DECRET 27/1989, de 24 de gener, de reestructuració de l'organització administrativa de l'Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de la Presidencia
Rango de LeyDecret

Mitjançant el Decret 244/1985, de 6 d'agost (DOGC núm. 585, de 6.9.1985), es desplega l'organització administrativa de l'INEF de Catalunya.

Després de tres anys de funcionament, i de cara a una eficàcia més gran en la gestió, l'experiència aconsella de fer una reestructuració dels serveis administratius de l'INEF de Catalunya. Es tracta d'atendre, d'una banda, les obligacions que té l'INEF de Catalunya, com a organisme autònom, quant a gestió econòmica, gestions de personal, contractació, patrimoni i altres gestions derivades del seu funcionament, registres, etc; i, d'altra banda, cobrir els serveis immediats que requereix el funcionament dels seus centres acadèmics.

Ateses la idiosincràsia i les característiques d'ubicació i funcionament dels centres de Barcelona i de Lleida, cal dotar-los d'una estructura funcional adequada.

En virtut de tot això i d'acord amb el Consell Executiu,

Decreto:

Article 1

Es modifica l'article únic del Decret 244/1985, de 6 d'agost, que queda redactat de la manera següent: L'Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya s'estructura administrativament, i sota la dependència del Gerent, en les seccions següents: Secció de Règim Econòmic. Secció de Règim Administratiu. La Secció de Règim Econòmic tindrà les competències següents: la gestió dels pressupostos i la comptabilitat, el control dels cobraments i pagaments, el control de la Tresoreria, la liquidació i presentació de comptes, i totes aquelles funcions que li pugui encomanar el Gerent. La Secció de Règim Administratiu tindrà al seu càrrec les competències següents: la gestió del personal que pertany a la plantilla de l'INEF de Catalunya, independentment de la seva vinculació legal; l'inventari del patrimoni i el seu manteniment; la documentació relativa als convenis i concerts de col·laboració que es puguin establir amb altres institucions; el Registre general d'entrades i sortides; l'arxiu i la distribució de la correspondència; la informació centralitzada de la gestió administrativa de l'activitat docent; i qualsevol altra funció que li encomani la Gerència".

...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR