ORDRE MAH/513/2007, de 19 de desembre, de desplegament de negociats de la Secretaria d'Habitatge.

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Medi Ambient i Habitatge
Rango de LeyOrdre

ORDRE

MAH/513/2007, de 19 de desembre, de desplegament de negociats de la Secretaria d'Habitatge.

La disposició final 1 del Decret 53/2007, de 6 de març, d'estructuració de la Secretaria d'Habitatge del Departament de Medi Ambient i Habitatge, faculta el conseller de Medi Ambient i Habitatge per tal que dicti les disposicions i adopti les mesures necessàries per al seu desplegament i execució.

Amb la finalitat de desenvolupar l'estructura prevista pel Decret esmentat, és convenient procedir a establir l'estructuració a nivell de negociat i a definir les funcions de cada un d'ells.

En conseqüència, i de conformitat amb el que s'estableixen a la disposició final 1 del Decret 53/2007, de 6 de març, i l'article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Capítol I

Dels negociats de la Secretaria d'Habitatge

Article 1

Al Negociat de Suport Administratiu d'Ofimàtica i Gestió Digital, que depèn del Servei d'Estudis i Documentació d'Habitatge, li corresponen les funcions següents:

  1. La gestió i la coordinació de les tasques administratives pròpies del Servei.

  2. El control econòmic i estadístic dels programes en matèria d'habitatge de la Secretaria d'Habitatge.

  3. El suport administratiu en la gestió d'explotació de les bases de dades del Servei.

Article 2

Es crea el Negociat d'Informació i Atenció Ciutadana, que depèn de la Secció de Qualitat de Processos i Comunicació del Servei d'Informació, Qualitat de Processos i Atenció Ciutadana de la Subdirecció General de Coordinació i Seguiment dels Programes d'Habitatge.

A aquest Negociat li corresponen les funcions següents:

  1. Elaborar les propostes de continguts de la informació presencial, telefònica, escrita i telemàtica en les matèries de competència de la Secretaria d'Habitatge.

  2. Informar les oficines d'atenció a la ciutadania de la Generalitat, i d'altres administracions locals, en matèria d'habitatge.

  3. Elaborar les respostes a tots els escrits on se sol·licita qualsevol tipus d'informació sobre la normativa d'habitatge.

  4. Elaborar els formularis de sol·licituds dels procediments competència de la Secretaria d'Habitatge.

  5. El manteniment de les taules de preus de venda i lloguer de tots els règims de protecció pública encara vigents.

  6. Coordinar la informació sobre el Registre de sol·licitants...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR