ORDRE TSF/316/2016, de 23 de novembre, per la qual es garanteix el servei d'atenció telefònica d'urgències i d'emergències que presten a la població les empreses regulades pel Conveni col·lectiu del sector de Contact Center (centre d'atenció multicanal).
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament de Treball, Afers Socials i Famílies |
Rango de Ley | Ordre |
Vista la convocatòria de vaga presentada pel sindicat Confederació General del Treball, CGT, en les empreses del sector de Contact Center (centre d'atenció multicanal) (amb registre d'entrada de data 14 de novembre de 2016 al Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social), que està prevista per al dia 28 de novembre de 2016, des de les 0.00 fins a les 24.00 hores (per als treballadors que iniciïn la seva jornada laboral abans de les 0.00 hores, 27 de novembre, la vaga començarà amb l'inici de la seva jornada laboral, i per als que la finalitzin després de les 24.00 hores, 29 de novembre, la vaga acabarà amb la finalització de la seva jornada laboral) i que afecta tots els treballadors i treballadores de les empreses del sector;
Vista la convocatòria de vaga presentada pel sindicat Unió General dels Treballadors, UGT, en les empreses del sector de Contact Center (centre d'atenció multicanal) (amb registre d'entrada de data 14 de novembre de 2016 al Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social), que està prevista per als dies 28 de novembre i 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 de desembre de 2016, des de les 0.00 fins a les 24.00 hores, i que afecta tots els treballadors i treballadores de les empreses del sector;
Vista la convocatòria de vaga presentada pel sindicat Comissions Obreres, CCOO, en les empreses del sector de Contact Center (centre d'atenció multicanal) (amb registre d'entrada de data 16 de novembre de 2016 al Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social), que està prevista per al dia 28 de novembre de 2016, des de les 0.00 fins a les 24.00 hores, i que afecta tots els treballadors i treballadores de les empreses del sector;
Vista la convocatòria de vaga presentada pel sindicat Unió Sindical Obrera, USO, en les empreses del sector de Contact Center (centre d'atenció multicanal) (amb registre d'entrada de data 17 de novembre de 2016 al Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social), que està prevista per als dies 28 de novembre i 23 de desembre de 2016, des de les 0.00 fins a les 24.00 hores (per als treballadors que iniciïn la seva jornada laboral abans de les 0.00 hores la vaga començarà amb l'inici de la seva jornada laboral) i que afecta tots els treballadors i treballadores de les empreses del sector;
Vist que el servei de resposta dels números telefònics d'urgències i emergències que presten les empreses regulades pel Conveni col·lectiu del sector de Contact Center (centre d'atenció multicanal) resulta...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba