que proposa el contracte designada pel president/a, o bé pel vicepresident o vicepresidenta primer si pertany a les unitats esmentades a l'article 4.2 b) del Decret 177/2006, de 23 de maig, de reestructuració parcial del Departament de la Presidència.

    Una persona llicenciada en dret adscrita a l'Assessoria Jurídica del Departament.

    Un/a representant de la Intervenció Delegada.

    Secretari/ària:

    Titular: responsable de tramitació de contractes i convenis de la Direcció de Serveis.

  3. En cas d'absència, vacant o malaltia regiran les normes de substitució dels òrgans col·legiats...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR