DECRET 110/2008, de 27 de maig, de modificació del Decret 146/2007, de 3 de juliol, pel qual es crea la Comissió de Coordinació Corporativa.

Fecha de Entrada en Vigor30 de Mayo de 2008
SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament D'Indústria, Comerç i Turisme
Rango de LeyDecret

DECRET

110/2008, de 27 de maig, de modificació del Decret 146/2007, de 3 de juliol, pel qual es crea la Comissió de Coordinació Corporativa.

L'article 3.1 del Decret 146/2007, de 3 de juliol, pel qual es crea la Comissió de Coordinació Corporativa estableix que per a dur a terme els seus objectius, l'esmentat òrgan col·legiat té atribuïdes funcions d'anàlisi de les actuals polítiques i programes públics relacionats amb els recursos corporatius, d'adopció de les mesures adients per a la seva reforma, de decisió de la implantació de noves polítiques i de seguiment i avaluació periòdica. D'entre els àmbits preferents d'actuació de la Comissió, el decret recull els criteris generals que han d'orientar les accions relacionades amb la planificació i la gestió dels recursos humans, la política retributiva a aplicar al personal al servei de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, així com l'agenda, les directrius i les propostes de pacte, acord o conveni en la negociació col·lectiva.

L'experiència ha posat de manifest que la segmentació dels àmbits de la negociació col·lectiva de l'Administració de la Generalitat, la seva creixent complexitat i heterogeneïtat i l'impacte que aquesta matèria té en el conjunt de l'organització dels recursos humans de l'Administració de la Generalitat i del seu sector públic, aconsellen crear, en el si de la pròpia Comissió de Coordinació Corporativa, una Subcomissió de Retribucions, formada per representants dels departaments competents en matèria de pressupost i eficiència de la despesa i de funció pública i organització, que assumeixi la responsabilitat de coordinar la política retributiva de l'Administració de la Generalitat i, especialment, en els diferents àmbits de la negociació col·lectiva de les condicions de treball del personal al servei de l'Administració de la Generalitat i del seu sector públic.

Per tot això, de conformitat amb el que preveu la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, a proposta dels titulars dels departaments de la Presidència, d'Economia i Finances i de Governació i Administracions Públiques, i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Es modifica la lletra i) de l'apartat 1 de l'article 3 del Decret 146/2007, de 3 de juliol, que queda redactada de la forma següent:

.i) La política retributiva a aplicar per al personal de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, així com els aspectes econòmics de la planificació i la gestió dels recursos humans..

Article 2

S'afegeixen els articles 6, 7, 8, 9 i 10 al Decret 146/2007, de 3 de juliol, pel qual es crea la Comissió de Coordinació Corporativa, amb la redacció següent:

.Article 6

.Subcomissió de Retribucions

.La Subcomissió de Retribucions, adscrita a la...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR