DECRET 281/1980, de 3 de desembre, d'estructuració orgànica de la Direcció General d'Organització Administrativa i de la Funció Pública.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Governació i Relacions Institucionals
Rango de LeyDecret

El Decret de 12 de desembre de 1978, d'estructuració del Departament de Governació, creà en l'article 1r. la Direcció General de la Funció Pública, denominació que fou modificada pel Decret 91/1980, de 30 de juny.

El volum creixent de les tasques a desenvolupar per la Direcció General d'Organització Administrativa i de la Funció Pública exigeix la determinació dels Serveis i altres unitats orgàniques en què s'haurà d'estructurar orgànicament aquesta Direcció General.

Per tant, atès el que disposa l'article segon del Decret de 18 de setembre de 1978, sobre organització i competències dels òrgans dels Departaments, a proposta del Conseller de Governació i d'acord amb el Consell Executiu de 28 de novembre de 1980,

Decreto:

Article primer

- La Direcció General d'Organització

Administrativa i de la Funció Pública comprendrà els Serveis següents:

  1. Servei d'Organització i Mètodes.

  2. Servei d'Informàtica.

  3. Servei de la Funció Pública de la Generalitat.

  4. Servei de la Funció Pública Local.

Article segon

- El Servei d'Organització i Mètodes

tindrà cura de l'elaboració d'Estudis i propostes sobre organització general de l'Administració de la Generalitat i de l'assessorament als diferents departaments en matèria d'organització i mètodes.

Article tercer

- El Servei d'Organització i Mètodes

tindrà les Seccions següents:

  1. Secció d'Estudis Generals.

  2. Secció d'Assessorament.

  3. Secció de Documentació.

Article quart

- El Servei d'Informació tindrà cura de:

  1. El procés de dades del personal de la Generalitat, sense perjudici de la gestió informàtica dels Departaments. 2. La coordinació i assistència dels programes informàtics dels Departaments i òrgans de la Generalitat, a fi de fer-los compatibles i de formar, si s'escau, arxius generals. 3. Les normes de coordinació dels sistemes informàtics de les entitats locals, a fi de fer-los comparables i de formar, si s'escau, arxius generals. 4. La preparació de programes informàtics de personal de la Generalitat.

Article cinquè

- El Servei d'Informàtica comprendrà les

Seccions següents:

  1. Secció d'Estudis Generals d'Informàtica.

  2. Secció d'Anàlisi de Sistemes.

  3. Secció de Programació.

  4. Secció de Mecanització.

Article sisè

- El Servei de la Funció Pública de la

Generalitat tindrà al seu càrrec totes les funcions...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR