ORDRE JUS/187/2002, de 4 de juny, de desplegament de l'estructura orgànica de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques a nivell de negociat, i d'adscripció i assignació de funcions dels negociats d'entitats jurídiques de Girona, Lleida i Tarragona.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament de Justícia |
Rango de Ley | Ordre |
ORDRE
JUS/187/2002, de 4 de juny, de desplegament de l'estructura orgànica de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques a nivell de negociat, i d'adscripció i assignació de funcions dels negociats d'entitats jurídiques de Girona, Lleida i Tarragona.
Atès que el Decret 125/2002, de 30 d'abril, ha fixat l'estructura orgànica de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques del Departament de Justícia, i que la disposició final primera d'aquest Decret faculta el conseller de Justícia per dictar les disposicions necessàries per al desplegament i l'aplicació, entre les quals es troba la de fixar l'estructura orgànica de la Direcció General a nivell de negociat, d'acord amb el que estableix l'article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,
Ordeno:
L'estructura i les funcions dels òrgans amb nivell de negociat de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques queden establertes en aquesta Ordre.
El Negociat de Documentació i Informació depèn de la Secció de Registre d'Entitats i té les funcions següents:
-
Tenir cura de les bases de dades informàtiques dels expedients del Servei de Registre i Suport a les Entitats.
-
Informar el públic de la situació i tràmits dels expedients.
-
Preparar les certificacions relatives a les dades que consten als registres del Servei de Registre i Suport a les Entitats.
-
Preparar les estadístiques sobre les dades que consten als registres.
El Negociat de Tramitació i Control depèn de la Secció de Registre d'Entitats i té les funcions següents:
-
Tenir cura dels expedients del Servei de Registre i Suport a les Entitats i controlar-ne la situació de tràmit i l'arxivament.
-
Tramitar les notificacions corresponents.
-
Preparar les estadístiques sobre les dades de tramitació d'expedients.
El Negociat d'Arxiu depèn de la Secció de Registre d'Entitats i té les funcions següents:
-
Gestionar l'arxiu de gestió de la Secció i controlar els expedients tramesos a les altres unitats de la Direcció General.
-
Vetllar pel compliment del caràcter reservat dels documents i dels expedients de la Secció que tinguin aquest caràcter i facilitar l'accés a altres documents.
-
Coordinar les trameses de documentació amb els negociats d'entitats jurídiques de Girona, Lleida i Tarragona i...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba