ORDRE MAH/513/2007, de 19 de desembre, de desplegament de negociats de la Secretaria d'Habitatge.
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Medi Ambient i Habitatge |
Rango de Ley | Ordre |
ORDRE
MAH/513/2007, de 19 de desembre, de desplegament de negociats de la Secretaria d'Habitatge.
La disposició final 1 del Decret 53/2007, de 6 de març, d'estructuració de la Secretaria d'Habitatge del Departament de Medi Ambient i Habitatge, faculta el conseller de Medi Ambient i Habitatge per tal que dicti les disposicions i adopti les mesures necessàries per al seu desplegament i execució.
Amb la finalitat de desenvolupar l'estructura prevista pel Decret esmentat, és convenient procedir a establir l'estructuració a nivell de negociat i a definir les funcions de cada un d'ells.
En conseqüència, i de conformitat amb el que s'estableixen a la disposició final 1 del Decret 53/2007, de 6 de març, i l'article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,
Ordeno:
Capítol I
Dels negociats de la Secretaria d'Habitatge
Al Negociat de Suport Administratiu d'Ofimàtica i Gestió Digital, que depèn del Servei d'Estudis i Documentació d'Habitatge, li corresponen les funcions següents:
-
La gestió i la coordinació de les tasques administratives pròpies del Servei.
-
El control econòmic i estadístic dels programes en matèria d'habitatge de la Secretaria d'Habitatge.
-
El suport administratiu en la gestió d'explotació de les bases de dades del Servei.
Es crea el Negociat d'Informació i Atenció Ciutadana, que depèn de la Secció de Qualitat de Processos i Comunicació del Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana de la Subdirecció General de Coordinació i Seguiment dels Programes d'Habitatge.
A aquest Negociat li corresponen les funcions següents:
-
Elaborar les propostes de continguts de la informació presencial, telefònica, escrita i telemàtica en les matèries de competència de la Secretaria d'Habitatge.
-
Informar les oficines d'atenció a la ciutadania de la Generalitat, i d'altres administracions locals, en matèria d'habitatge.
-
Elaborar les respostes a tots els escrits on se sol·licita qualsevol tipus d'informació sobre la normativa d'habitatge.
-
Elaborar els formularis de sol·licituds dels procediments competència de la Secretaria d'Habitatge.
-
El manteniment de les taules de preus de venda i lloguer de tots els règims de protecció pública encara vigents.
-
Coordinar la informació sobre el Registre de sol·licitants...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba