ORDRE ENS/52/2017, de 24 de març, per la qual es convoca la quarta edició dels Premis del Consell Català de Formació Professional a la trajectòria individual desenvolupada en el camp de la formació professional, corresponent a l'any 2017.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament D'Ensenyament |
Rango de Ley | Ordre |
Mitjançant l'Ordre ENS/26/2014, de 15 de gener (DOGC núm. 6559, d'11.2.2014), es van crear els Premis del Consell Català de Formació Professional a la trajectòria individual desenvolupada en el camp de la formació professional, i es va convocar la primera edició, corresponent a l'any 2014.
D'acord amb la base reguladora 4 de l'Ordre de creació dels Premis, a proposta del president del Consell Català de Formació Professional,
Ordeno:
-1 Objecte
L'objecte d'aquesta Ordre és convocar la quarta edició dels Premis del Consell Català de Formació Professional, corresponent a l'any 2017, que tenen com a finalitat distingir les actuacions i tasques individuals que destaquin dins l'àmbit dels ensenyaments de formació professional a Catalunya, mitjançant el reconeixement a les persones que hagin dut a terme tasques rellevants en la formació professional catalana.
Per a aquesta edició, s'atorga una dotació màxima de 6 premis.
-2 Bases reguladores
La convocatòria es regeix per les bases reguladores aprovades per l'Ordre ENS/26/2014, de 15 de gener, per la qual es creen els Premis del Consell Català de Formació Professional.
-3 Sol·licituds
Els interessats poden presentar les propostes de persones candidates i la documentació que preveuen les bases reguladores a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Ordre al DOGC i fins al 30 de juny de 2017, d'acord amb la base 4 i sens perjudici del que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i segons el model d'instància que consta a l'annex 2 de l'Ordre ENS/26/2014, de 15 de gener.
-4 Criteris de valoració
4.1 Es valora la realització de tasques rellevants en la formació professional catalana, com poden ser l'aplicació de mètodes i sistemes pedagògics, de gestió, d'assessorament, de qualitat, d'adequació a les necessitats del mercat de treball, de desenvolupament de materials didàctics, d'avaluació i innovació, etc.
4.2 Les candidatures es valoren...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba