ORDRE ECF/313/2008, de 23 de juny, per la qual s'aprova l'aplicació de la Plataforma de serveis de contractació pública.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament D'Economia i Finances
Rango de LeyOrdre

ORDRE

ECF/313/2008, de 23 de juny, per la qual s'aprova l'aplicació de la Plataforma de serveis de contractació pública.

D'acord amb les previsions de les directives comunitàries de contractes, els plans d'acció de la Unió Europea en matèria de contractació electrònica i la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic, el Departament d'Economia i Finances, a través de la Direcció General de Contractació Pública, està duent a terme les actuacions per implementar l'estratègia corporativa de contractació electrònica per a tota l'Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic, amb l'objectiu, d'una banda, de millorar el funcionament intern de l'Administració en l'àmbit de la contractació pública i, d'altra banda, millorar els canals de relació de l'Administració amb les empreses i la ciutadania en aquest àmbit, per tal de possibilitar una major qualitat en el servei.

Per poder avançar en les funcionalitats a què fa referència la Llei 30/2007 abans esmentada i per completar el primer cicle d'aquesta estratègia corporativa que es va iniciar amb la implantació del Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI) i del Gestor Electrònic d'Expedients de Contractació (GEEC), cal disposar d'una Plataforma de serveis de contractació pública com a l'eina d'informació i prestació de serveis relacionats amb la contractació pública, que constitueixi per a la ciutadania i les persones usuàries el punt central d'informació en els aspectes relacionats amb les licitacions, adjudicacions i altres relacionats amb la contractació pública.

En aquest sentit, l'Acord del Govern de la Generalitat de 17 de juliol de 2007, pel qual s'aproven les mesures proposades en l'informe elaborat pel Grup de Treball per a la facilitació de tràmits a l'activitat econòmica i empresarial i la simplificació de les seves relacions amb l'Administració, va incloure ja, com a Mesura 46, la relativa a aquesta Plataforma de serveis de contractació pública.

Per tot això, de conformitat amb el que estableix l'article 12.1 del Decret 96/2004, de 20 de gener, d'acord amb els informes tècnics de la Comissió de Coordinació Corporativa, de l'Agència Catalana de Certificació i de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa i en ús de les atribucions que m'han estat conferides per l'esmentat Decret i pel Decret 421/2006, de 28 de novembre,

Ordeno:

Article 1

Objecte

1.1 S'aprova l'aplicació de la Plataforma de serveis de contractació pública amb l'objectiu d'oferir un punt de referència únic i complet a les persones licitadores i contractistes de l'Administració de la Generalitat i als gestors públics de la contractació en els termes establerts en aquesta Ordre.

1.2 L'aplicació ha estat desenvolupada d'acord amb els estàndards de programació de la Generalitat de Catalunya i resideix en les instal·lacions del proveïdor de serveis d'aquesta.

Article 2

Àmbit material

2.1 Mitjançant la Plataforma de serveis de contractació pública els departaments de l'Administració de la Generalitat i els ens del sector públic que en depenen o s'hi vinculen han...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR