DECRET 29/1989, de 24 de febrer, d'estructuració de la Direcció General de Planificació i Acció Territorial.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Politica Territorial i Obres Publiques
Rango de LeyDecret

El Decret 361/1988, de 12 de desembre, de creació de la Direcció General de Planificació i Acció Territorial, va establir l'estructura bàsica d'aquest centre directiu.

D'altra banda la disposició addicional 2 del Decret esmentat disposa que les unitats administratives que es preveuen, mentre no s'acordi la seva restructuració, mantindran la seva esructura orgànica actual, que cal adequar a les funcions que se'ls atribueix.

Per tant, a proposta del Conseller de Política Territorial i Obres Públiques i d'acord amb el Consell Executiu, Decreto:

Article 1

El Servei de Planificació Territorial s'estructura en les seccions següents:

Secció de Plans Territorials.

Secció d'Estudis i Plans Sectorials.

Secció d'Informació i Documentació. Article 2

El Servei d'Acció Comarcal s'estructura en les seccions següents:

Secció de Planificació Comarcal.

Secció de Coordinació, Gestió de Plans i Assistència Tècnica.

Article 3

Dependents directament del director general, s'estructuren la Secció de Secretaria Administrativa i la Secció d'Informàtica. Article 4

Corresponen a la Secció de Secretaria Administrativa les tasques de tramitació i seguiment dels expedients de gestió econòmica i contractació administrativa de la Direcció General, el seguiment de l'execució del pressupost de la Direcció General, la coordinació amb els serveis corresponents de la Secretaria General, la recopilació de la normativa que afecta el centre directiu, el manteniment de les instal·lacions i totes aquelles tasques que li encomani el director general. Article 5

Correspon a la Secció d'Informàtica l'avaluació de les necessitats de la Direcció General en aquesta matèria, el suport necessari a les actuacions dels diferents serveis, el control dels diferents aparells informàtics, la coordinació i l'assessorament dels usuaris, la representació de la Direcció General en la Comissió d'Informàtica del Departament i totes aquelles altres funcions que li pugui encomanar el director general. Article 6

Correspon a la Secció de Plans Territorials el desenvolupament del Pla territorial general en plans territorials parcials, i també la redacció de les corresponents propostes de planejament i programes d'actuació, la coordinació dels estudis i propostes corresponents amb els consells comarcals i els municipis afectats pel planejament, la confecció o l'estudi de la cartografia ressaltant les informacions rellevants per al planejament, l'estudi dels bancs de dades...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR