DECRET 154/1991, de 16 de juliol, de la Comissió Interdepartamental per a la formació d'adults.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament de Benestar i Família |
Rango de Ley | Decret |
La Llei 3/1991, de 18 de marÁ, de formaciÛ d'adults, va crear la ComissiÛ Interdepartamental per a la formaciÛ d'adults amb els objectius fonamentals de promoure i coordinar les activitats relatives a aquesta matËria, i facultava el Govern per al seu desplegament reglamentari.
Per tant, atesa la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organitzaciÛ, procediment i rËgim jurÌdic de l'AdministraciÛ de la Generalitat de Catalunya, a proposta del conseller de Benestar Social i d'acord amb el Govern,
Decreto:
La ComissiÛ Interdepartamental per a la formaciÛ d'adults Ès composta per: President: conseller de Benestar Social. Vice-president: director general d'OcupaciÛ, Departament de Treball. Vocals: Directora general d'Afers Socials, Departament de Benestar Social. Director general d'OrdenaciÛ i InnovaciÛ Educativa, Departament d'Ensenyament. Director general de l'Institut Catal‡ de Noves Professions, Departament d'Ensenyament. Director general de PolÌtica Ling¸Ìstica, Departament de Cultura. Director general de PromociÛ i Desenvolupament agrari, Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca. Director general de Serveis Penitenciaris i de RehabilitaciÛ, Departament de JustÌcia. Director general de PromociÛ i EducaciÛ ambiental, Departament de Medi Ambient Director general de l'Esport, PresidËncia de la Generalitat. Secretari: un funcionari del Departament de Benestar Social.
La ComissiÛ Interdepartamental tÈ com a funciÛ b‡sica l'elaboraciÛ del Programa interdepartamental per a la formaciÛ d'adults. AixÌ, correspondr‡ a la ComissiÛ:
-
Elaborar les directrius que hauran de guiar totes les intervencions de la Generalitat de Catalunya en matËria de formaciÛ d'adults.
-
Elaborar els plans d'actuacions unidepartamentals o interdepartamentals per assolir els objectius fixats.
-
Establir les relacions institucionals necess‡ries per a la coordinaciÛ de les diverses actuacions.
-
Assignar els recursos necessaris per al desenvolupament de les actuacions previstes.
-
Estructurar els processos d'informaciÛ i promociÛ de les actuacions amb l'objectiu d'aconseguir la difusiÛ i el foment de les ofertes formatives per a les persones adultes.
-
Coordinar i potenciar les diferents iniciatives relatives a aquest ‡mbit.
-
Avaluar els resultats de l'execuciÛ del...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba