RESOLUCIÓ GAP/3790/2008, de 4 de desembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció General de Funció Pública de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/021/08).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

BODY LINK="#0000ff" VLINK="#800080">

RESOLUCIÓ GAP/3790/2008, de 4 de desembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció General de Funció Pública de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/021/08). Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacants els llocs de responsable d'Avaluació de Recursos Humans i de responsable de Plantilles de Personal. Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques. En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada, Resolc: .1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de responsable d'Avaluació de Recursos Humans i de responsable de Plantilles de Personal de la Direcció General de Funció Pública de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detallen en l'annex 1 d'aquesta Resolució. .2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució. .3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre. Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació. Barcelona, 4 de desembre de 2008 P. D. (Resolució GAP/1417/2007, DOGC de 16.5.2007) Pep Mur i Planas Director de Serveis Annex 1 Descripció dels llocs de treball Lloc: 1 .1 Característiques del lloc de treball Nom del lloc: responsable d'Avaluació de Recursos Humans. Departament: Governació i Administracions Públiques. Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública. Localitat: Barcelona. Nivell: 26. Complement específic: 23.752,44 euros. Horari: normal. Tipus de lloc: singular. Forma de provisió: concurs específic. .2 Requisits de participació Grup: A. Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya. Col·lectiu de cossos: administració general i administració especial del grup A. Especificació de cossos: cos superior d'administració general i tots els cossos d'administració especial del grup A .3 Coneixement de la llengua catalana Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent. .4 Contingut funcional 4.1 Missió: Dissenyar, planificar i coordinar els procediments d'avaluació dels recursos humans al servei de la Generalitat de Catalunya a efectes de carrera professional, valoració de l'acompliment i del rendiment amb els objectius tècnics determinats en cada cas, d'acord amb la normativa de funció pública i els paràmetres fixats pels superiors jeràrquics, per a una millora de les expectatives de desenvolupament professional dels treballadors/es i més eficiència en la prestació dels serveis. 4.2 Finalitats/funcions: a) Proposar procediments i gestionar-los, per a l'estudi, identificació i definició d'àmbits funcionals i/o altres agrupacions de llocs de treball útils per al disseny d'un pla de carrera professional en el marc de la Generalitat de Catalunya. b) Proposar sistemes d'avaluació més adients per a l'acreditació de les competències professionals, perfils psicoprofessionals o altres requeriments dels RH propis de cada àmbit identificat a efectes de carrera. c) Planificar i coordinar els processos d'avaluació dels recursos humans a efectes de carrera d) Participar en la identificació dels indicadors sobre acompliment i obtenció de resultats a efectes d'avaluació de l'acompliment i/o productivitat. e) Dissenyar instruments normalitzats per a la recollida d'indicadors sobre acompliment. f) Proposar sistemes d'avaluació més adients per a l'acreditació de les mesures d'acompliment i obtenció de resultats i/o objectius. g) Planificar i coordinar els processos d'avaluació de l'acompliment. h) Participar en el disseny de l'estructura de cossos i escales de la Generalitat de Catalunya. i) Qualsevol altra de naturalesa anàloga que se li encomani. 4.3 Tasques bàsiques o activitats: a) Dissenya instruments normalitzats de recollida de dades i indicadors per a l'avaluació de l'acompliment i l'obtenció de resultats i objectius. b) Planifica i coordina amb els departaments els procediments de mesura de l'acompliment. c) Recull indicadors globals sobre l'evolució i estat actual dels nivells d'acompliment dels efectius. d) Fa seguiment amb els departaments dels indicadors anteriors i proposa estratègies, si escau, per corregir les incidències que es detectin. e) Proposa l'elaboració de projectes tècnics per a la identificació de característiques comunes entre llocs de treball a l'efecte de la col·laboració amb empreses externes o altres unitats especialitzades. f) Gestiona els treballs per a l'obtenció dels resultats i lliurables determinats per a cada projecte. g) Proposa mètodes d'avaluació per a l'acreditació dels requeriments identificats en les agrupacions de llocs proposades. h) Es coordina amb el Servei de Valoració de llocs pel que...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR