ORDRE JUI/8/2003, de 13 de gener, per la qual es determina el funcionament i la composició de la Comissió de Subministraments del Departament de Justícia i Interior.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Justícia i Interior
Rango de LeyOrdre

ORDRE JUI/8/2003, de 13 de gener, per la qual es determina el funcionament i la composició de la Comissió de Subministraments del Departament de Justícia i Interior.

Atès que mitjançant el Decret 253/2002, de 4 de novembre, es va crear el Departament de Justícia i Interior, el qual assumeix les competències atribuïdes fins llavors al Departament de Justícia i al Departament d'Interior;

Atès que mitjançant el Decret 284/2002, de 19 de novembre, d'estructuració i de reestructuració parcial de diversos departaments de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, s'estableix que correspon a la Subdirecció General de Gestió Econòmica presidir la Comissió de Subministraments;

Atès que el Decret 96/2001, de 20 de març, estableix que a cada departament de la Generalitat de Catalunya hi ha d'haver una comissió de subministraments per gestionar els diferents aspectes relatius als subministraments i serveis complementaris derivats o relacionats corresponents al seu departament;

D'acord amb el que estableix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya;

A proposta del secretari general de Justícia i Interior,

Ordeno:

Article 1

Correspon a la Comissió de Subministraments del Departament de Justícia i Interior:

  1. Estudiar les necessitats de cada departament en matèria de subministraments i serveis complementaris derivats o relacionats, programar-ne la contractació i proposar l'inici dels expedients corresponents.

  2. Actuar com a mesa de contractació en les licitacions públiques referents als subministraments i els serveis complementaris derivats o relacionats propis del departament i proposar les adjudicacions corresponents.

  3. Remetre a la Comissió Central de Subministraments les relacions de productes, béns mobles i serveis de referència subjectes a contractació centralitzada.

  4. Elevar a la Comissió Central de Subministraments les propostes i els suggeriments que consideri adequats, així com els estudis que pugui realitzar.

  5. Gestionar els assumptes que li pugui encomanar la Comissió Central de Subministraments sobre productes, béns mobles i serveis de referència de contractació centralitzada o homologats.

  6. Fer el seguiment de l'execució dels contractes de subministraments i serveis complementaris derivats o relacionats que hagin formalitzat els respectius departaments i avaluar-ne els resultats anualment.

Article 2

2.1 La Comissió...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR