ORDRE TES/150/2012, de 31 de maig, per la qual es dóna publicitat a la relació de taxes vigents que gestiona el Departament de Territori i Sostenibilitat.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Territori i Sostenibilitat
Rango de LeyOrdre

El Departament de Territori i Sostenibilitat ha assumit les competències dels antics departaments de Política Territorial i Obres Públiques i de Medi Ambient i Habitatge, de conformitat amb el Decret 200/2010, de 27 de desembre, de creació, denominació i determinació de l’àmbit de competència dels departaments de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

D’acord amb la disposició addicional tercera del Text refós de la Llei de taxes i preus públics de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 3/2008, de 25 de juny, quan una llei crea o modifica taxes de les incloses en aquest Text refós, o n’actualitza els imports, el Departament competent encarregat de gestionar aquestes taxes ha de publicar una ordre al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya que inclogui, amb efectes merament informatius, una relació de les taxes vigents que gestiona, tot identificant els serveis i les activitats de cadascuna de les taxes i la quota corresponent.

L’article 48 de la Llei 1/2012, del 22 de febrer, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2012, ha incrementat la quantia fixa de les taxes vigents de la Generalitat fins a la quantitat que resulti de l’aplicació del coeficient 1,14 a la quantia de l’any 2011, tot aclarint que són tipus de quantia fixa aquells que no es determinen en un percentatge sobre la base, alhora que s’han establert els criteris relatius a l’arrodoniment d’aquests coeficients.

D’una altra banda, la secció tercera del títol primer de la Llei 5/2012, del 20 de març, de mesures fiscals, financeres i administratives i de creació de l’impost sobre les estades en establiments turístics, ha introduït tot un seguit de modificacions en el Text refós de la Llei de taxes i preus públics de Catalunya, les quals han incidit en algunes de les taxes que gestiona el Departament de Territori i Sostenibilitat.

En conseqüència, en virtut de tot l’exposat,

Ordeno:

Donar publicitat, a efectes informatius, a la relació de taxes vigents que gestiona el Departament de Territori i Sostenibilitat i que figuren a l’annex d’aquesta Ordre.

Barcelona, 31 de maig de 2012

Lluís Recoder i Miralles

Conseller de Territori i Sostenibilitat

Annex

Relació de taxes vigents que gestiona el Departament de Territori i Sostenibilitat (títols XII, XIII i XXV del Text refós de la Llei de taxes i preus públics de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 3/2008, de 25 de juny)

—1 Taxa per a la prestació de serveis de caràcter administratiu del Departament de Territori i Sostenibilitat:

Còpia en suport paper en rotlle (un metre): 12,55 euros.

Còpia en suport paper full DIN A4: 2,60 euros.

Còpia en suport paper full DIN A3: 3,95 euros.

Còpia en suport paper en full DIN A2: 5,10 euros.

Còpia en suport paper en full DIN A1: 7,65 euros.

Còpia en suport paper en full DIN A0: 15,00 euros.

Còpia en suport CD: 7,65 euros.

Còpia en suport DVD: 15,00 euros.

—2 Taxa per informes i altres actuacions facultatives:

  1. Per informes o actuacions de caràcter facultatiu:

    Quan no calgui prendre dades de camp: 125,95 euros.

    Quan calgui prendre dades de camp: 251,80 euros.

    Quan calgui sortir més dies al camp, per dia: 192,70 euros.

  2. Per informes o actuacions que tenen per objecte una petició o consulta:

    Quan no cal l’anàlisi del projecte: 37,85 euros.

    Quan calgui l’anàlisi del projecte: 75,65 euros.

  3. Per la tramitació per subrogació de plans urbanístics derivats o d’altres projectes presentats a instància de particulars, d’acord amb la legislació urbanística:

    Per àmbit d’actuació de fins a 10 hectàrees, per hectàrea: 125,95 euros.

    Per cada hectàrea addicional o fracció: 63,00 euros.

    Per al cas que s’hagi d’efectuar el tràmit d’informació pública: 1.213,30 euros.

  4. Per treballs diversos de camp, d’inspecció d’obres i d’aixecaments topogràfics i altres actuacions facultatives, com aixecament d’actes, expedició de certificat final, lliurament de plànols o redacció del document de l’actuació realitzada: 251,80 euros.

    En el cas que s’hagi de sortir més dies al camp: 192,70 euros.

  5. Informes preceptius per a la tramitació d’autoritzacions d’usos i obres provisionals que correspon d’emetre a les comissions territorials d’urbanisme competents d’acord amb la legislació urbanística:

    En el cas que no calgui prendre dades de camp: 125,95 euros.

    En el cas que calgui prendre dades de camp: 251,80 euros.

    En el cas que calgui sortir més dies al camp, per dia: 192,70 euros.

  6. Informes de les comissions territorials d’urbanisme competents relatius a projectes de reconstrucció i rehabilitació de masies i cases rurals en sòl no urbanitzable:

    En el cas que no calgui prendre dades de camp: 125,95 euros.

    En el cas que calgui prendre dades de camp: 251,80 euros.

    En el cas que calgui sortir més dies al camp, per dia: 192,70 euros.

  7. Tramitació d’altres projectes i de plans especials urbanístics per executar obres i instal·lacions o per implantar usos en sòl no urbanitzable en els supòsits en què és preceptiva la intervenció de les comissions territorials d’urbanisme, d’acord amb la legislació urbanística:

    Execució d’obres o instal·lacions:

    Amb pressupost d’execució material de fins a 10.000 euros: 125,95 euros.

    Amb pressupost d’execució material de 10.001 a 50.000 euros: 251,80 euros.

    Amb pressupost d’execució material de 50.001 a 250.000 euros: 377,65 euros.

    Amb pressupost d’execució material superior a 250.001 euros: 503,50 euros.

    En el cas que calgui prendre dades de camp: 125,95 euros.

    En el cas que calgui sortir més dies al camp, per dia: 192,70 euros.

    Explotació de recursos naturals:

    Per àmbits d’actuació de fins a 5 hectàrees: 125,95 euros.

    Per àmbits d’actuació de 5 a 10 hectàrees: 251,80 euros.

    Per àmbits d’actuació de més de 10 hectàrees: 377,65 euros.

    A més, en el cas que no calgui prendre dades de camp: 125,95 euros.

    A més, en el cas que calgui prendre dades de camp: 251,80 euros.

    A més, en el cas que calgui sortir més dies al camp: 192,70 euros.

    —3 Taxa per a l’atorgament, rehabilitació, pròrroga, visat o modificació de les autoritzacions de transport terrestre per carretera i activitats auxiliars i complementàries:

  8. Atorgament, rehabilitació, pròrroga, visat o modificació de les autoritzacions de transport de mercaderies i de viatgers per carretera, en les modalitats de públic i privat complementari:

    Atorgament o rehabilitació de l’autorització: 27,15 euros.

    Pròrroga, visat o modificació de l’autorització: 21,80 euros.

  9. Atorgament o renovació d’autoritzacions de serveis públics discrecionals consolidats amb reiteració d’itinerari: 27,15 euros.

  10. Atorgament, rehabilitació, pròrroga, visat o modificació de l’autorització d’operador de transport de mercaderies:

    Atorgament o rehabilitació de l’autorització d’operador de transport: 54,05 euros.

    Pròrroga, visat o modificació de l’autorització d’operador de transport: 27,15 euros.

  11. Atorgament, rehabilitació, pròrroga, visat o modificació de l’autorització de lloguer de vehicles amb conductor/a o sense, per la seu central o per una sucursal:

    Atorgament de rehabilitació de...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR