DECRET 27/1983, de 4 de febrer, sobre les Secretaries Generals dels Departaments i llurs titulars.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de la Presidencia
Rango de LeyDecret

El Reglament de Règim Interior de la Generalitat de Catalunya, aprovat per Decret de 18 de març de 1978, va preveure la figura del Secretari General Tècnic i, mitjançant el Decret de 18 de setembre de 1978, sobre organització i competències dels òrgans dels Departaments, es van establir les funcions que corresponia desplegar a la Secretaria General Tècnica i al seu titular.

Atès que la Llei 3/1982, de 25 de març, del Parlament, del President i del Consell Executiu disposa, a l'article 80, que cada Departament té una Secretaria General, cal adoptar a la nova situació creada per l'esmentada llei la figura del Secretari General Tècnic, modificant la seva denominació i regulant les atribucions i funcions que han de dur a terme.

En conseqüència, d'acord amb el Consell Executiu,

Decreto:

Article primer

- La Secretaria General dels Departaments

de Govern de la Generalitat a què fa referència l'article 80 de la Llei 3/1982, de 25 de març, del Parlament, del President i del Consell E xecutiu serà regida per un Secretari General.

Article segon

- Correspon al Secretari General, segona

autoritat del Departament, les facultats següents:

  1. Representatives, de règim interior i de Coordinació: 1. Ostentar la representació del Departament per delegació del Conseller i exercir, sota la Direcció del titular del Departament, les funcions que aquest li delegui. 2. Assumir la inspecció dels centres, dependències i organismes afectes al Departament, sens perjudici de les competències pròpies de les Direccions Generals. 3. Disposar el concernent al règim intern dels serveis generals del Departament, i resoldre els respectius expedients, quan no sigui facultat privada del Conseller o dels Directors Generals. 4. Ésser l'òrgan de comunicació amb altres Administracions i e ntitats que tinguin relació amb el Departament i amb els altres Departaments. 5. Coordinar l'actuació del Departament en relació amb les transferències de serveis a la Generalitat de Catalunya. 6. Ésser el Cap superior de tot el personal del Departament i resoldre els assumptes que l'afectin, excepció feta d'aquells que es reservi el Conseller. 7. L'organització del Registre General i l'arxiu del Departament. 8. Coordinar els programes que afectin a més d'una Direcció General o organismes adscrits al Departament. 9. Contractar el personal del Departament, prèvia l'autorització del Conseller.

  2. Normatives...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR