RESOLUCIÓ GAH/2318/2016, de 17 d'octubre, de convocatòria del concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i dos llocs de comandament a l'Agència de l'Habitatge de Catalunya (convocatòria de provisió núm. GAH/005/16).
Sección | Càrrecs i Personal |
Emisor | Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge |
Rango de Ley | Resolució |
A l'Agència de l'Habitatge de Catalunya hi ha vacants els llocs d'inspector/a, cap del Negociat de Suport Administratiu en l'Edificació i cap del Negociat de Suport Administratiu d'Habitatge Protegit.
Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la seva descripció ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge.
D'acord amb el que preveuen el Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública, el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i altres disposicions complementàries;
De conformitat amb la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya,
Resolc:
-
Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc d'inspector/a, cap del Negociat de Suport Administratiu en l'Edificació i cap del Negociat de Suport Administratiu d'Habitatge Protegit (convocatòria de provisió núm. GAH/005/16), que es detallen en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
-
Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
-
Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), en el Registre general del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona), en el Registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (c. Rivadeneyra, 6, 08002 Barcelona), Girona (pl. Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (c. Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (c. Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) o les Terres de l'Ebre (c. Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'article 25 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, i l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar, potestativament, i d'acord amb el que estableixen l'article 77 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, i els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, un recurs de reposició davant la directora de Serveis del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació, o bé un recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que puguin interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.
Barcelona, 17 d'octubre de 2016
P. d. (Resolució GRI/1728/2013, de 18 de juliol, DOGC núm. 6434, de 7.8.2013)
Josefina Valls i Vila
Directora de Serveis
Annex 1
Lloc 1
Descripció del lloc de treball
1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: inspector/a.
Departament: Governació, Administracions Públiques i Habitatge.
Unitat directiva: Agència de l'Habitatge de Catalunya.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 22.1.
Complement específic: 7.066,32 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
2 Requisits de participació
Grup: A, subgrup A2.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració especial del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos d'arquitectura tècnica.
3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o un equivalent.
4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Efectuar les inspeccions tècniques d'edificis d'ús residencial en la demarcació territorial de Barcelona que tinguin per objecte la qualificació d'habitatges protegits i/o expedients sancionadors en matèria d'habitatge, així com emetre els informes tècnics corresponents, d'acord amb la normativa vigent en matèria d'habitabilitat i accessibilitat.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Inspeccionar els edificis d'habitatges i emetre els informes tècnics corresponents per qualificar aquests edificis com a habitatges amb protecció oficial.
-
Revisar, valorar i emetre informes tècnics dels projectes d'habitatges per a la qualificació provisional i definitiva, d'acord amb la normativa vigent en matèria d'habitatge.
-
Donar suport tècnic, realitzar visites d'inspecció i emetre els informes tècnics corresponents a instància d'altres unitats de l'Administració.
-
Assessorar a promotors/professionals respecte les condicions tècniques que requereixen els habitatges amb protecció oficial.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
-
Inspecciona els edificis d'habitatges i emet els informes tècnics corresponents per qualificar-los com a habitatges amb protecció oficial.
-
Analitza els projectes d'edificis d'habitatges i emet els requeriments i informes tècnics necessaris per qualificar-los.
-
Fa el seguiment dels expedients de qualificació d'habitatges amb protecció oficial.
-
Inspecciona habitatges i emetre l'informe tècnic corresponent a instàncies d'altres unitats de l'Administració.
-
Atén les visites i assessora tècnicament els professionals en relació amb consultes relatives als habitatges amb protecció oficial.
5 Altres característiques
5.1 Coneixements convenients de:
–Normativa tècnica d'obligat compliment aplicable a la construcció d'habitatges.
–Legislació sobre habitatge i urbanisme.
–Legislació de règim jurídic i procediment administratiu.
5.2 Altres coneixements:
–Normativa especifica dels habitatges amb protecció oficial: procediment de qualificació dels habitatges i requisits tècnics.
–Normativa d'habitabilitat i accessibilitat als habitatges.
–Normativa urbanística.
–Ajuts establerts als plans d'habitatge vigents.
–Procediment administratiu.
5.3 Experiència en:
–Seguiment d'obres d'edificis d'habitatges.
–Procediments d'inspecció en l'àmbit de l'habitatge i l'urbanisme.
Lloc 2
Descripció del lloc de treball
1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: cap del Negociat de Suport Administratiu en l'Edificació.
Departament: Governació, Administracions Públiques i Habitatge.
Unitat directiva: Agència de l'Habitatge de Catalunya.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 20.
Complement específic: 6.145,92 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: comandament.
Formació específica: coneixements d'informàtica, experiència en gestió administrativa, experiència en documentació i arxivística.
Forma de provisió: concurs específic.
Norma funcional: DOGC núm. 5046.
2 Requisits de participació
Grup: C, subgrup C1.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: administració general.
Especificació de cossos: cos administratiu.
3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o un equivalent.
4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Donar suport administratiu a les activitats relacionades amb la qualitat de l'edificació, a l'Agència de l'Habitatge de Catalunya, d'acord amb les directrius del superior jeràrquic/a, amb la finalitat de col·laborar en l'assoliment dels objectius de la unitat.
4.2 Finalitats/funcions:
-
La gestió administrativa del Servei d'Ordenació de l'Edificació.
-
El suport administratiu a l'organització d'actes de divulgació de normativa tècnica entre els agents sectorials.
-
El suport administratiu en el desenvolupament de programes referents a la introducció de criteris d'ecoeficiència i sostenibilitat en l'edificació.
-
La gestió i la tramitació d'expedients de declaració responsable d'entitats i de laboratoris d'assaigs, així com la gestió dels seus registres.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
-
Atén i recondueix les consultes adreçades al Servei en matèria de normativa i qualitat de l'edificació.
-
Dóna suport administratiu en la tramitació, el control i l'arxiu de la documentació general i de la documentació que rep el Servei.
-
Dóna suport administratiu en la redacció d'informes i de...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba