ORDRE de 12 de juny de 1992, per la qual es crea el Registre de centres especials de treball i la Comissió d'avaluació i seguiment dels programes de suport a la integració laboral de disminuïts.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Benestar i Família
Rango de LeyOrdre

Vist el Decret 259/1991, de 25 de novembre, pel qual s'assignen al Departament de Benestar Social les funcions i els serveis relatius a la integració laboral dels disminuïts, traspassats a la Generalitat de Catalunya pel Reial Decret 1576/1991, de 18 d'octubre;

Atesa l'Ordre de 10 d'abril de 1992, per la qual s'adapta a l'organització del Departament de Benestar Social el procediment per a la gestió de programes de suport a la integració laboral de persones amb disminució;

En ús de les facultats que m'atorga la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Article 1

Es crea el Registre de centres especials de treball, en el qual s'inscriuran i qualificaran tots els centres especials de treball per a disminuïts de Catalunya. Aquest Registre s'adscriu al Servei d'Ordenació, Avaluació i Inspecció de la Direcció General d'Afers Socials i serà gestionat pel Negociat de Registre d'entitats, serveis i establiments socials del Servei esmentat.

Article 2

La resolució que aprovi o denegui la inscripció al Registre i efectuï la qualificació dels centres especials de treball correspondrà al director general d'Afers Socials a proposta del cap del Servei d'Ordenació, Avaluació i Inspecció.

Article 3

Perquè es pugui efectuar la qualificació i la inscripció al Registre, s'hauran de complir els requisits següents:

  1. Acreditació de la personalitat del titular.

  2. Justificació, mitjançant l'estudi econòmic oportú, de les possibilitats de viabilitat i subsistència del centre per al compliment dels seus fins.

  3. Que la plantilla del centre estigui constituïda per treballadors disminuïts, d'acord amb el que estableix l'article 1 del Reial Decret 2273/1985, amb contracte laboral escrit, subscrit per cada un d'aquests, d'acord amb la normativa vigent.

  4. La previsió de tenir en plantilla el personal tècnic i de suport amb la titulació professional adequada que l'activitat del centre requereixi.

Article 4

Les funcions de seguiment i control dels centres especials de treball seran exercides per la Secció d'Inspecció del Servei d'Ordenació, Avaluació i Inspecció de la Direcció General d'Afers Socials, sens perjudici de les funcions assignades a la Comissió que crea l'article 6 de la present Ordre.

Article 5

La Direcció General d'Afers Socials inscriurà d'ofici els centres...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR