ORDRE JUS/187/2002, de 4 de juny, de desplegament de l'estructura orgànica de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques a nivell de negociat, i d'adscripció i assignació de funcions dels negociats d'entitats jurídiques de Girona, Lleida i Tarragona.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Justícia
Rango de LeyOrdre

ORDRE

JUS/187/2002, de 4 de juny, de desplegament de l'estructura orgànica de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques a nivell de negociat, i d'adscripció i assignació de funcions dels negociats d'entitats jurídiques de Girona, Lleida i Tarragona.

Atès que el Decret 125/2002, de 30 d'abril, ha fixat l'estructura orgànica de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques del Departament de Justícia, i que la disposició final primera d'aquest Decret faculta el conseller de Justícia per dictar les disposicions necessàries per al desplegament i l'aplicació, entre les quals es troba la de fixar l'estructura orgànica de la Direcció General a nivell de negociat, d'acord amb el que estableix l'article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Article 1

L'estructura i les funcions dels òrgans amb nivell de negociat de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques queden establertes en aquesta Ordre.

Article 2

El Negociat de Documentació i Informació depèn de la Secció de Registre d'Entitats i té les funcions següents:

  1. Tenir cura de les bases de dades informàtiques dels expedients del Servei de Registre i Suport a les Entitats.

  2. Informar el públic de la situació i tràmits dels expedients.

  3. Preparar les certificacions relatives a les dades que consten als registres del Servei de Registre i Suport a les Entitats.

  4. Preparar les estadístiques sobre les dades que consten als registres.

Article 3

El Negociat de Tramitació i Control depèn de la Secció de Registre d'Entitats i té les funcions següents:

  1. Tenir cura dels expedients del Servei de Registre i Suport a les Entitats i controlar-ne la situació de tràmit i l'arxivament.

  2. Tramitar les notificacions corresponents.

  3. Preparar les estadístiques sobre les dades de tramitació d'expedients.

Article 4

El Negociat d'Arxiu depèn de la Secció de Registre d'Entitats i té les funcions següents:

  1. Gestionar l'arxiu de gestió de la Secció i controlar els expedients tramesos a les altres unitats de la Direcció General.

  2. Vetllar pel compliment del caràcter reservat dels documents i dels expedients de la Secció que tinguin aquest caràcter i facilitar l'accés a altres documents.

  3. Coordinar les trameses de documentació amb els negociats d'entitats jurídiques de Girona, Lleida i Tarragona i...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR