DECRET 106/2000, de 6 de març, de reestructuració parcial del Departament de Treball. (Correcció d'errada en el DOGC núm. 3325, pàg. 1837, de 12.2.2001).

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyDecret

106/2000, de 6 de març, de reestructuració parcial del Departament de Treball. (Correcció d'errada en el DOGC núm. 3325, pàg. 1837, de 12.2.2001).

NOTA. En aquest text s'han introduït les correccions d'errada publicades en el DOGC.

Atès que l’article 12 del Decret 297/1999, de 26 de novembre, de creació i reorganització de departaments de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, preveu la supressió de la Direcció General de Seguretat Social, que d’acord amb el Decret 127/1999, de 4 de maig, depenia del Departament de Treball;

Atès que mitjançant el Decret 326/1998, de 24 de desembre, es va procedir a reestructurar les delegacions territorials del Departament de Treball i que, posteriorment, mitjançant el Decret 127/1999, de 4 de maig, es va fixar l’organització general del Departament de Treball;

Atès que la supressió d’aquesta Direcció General fa necessària l’adaptació dels decrets 127/1999 i 326/1998 per tal de distribuir les funcions que exercia la Direcció General de Seguretat Social i que continuen sent competència del Departament de Treball, d’acord amb el que estableix el Decret 297/1999, de 26 de novembre;

Atès que per assolir una major operativitat s’ha considerat convenient modificar l’estructura d’alguns dels òrgans en què s’estructura actualment el Departament de Treball;

Vist el que estableix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, a proposta del conseller de Treball, i d’acord amb el Govern;

Decreto:

Capítol I

Modificacions del capítol III del Decret 127/1999, de 4 de maig, de reestructuració del Departament de Treball, relatiu a la Secretaria General.

Article 1

1.1 Es creen a la Direcció de Serveis de la Secretaria General el Servei de Contractació i Patrimoni i el Servei de Pressupostos i Gestió Econòmica.

1.2 Se suprimeix el Servei de Secretaria Administrativa de la Direcció de Serveis de la Secretaria General.

1.3 Es modifica l’article 8, que queda redactat de la manera següent:

"Per al compliment de les seves funcions, la Direcció de Serveis s’estructura en els següents òrgans:

"Subdirecció General del Gabinet Tècnic.

"Servei de Contractació i Patrimoni.

"Servei de Pressupostos i Gestió Econòmica.

"Servei de Recursos Humans."

1.4 Es modifica l’article 14, que queda redactat de la manera següent:

"Al Servei de Contractació i Patrimoni li corresponen les funcions següents:

"a) Coordinar i supervisar els expedients relatius al patrimoni del Departament, de despesa i contractació.

"b) Coordinar els plans de subministraments de béns i serveis del Departament i els magatzems centrals.

"c) Supervisar els expedients de contractació administrativa i les peticions de suport operatiu.

"d) Donar directrius per a la coordinació del Registre General d’entrades i sortides del Departament.

"e) Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics."

1.5 La Secció de Patrimoni i Temps Lliure, que depenia del Servei de Secretaria Administrativa, passa a denominar-se Secció de Patrimoni.

1.6 Es modifica l’article 15.1, que queda redactat de la manera següent:

"15.1 El Servei de Contractació i Patrimoni s’estructura en les dues seccions següents:

"Secció de Patrimoni.

"Secció de Contractació, Compres i Règim Interior."

1.7 S’afegeix l’article 15 bis, que queda redactat de la manera següent:

"Al Servei de Pressupostos i Gestió Econòmica li corresponen les funcions següents:

"a) Preparar l’avantprojecte del pressupost anual i controlar-ne l’execució.

"b) Coordinar la gestió de pagament, ingressos i la tramitació dels documents comptables.

"c) Supervisar el funcionament de la caixa d’habilitació.

"d) Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics."

1.8 S’afegeix l’article 15 ter, que queda redactat de la manera següent:

"15.1 El Servei de Pressupostos i Gestió Econòmica s’estructura en les dues seccions següents:

"Secció de Gestió Econòmica.

"Secció d’Habilitació.

"15.2 A la Secció de Gestió Econòmica li corresponen les funcions següents:

"a) Recollir la documentació necessària per realitzar l’avantprojecte de pressupost anual.

"b) Elaborar i fer el seguiment del pressupost per programes, segons els objectius fixats i d’acord amb els indicadors corresponents.

"c) Supervisar i fer el seguiment pels centres de costos de l’execució del pressupost anual.

"d) Elaborar els documents comptables.

"e) Gestionar els expedients de modificacions pressupostàries.

"f) Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics.

"15.3 A la Secció d’Habilitació li corresponen les funcions següents:

"a) Gestionar i controlar els fons de maniobra i els diners que s’hagin de justificar.

"b) Gestionar la caixa d’habilitació i els seus comptes corrents i seguir-ne el funcionament.

"c) Coordinar el funcionament de les habilitacions territorials i els òrgans descentralitzats del Departament en aquesta matèria, assessorar-los i supervisar-los.

"d) Gestionar les dietes, les assistències i els desplaçaments i dur-ne el control.

"e) Tramitar les certificacions de descobert, la recaptació de multes en període voluntari, les sollicituds d’ajornament i/o fraccionament dels deutes derivats de les sancions i les devolucions per ingressos indeguts.

"f) Recaptar les taxes i els preus públics i liquidar-los.

"g) Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics."

Capítol II

Modificacions del capítol IV del Decret 127/1999, de 4 de maig, de reestructuració del Departament de Treball, relatiu a la Direcció General de Relacions Laborals.

Article 2

Es modifica l’article 19, que queda redactat de la manera següent:

"La Direcció General de Relacions Laborals té al seu càrrec l’execució de la legislació laboral en les relacions de treball individuals i collectives, així com la seva promoció i desenvolupament, la seguretat i condicions de salut en el treball, la direcció i l’organització dels registres de convenis collectius, associacions empresarials i sindicals, eleccions sindicals i empreses de treball temporal, l’execució de la potestat sancionadora, la regulació d’ocupació, el seguiment de la contractació i les propostes d’ordenació, la planificació i la coordinació dels serveis corresponents a les prestacions econòmiques de la Seguretat Social."

Article 3

Es modifica l’apartat g) i s’afegeix l’apartat h) a l’article 21, que...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR