ORDRE TSF/202/2020, de 26 de novembre, per la qual es dona publicitat a la relació de taxes vigents durant l'exercici 2020 que gestionen el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Treball, Afers Socials i Famílies
Rango de LeyOrdre

La disposició addicional tercera del text refós de la Llei de taxes i preus públics de la Generalitat de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 3/2008, de 25 de juny, estableix que, en el termini de dos mesos a comptar de la data d'entrada en vigor de la llei que modifiqui o creï taxes o n'actualitzi els imports, els departaments de la Generalitat de Catalunya que gestionin les taxes afectades han de publicar al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya , mitjançant una ordre del conseller o consellera competent en la matèria, i amb efectes merament informatius, una relació de les taxes vigents que gestionen, en la qual identifiquin els serveis i les activitats que meriten cadascuna d'elles i la quota corresponent. L'ordre ha d'incloure les taxes que gestionen directament els departaments i també les que gestionen els organismes i entitats que en depenen.

Per al 2020, es mantenen les quotes de les taxes amb tipus de quantia fixa en els imports exigibles l'any 2019, d'acord amb l'article 44 de la Llei 4/2020, del 29 d'abril, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2020, llevat de les que ha modificat l'article 84 de la Llei 5/2020, del 29 d'abril, de mesures fiscals, financeres, administratives i del sector públic i de creació de l'impost sobre les instal·lacions que incideixen en el medi ambient.

Per tant, atès el text refós de la Llei de taxes i preus públics de la Generalitat de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 3/2008, de 25 de juny, i d'acord amb l'article 39.3 de la Llei 13/2008, del 5 de novembre, de la presidència de la Generalitat i del Govern,

Ordeno:

Donar publicitat a les taxes i a les quotes corresponents que gestionen el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya per a l'exercici 2020, que s'especifiquen a l'annex d'aquesta Ordre.

Barcelona, 26 de novembre de 2020

Chakir El Homrani Lesfar

Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies

Annex

Relació de les taxes vigents i les quotes corresponents que gestionen el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya

Taxes del títol III, Actuacions comunitàries i cíviques, del text refós de la Llei de taxes i preus públics de la Generalitat de Catalunya

Capítol I

Taxa dels hotels d'entitats

Article 3.1.5

Quota

La quota de la taxa es determina segons els béns que s'utilitzin, especificats a continuació:

–1 Cessió de l'ús de despatxos

1.1 En la modalitat a temps parcial. Ús per hores d'un despatx, amb un màxim de 12 hores setmanals en fraccions mínimes de 4 hores/dia: 20,65 euros mensuals.

1.2 En la modalitat compartida. Ús conjunt amb altres entitats, amb un espai mínim de 6 metres quadrats per entitat: 34,45 euros mensuals.

1.3 En la modalitat exclusiva. Ús per una única entitat segons la classificació del despatx, d'acord amb les seves dimensions.

Tipus A (menys de 12 metres quadrats): 45,90 euros mensuals.

Tipus B (de 12 metres quadrats a menys de 18 metres quadrats): 68,80 euros mensuals.

Tipus C (18 metres quadrats o més): 103,25 euros mensuals.

–2 Cessió de l'ús de sales

2.1 Tipus A (menys de 25 metres quadrats).

Per hores completes o fracció: 2,35 euros/hora.

2.2 Tipus B (de 25 metres quadrats a menys de 75 metres quadrats).

Per hores completes o fracció: 3,50 euros/hora.

2.3 Tipus C (75 metres quadrats o més).

Per hores completes o fracció: 5,80 euros/hora.

–3 Cessió de l'ús d'apartat de correus

Taxa anual: 17,25 euros.

Taxes del títol XXIII, Serveis socials, del text refós de la Llei de taxes i preus públics de la Generalitat de Catalunya

Capítol I

Taxa per les actuacions del Registre d'Entitats, Serveis i Establiments Socials

Article 23.1.5

Quota

La quota de la taxa és:

  1. Per la inscripció de serveis residencials: 301,95 euros.

  2. Per la inscripció de serveis diürns: 202,85 euros.

  3. Per la inscripció d'altres serveis: 153,65 euros.

  4. Per modificacions d'assentaments registrals: 27,90 euros.

  5. Per certificacions d'assentaments registrals: 15,85 euros.

  6. Per la reproducció de llistes del Registre d'Entitats, Serveis i Establiments Socials: 48,85 euros.

Capítol II

Taxa per la inspecció de serveis i establiments socials

Article 23.2.5

Quota

Per cada actuació d'inspecció del servei o establiment es fixa una quota de 200,05...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR