ORDRE de 12 de juny de 1992, per la qual es crea el Registre de centres especials de treball i la Comissió d'avaluació i seguiment dels programes de suport a la integració laboral de disminuïts.
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament de Benestar i Família |
Rango de Ley | Ordre |
Vist el Decret 259/1991, de 25 de novembre, pel qual s'assignen al Departament de Benestar Social les funcions i els serveis relatius a la integració laboral dels disminuïts, traspassats a la Generalitat de Catalunya pel Reial Decret 1576/1991, de 18 d'octubre;
Atesa l'Ordre de 10 d'abril de 1992, per la qual s'adapta a l'organització del Departament de Benestar Social el procediment per a la gestió de programes de suport a la integració laboral de persones amb disminució;
En ús de les facultats que m'atorga la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,
Ordeno:
Es crea el Registre de centres especials de treball, en el qual s'inscriuran i qualificaran tots els centres especials de treball per a disminuïts de Catalunya. Aquest Registre s'adscriu al Servei d'Ordenació, Avaluació i Inspecció de la Direcció General d'Afers Socials i serà gestionat pel Negociat de Registre d'entitats, serveis i establiments socials del Servei esmentat.
La resolució que aprovi o denegui la inscripció al Registre i efectuï la qualificació dels centres especials de treball correspondrà al director general d'Afers Socials a proposta del cap del Servei d'Ordenació, Avaluació i Inspecció.
Perquè es pugui efectuar la qualificació i la inscripció al Registre, s'hauran de complir els requisits següents:
-
Acreditació de la personalitat del titular.
-
Justificació, mitjançant l'estudi econòmic oportú, de les possibilitats de viabilitat i subsistència del centre per al compliment dels seus fins.
-
Que la plantilla del centre estigui constituïda per treballadors disminuïts, d'acord amb el que estableix l'article 1 del Reial Decret 2273/1985, amb contracte laboral escrit, subscrit per cada un d'aquests, d'acord amb la normativa vigent.
-
La previsió de tenir en plantilla el personal tècnic i de suport amb la titulació professional adequada que l'activitat del centre requereixi.
Les funcions de seguiment i control dels centres especials de treball seran exercides per la Secció d'Inspecció del Servei d'Ordenació, Avaluació i Inspecció de la Direcció General d'Afers Socials, sens perjudici de les funcions assignades a la Comissió que crea l'article 6 de la present Ordre.
La Direcció General d'Afers Socials inscriurà d'ofici els centres...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba