DECRET 76/1987, de 20 de febrer, de reestructuració de la Direcció General de Tributs del Departament d'Economia i Finances.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament D'Economia i Finances
Rango de LeyDecret

El Decret 453/1982, de 2 de desembre, va estructurar la Direcció General de Tributs del Departament d'Economia i Finances.

Es considera convenient modificar aquella estructura a fi d'adaptar-la a les modificacions legals en l'elenc de tributs, propis i cedits, gestionats per la Direcció General i les funcions assignades a cada un dels llocs de treball.

La creixent complexitat de les tasques assumides per aquest Centre directiu fa aconsellable la creació de la Subdirecció General de Tributs, com a òrgan d'assistència i coordinació.

D'altra banda, atesa la importància assolida per l'aplicació de la informàtica en la gestió tributària, fa convenient la creació del Servei d'Informàtica Tributària.

En virtut d'això, a proposta del Conseller d'Economia i Finances i d'acord amb el Consell Executiu,

Decreto:

Article 1

Es crea la Subdirecció General de Tributs amb les funcions següents:

  1. La coordinació entre els diferents Serveis Centrals de la Direcció General.

  2. L'assistència tècnica al Director General.

  3. Aquelles que hi delegui el Director General.

Article 2

Els Serveis Centrals de la Direcció General queden estructurats de la manera següent:

  1. Servei de Gestió Tributària.

  2. Servei d'Inspecció.

  3. Servei de Coordinació amb la Hisenda Estatal.

  4. Servei de Règim Jurídic Tributari, Successions i Donacions.

  5. Servei d'Informàtica Tributària.

Article 3

3.1 El Servei de Gestió Tributària tindrà al seu càrrec:

  1. La gestió de l'Impost extraordinari sobre el Patrimoni, l'Impost sobre Transmissions Patrimonials, l'Impost sobre el Luxe, durant el període transitori, recaptat a destinació, l'Impost sobre la Plena o Bingo, la Taxa estatal sobre els jocs de sort, envit i atzar, les Taxes de la Generalitat i aquells altres que es derivin de l'aplicació de l'article 46 de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya.

  2. El desenvolupament de les tasques de coordinació, normalització i racionalització del Servei. 3.2 Per al compliment d'aquestes funcions, el Servei de Gestió Tributària s'organitza en les seccions següents:

  3. Secció de tributs cedits.

  4. Secció de tributs propis.

Article 4

4.1 El Servei d'Inspecció tindrà al seu càrrec la programació, la coordinació i l'impuls de la investigació, de la comprovació de valors i de la inspecció, en general, dels actes, negocis, béns, relacions econòmiques, activitats, infraccions i qualssevol altres elements...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR