DECRET 355/1981, d'1 d'octubre, sobre reestructuració de la Secretaria General Tècnica del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca. (Correcció d'errada en el DOGC núm. 173, p. 1352, de 6.11.1981).
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament D'Agricultura, Ramaderia i Pesca |
Rango de Ley | Decret |
NOTA. En aquest text s'han introduÔt les correccions d'errada publicades en el DOGC i les modificacions que estableixen els decrets 128/1983 i 272/1984.
Per Decret de 29 de gener de 1979 va ser estructurada la Secretaria General TËcnica del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca. Aquesta estructura org‡nica va ser completada pel Decret de 8 d'abril de 1980, pel qual es va crear la SecciÛ de Mitjans de DifusiÛ del Departament, desenvolupat per l'Ordre de 22 de maig de 1981; per l'Ordre de 4 de setembre de 1980 i pel Decret 141/1981, de 21 de maig;
L'evoluciÛ de la situaciÛ del Departament, lligada a la mateixa evoluciÛ del sector agrari i a l'assumpciÛ continuada de noves competËncies en matËria d'agricultura, ramaderia i pesca, ha creat noves necessitats, segons les quals la Secretaria General TËcnica necessita ser dotada d'una nova organitzaciÛ administrativa;
A tal fi, a proposta del Conseller d'Agricultura, Ramaderia i Pesca i d'acord amb el Consell Executiu,
Decreto:
- Corresponen a la Secretaria General
TËcnica les funcions establertes a l'article vuitË del Decret de 25 de setembre de 1978, sobre organitzaciÛ i competËncies dels Úrgans dels Departaments.
- La Secretaria General s'estructura en els
seg¸ents Serveis:
-
Secretaria Administrativa.
-
Servei de GestiÛ EconÚmica.
-
Gabinet TËcnic.
-
Servei JurÌdic.
- El Servei de Secretaria Administrativa
executar‡ aquelles funcions relatives a la preparaciÛ dels actes administratius necessaris per a la programaciÛ, gestiÛ i control del pressupost; la gestiÛ del personal; l'administraciÛ del patrimoni; la tramitaciÛ dels expedients de compra; les contractacions; rËgim interior dels serveis i centres dependents del Departament; el procediment de registre i arxiu; la tramitaciÛ dels projectes d'obres del Departament. AixÌ mateix, tindr‡ cura de l'assessorament jurÌdic del Departament, la preparaciÛ de projectes reglamentaris i les resolucions de recursos.
- La Secretaria Administrativa s'estructura
en cinc Seccions, que sÛn les seg¸ents:
-
SecciÛ de Pressupostos.
-
SecciÛ d'Obres i Patrimoni.
-
SecciÛ d'Assessoria JurÌdica.
-
SecciÛ de Personal.
-
SecciÛ de CoordinaciÛ Administrativa.
Article cinquË.
- El Servei del Gabinet TËcnic executar‡
aquelles funcions relatives a l'estudi, documentaciÛ i assessorament permanents del Departament i...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba