DECRET 224/2000, de 26 de juny, de reestructuració de la Secretaria General i de les delegacions territorials del Departament de Medi Ambient.

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyDecret

224/2000, de 26 de juny, de reestructuració de la Secretaria General i de les delegacions territorials del Departament de Medi Ambient.

La Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat, atribueix a la figura del secretari general un doble vessant: d’una banda, el considera la segona autoritat del Departament després del conseller i, de l’altra, li atorga les màximes funcions pel que fa a la direcció i coordinació de les tasques de gestió administrativa que porta a terme el Departament.

L’article 11 de la Llei esmentada permet crear la Direcció de Serveis en els departaments en què calgui, pel seu volum de gestió o per la seva complexitat, i l’article 15 estableix les funcions del director de Serveis i la forma de creació.

Tenint en compte aquesta previsió legal, així com els àmbits d’actuació del Departament i les especials característiques de cadascun d’ells, es planteja la necessitat d’establir mesures que facilitin la coordinació de les unitats directives. En aquest context, es crea la Direcció de Serveis dins de la Secretaria General del Departament de Medi Ambient.

Igualment, i en el marc d’un procés de racionalització administrativa, s’introdueixen determinades modificacions en l’estructura de la Secretaria General mateixa i en les delegacions territorials, amb l’objectiu d’assolir una més gran eficàcia en el desenvolupament de les tasques que tenen atribuïdes.

Per tot això, a proposta del conseller de Medi Ambient i d’acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Direcció de Serveis

Es crea, al si de la Secretaria General del Departament de Medi Ambient, la Direcció de Serveis, sota la direcció i dependència orgànica i funcional del secretari general.

Article 2

Funcions

A la Direcció de Serveis li corresponen les funcions següents:

a) Dirigir els treballs referits a la preparació i elaboració de les propostes d’avantprojecte de pressupost del Departament, de la tramitació de les seves modificacions, de la gestió econòmica, comptable, patrimonial i contractual.

b) L’administració, el règim interior i la gestió dels serveis generals del Departament.

c) La direcció i la coordinació de les unitats que en depenen i de les funcions que tenen atribuïdes.

d) La planificació i l’impuls d’accions encaminades a la integració i a la optimització màximes de les actuacions de les...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR