DECRET 85/2002, de 19 de febrer, de creació de la Comissió de Coordinació Interdepartamental de Gestió i de Tecnologies de la Informació i Comunicacions.

SecciónDisposicions Generals
EmisorInstitut Per a la Promoció i Formació Cooperatives
Rango de LeyDecret

DECRET

85/2002, de 19 de febrer, de creació de la Comissió de Coordinació Interdepartamental de Gestió i de Tecnologies de la Informació i Comunicacions.

L'impacte de l'ús de les tecnologies de la informació i les comunicacions en les relacions entre els ciutadans i l'Administració afecta directament l'operativa, els processos i l'organització interna del treball. Tant és així que la posada en marxa de projectes de l'Administració de la Generalitat en què les noves tecnologies juguen un paper fonamental en les relacions entre l'Administració i els ciutadans -com el Pla per a la implantació de l'Administració Oberta de Catalunya- fan necessari reforçar la coordinació interna per tal de racionalitzar l'impacte d'aquestes tecnologies en els processos i en els sistemes de gestió de l'Administració.

Es tracta de centralitzar determinades decisions que afecten el sistema comú de l'organització per tal d'aplicar solucions estàndards a idèntics problemes, per tal d'optimitzar els recursos i l'eficiència de l'organització.

Per aconseguir aquests objectius es creu convenient la creació d'òrgans especialitzats de naturalesa col·legial que garanteixin la coordinació de tots aquests aspectes, els quals es caracteritzen pel seu abast interdepartamental, motiu pel qual desenvolupen un paper fonamental els departaments que executen polítiques horitzontals.

La Comissió de Coordinació Interdepartamental de Gestió i de Tecnologies de la Informació i Comunicacions que crea aquest Decret no té per objecte modificar les funcions del Centre de Telecomunicacions i de Tecnologies de la Informació, sinó que complementa les seves funcions i n'hi atribueix de noves relacionades amb el seu àmbit funcional actual.

Per tot això, de conformitat amb el que preveu la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat, a proposta del conseller en cap de la Generalitat de Catalunya, de la consellera del Departament de Governació i Relacions Institucionals, del conseller d'Economia i Finances i del conseller d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació, i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Creació i objecte de la Comissió de Coordinació Interdepartamental de Gestió i de Tecnologies de la Informació i Comunicacions

Es crea, adscrita al Departament de la Presidència, la Comissió de Coordinació Interdepartamental de Gestió i de Tecnologies de la Informació i Comunicacions, per tal d'establir les línies d'actuació sobre la gestió i les tecnologies de la informació i comunicacions de l'Administració de la Generalitat.

Article 2

Composició

2.1 La Comissió de Coordinació Interdepartamental de Gestió i de Tecnologies de la Informació i Comunicacions està integrada pels membres següents:

  1. El/la secretari/ària del Govern, que la presideix.

  2. El/la secretari/ària de Telecomunicacions i Societat de la Informació, que actua...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR