DECRET 76/1987, de 20 de febrer, de reestructuració de la Direcció General de Tributs del Departament d'Economia i Finances.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament D'Economia i Finances |
Rango de Ley | Decret |
El Decret 453/1982, de 2 de desembre, va estructurar la Direcció General de Tributs del Departament d'Economia i Finances.
Es considera convenient modificar aquella estructura a fi d'adaptar-la a les modificacions legals en l'elenc de tributs, propis i cedits, gestionats per la Direcció General i les funcions assignades a cada un dels llocs de treball.
La creixent complexitat de les tasques assumides per aquest Centre directiu fa aconsellable la creació de la Subdirecció General de Tributs, com a òrgan d'assistència i coordinació.
D'altra banda, atesa la importància assolida per l'aplicació de la informàtica en la gestió tributària, fa convenient la creació del Servei d'Informàtica Tributària.
En virtut d'això, a proposta del Conseller d'Economia i Finances i d'acord amb el Consell Executiu,
Decreto:
Es crea la Subdirecció General de Tributs amb les funcions següents:
-
La coordinació entre els diferents Serveis Centrals de la Direcció General.
-
L'assistència tècnica al Director General.
-
Aquelles que hi delegui el Director General.
Els Serveis Centrals de la Direcció General queden estructurats de la manera següent:
-
Servei de Gestió Tributària.
-
Servei d'Inspecció.
-
Servei de Coordinació amb la Hisenda Estatal.
-
Servei de Règim Jurídic Tributari, Successions i Donacions.
-
Servei d'Informàtica Tributària.
3.1 El Servei de Gestió Tributària tindrà al seu càrrec:
-
La gestió de l'Impost extraordinari sobre el Patrimoni, l'Impost sobre Transmissions Patrimonials, l'Impost sobre el Luxe, durant el període transitori, recaptat a destinació, l'Impost sobre la Plena o Bingo, la Taxa estatal sobre els jocs de sort, envit i atzar, les Taxes de la Generalitat i aquells altres que es derivin de l'aplicació de l'article 46 de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya.
-
El desenvolupament de les tasques de coordinació, normalització i racionalització del Servei. 3.2 Per al compliment d'aquestes funcions, el Servei de Gestió Tributària s'organitza en les seccions següents:
-
Secció de tributs cedits.
-
Secció de tributs propis.
4.1 El Servei d'Inspecció tindrà al seu càrrec la programació, la coordinació i l'impuls de la investigació, de la comprovació de valors i de la inspecció, en general, dels actes, negocis, béns, relacions econòmiques, activitats, infraccions i qualssevol altres elements...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba