DECRET 78/1989, de 4 d'abril, de creació i estructuració de la Delegació Territorial del Departament de Sanitat i Seguretat Social a Barcelona.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament de Salut |
Rango de Ley | Decret |
Amb l'objectiu d'aconseguir una màxima eficàcia en l'ordenació i la gestió de les competències assignades al Departament de Sanitat i Seguretat Social, unificant la seva estructura territorial, seguint la mateixa línia assenyalada al Decret 237/1985, de 6 d'agost, pel qual es reestructura el Departament de Sanitat i Seguretat Social (DOGC núm. 582, de 30 d'agost), el present Decret crea la Delegació Territorial a Barcelona, que comprèn el territori de l'actual província de Barcelona, dotant-la de les unitats necessàries per tal d'executar aquestes competències i per fer possible, dins el seu àmbit territorial, la coordinació de les actuacions conjuntes del Departament amb l'entitat gestora i l'organisme autònom que li són adscrits, així com també la representació del Departament.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix la Llei 3/1982, de 25 de març, a proposta del Conseller de Sanitat i Seguretat Social i d'acord amb el Consell Executiu, Decreto:
1.1 Es crea la Delegació Territorial del Departament de Sanitat i Seguretat Social a Barcelona. 1.2 La Delegació Territorial dependrà orgànicament de la Secretaria General del Departament i funcionalment de la mateixa Secretaria General i de les direccions generals del Departament.
2.1 El càrrec de Delegat Territorial és eventual, es regirà pel Decret 153/1987, de 4 de març, i el seu nivell serà assimilat al de subdirector general. 2.2 Corresponen al Delegat Territorial les funcions detallades a l'article 24.1 del Decret 237/1985, de 6 d'agost, pel qual es reestructura el Departament de Sanitat i Seguretat Social.
Depenen directament del Delegat Territorial les unitats següents: Servei d'Administració i Règim Jurídic. Secció d'Epidemiologia. Secció de Sanejament Ambiental. Secció d'Higiene Alimentària i Zoonosi. Secció de Laboratori de Salut Pública. Secció de Farmàcia.
4.1 Correspon al Servei d'Administració i Règim Jurídic l'exercici de les funcions següents:
-
Assessorar jurídicament el Delegat Territorial.
-
Gestionar els recursos econòmics i ser el responsable dels ingressos i les despeses de la Delegació.
-
Gestionar i ordenar els recursos de la Delegació en matèria de personal.
-
Planificar i ordenar les inspeccions periòdiques de les activitats pròpies de la Delegació. 4.2 Depenen del Servei d'Administració i Règim Jurídic la Secció d'Inspecció i Avaluació i la Secció...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba